Ik kreeg de link niet geopend, maar gok ongeveer waar het om gaat..dus reageer even in het algemeen over respectloze meningen op fora..
Voorbeeld, mijn beste vriend is verongeukt..hij luste normaliter wel een flinke borrel op feestjes..hij kwam ook terug van een feest "dus dan zou hij wel flink gedronken hebben en eigen schuld" want op de tv zeiden ze dat er nog onderzoeken liepen naar de oorzaak van zijn ongeluk.
De roddels gingen in de rondte..das pijnlijk, want na onderzoek bleek hij NIET teveel gedronken te hebben.
Op zo'n moment heb je wel wat anders aan je hoofd dan in de verdediging te gaan, maar respectloos is het wel.
Zo zie ik hier ook veel topics voorbij komen, waarbij ik soms wel denk "moet dat nou op die manier"..
Ben er zelf ook schuldig aan hoor, ben ooit eens de fout in gegaan de kranten op hun woord te geloven, kwam er hier dat artikel voorbij, dus ik kom met mn mening, bleek achteraf de media het vreselijk opgeruit te hebben...sindsdien, nope, denk ik eerst wel 3 keer na en als ik niet iets aardigs kan zeggen in topics waar de dood een rol speelt, hoe dan ook gebeurd, dan blijf ik er uit weg..uit respect voor de nabestaanden.