Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trudy_dJ schreef:Super gaaf zeg, die koets die jullie hadden.
Vindt alleen de paarden voor de koets minder mooi
Esperanza schreef:Trudy_dJ schreef:Super gaaf zeg, die koets die jullie hadden.
Vindt alleen de paarden voor de koets minder mooi
Ze kijken hier niet erg elegant neeMaar deze digitale foto's zijn niet de foto's die in het boek zitten, daar staan ze wel mooier op, oortjes naar voren enzo. Maar die foto's heb ik niet digitaal, die heeft alleen de fotograaf. Ik vind zelf gewone tuigers mooier als Friezen, maar dat is een kwestie van smaak. Ik vind het wel een mooi span, maar wat voor mij ook belangrijk was is dat ik de koetsier en zijn vrouw goed ken. Ik wilde die dag gewoon mensen om me heen hebben die ik kende en waar ik me fijn bij voel. De fotograaf was een oud klasgenoot enz.
Maar dat vind ik ook het mooie van zulke trouwfoto's kijken. Iedereen doet het anders, iedereen geeft er toch zijn en haar speciale persoonlijke draai aan.
Maar het is wel dezelfde koets als op pagina 3 onderaan, in de post van Letsdunit!
maaikysammy schreef:wij hebben 's ochtends eerst foto's gemaakt op onze manege (mijn man heeft een manege).
en zijn daarna te paard naar het gemeentehuis gereden.
daar stond de vrachtwagen klaar en hebben we ze in gezet.
tijdens het gebeuren in het gemeentehuis zijn er 3 meiden bij de paarden gebleven.
daarna heeft mijn man tussen het gemeentehuis en de kerkdienst door de paarden naar huis gebracht.
de rit naar het gemeentehuis was echt heel leuk, lekker met z'n tweetjes.
en de bouwvakker gingen liedjes zingen voor ons! was wel erg grappig!
klik op de link voor foto's:
http://www.stalalblas.nl/trouwfoto.htm
jackgirl schreef:Esperanza schreef:Ze kijken hier niet erg elegant neeMaar deze digitale foto's zijn niet de foto's die in het boek zitten, daar staan ze wel mooier op, oortjes naar voren enzo. Maar die foto's heb ik niet digitaal, die heeft alleen de fotograaf. Ik vind zelf gewone tuigers mooier als Friezen, maar dat is een kwestie van smaak. Ik vind het wel een mooi span, maar wat voor mij ook belangrijk was is dat ik de koetsier en zijn vrouw goed ken. Ik wilde die dag gewoon mensen om me heen hebben die ik kende en waar ik me fijn bij voel. De fotograaf was een oud klasgenoot enz.
Maar dat vind ik ook het mooie van zulke trouwfoto's kijken. Iedereen doet het anders, iedereen geeft er toch zijn en haar speciale persoonlijke draai aan.
Maar het is wel dezelfde koets als op pagina 3 onderaan, in de post van Letsdunit!
Vind ze juist wel leuk die paarden![]()
Vind persoonlijk friezen ook niet echt leuk voor een trouwkoets, verschil van smaak.