. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
Het gaat trouwens niet heel lang mee, iets van 3x maar is toch al goedkoper.
Nu doe ik het trouwens nooit meer want nu er geen school meer is ga ik nog maar af en toe met de trein en kan ik er net zo goed wel eentje kopen. Loose schreef:Je kan ook een nog af te stempelen kaartje kopen, daar wat labello op doen of iets anders vettigs en dan in de afstempelautomaat stoppen. Als je dan weer thuis bent kan je het zo uitvegen en de volgende dag weer gebruiken.Het gaat trouwens niet heel lang mee, iets van 3x maar is toch al goedkoper.
Zoals al zovaak gezegd, je betaald voor de reis, kilometers rails, bovenleiding, treinen en personeel (!) zijn absoluut niet gratis. Loose schreef:Je kan ook een nog af te stempelen kaartje kopen, daar wat labello op doen of iets anders vettigs en dan in de afstempelautomaat stoppen. Als je dan weer thuis bent kan je het zo uitvegen en de volgende dag weer gebruiken.Het gaat trouwens niet heel lang mee, iets van 3x maar is toch al goedkoper.
Loose schreef:Nouja als je een kaartje koopt betaal je toch ook voor een zitplaats en krijg je meestal een staplaats? Ik lig er niet wakker van.
vanitymay schreef:...zeker niet op dagen dat de trein weer eens te laat is, of helemaal niet komt. Dan sta je weer eens half uur of uur te wachten voor de flauwekul...Dan krijg ik echt neigingen om dan ook mijn deel van de overeenkomst te laten zitten, maar ben daar echt te braaf voor, hihi...
CCCCorine schreef:Oh dat kan ik me goed voorstellen, hoor! Maar bij vertraging van meer dan een half uur, kun je geld terug krijgen van NS.
geluk bij ongeluk
En met die kortingskaarten kan je toch pas na 9 uur reizen, begin jij altijd zo laat op je stage? minka schreef:Zonder kaartje zal ik ook niet instappen een boete is tegenwoordig zo duur.. Misschien een keer heel stout niet stempelenEn met die kortingskaarten kan je toch pas na 9 uur reizen, begin jij altijd zo laat op je stage?
Sieltjuh schreef:minka schreef:Zonder kaartje zal ik ook niet instappen een boete is tegenwoordig zo duur.. Misschien een keer heel stout niet stempelenEn met die kortingskaarten kan je toch pas na 9 uur reizen, begin jij altijd zo laat op je stage?
Geldt niet voor OV korting. Dan heb je korting tussen 16 juli 4:00 en 16 augustus 4:00.
Aangezien er genoeg in mijn trein zitten met voordeelurenabbo