Inmiddels al niet meer, gelukkig buren waar we goed mee kunnen praten, ook over problemen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
melsh schreef:Ik heb ooit een keer wraak genomen voor de herrie:
Elektrische gitaar + versterker op hoogste volume vermenigvuldigd met de factor half 7 's morgens = buurjongen die brullend van woede zo hard op de deur staat te beuken dat je bang bent dat hij er dwars doorheen zal komen.
breezy302 schreef:melsh schreef:Ik heb ooit een keer wraak genomen voor de herrie:
Elektrische gitaar + versterker op hoogste volume vermenigvuldigd met de factor half 7 's morgens = buurjongen die brullend van woede zo hard op de deur staat te beuken dat je bang bent dat hij er dwars doorheen zal komen.
Waar mijn vriend woonde hadden zijn buren de hele nacht van dat kattegejank aanstaan ( lees marokaanse muziek). Wij hebben dat opgelost door keiharde heavy metal te downloaden en elke versterker/woofer/boxen aan te sluiten die we maar konden vinden. Die naar hun muur gedraaid en het de hele dag keihard aangezet. Wij zijn toen lekker een dagje met de hond naar het strand geweest.
Waar ik nu woon heb ik een psycho buurvrouw. Ze krabbeld snachts aan de deur, belt ons op dat we een complot tegen haar aan het smeden zijn, gooit lekker met deuren, belt de politie dat ik een pitbull heb die met een muilkorf wordt uitgelaten, zegt dat we hakenkruisen op haar deur hebben geverft terwijl ze zelf strepen op haar deur heeft geschilderd en zeker geen hakenkruis, die rotte vis en flessen bleekmiddel op mijn bejaarde onderburen gooit, die de bovenbuurman van 85 aanziet voor verkrachter, en zo kan ik nog wel even doorgaan. De politie is hier dagelijks...
breezy302 schreef:melsh schreef:Ik heb ooit een keer wraak genomen voor de herrie:
Waar mijn vriend woonde hadden zijn buren de hele nacht van dat kattegejank aanstaan ( lees marokaanse muziek). Wij hebben dat opgelost door keiharde heavy metal te downloaden en elke versterker/woofer/boxen aan te sluiten die we maar konden vinden. Die naar hun muur gedraaid en het de hele dag keihard aangezet. Wij zijn toen lekker een dagje met de hond naar het strand geweest.
Waar ik nu woon heb ik een psycho buurvrouw. Ze krabbeld snachts aan de deur, belt ons op dat we een complot tegen haar aan het smeden zijn, gooit lekker met deuren, belt de politie dat ik een pitbull heb die met een muilkorf wordt uitgelaten, zegt dat we hakenkruisen op haar deur hebben geverft terwijl ze zelf strepen op haar deur heeft geschilderd en zeker geen hakenkruis, die rotte vis en flessen bleekmiddel op mijn bejaarde onderburen gooit, die de bovenbuurman van 85 aanziet voor verkrachter, en zo kan ik nog wel even doorgaan. De politie is hier dagelijks...
Bizzybijtje schreef:Niets eigenlijk![]()
Maar de vorige.....
Ook ideaal wanneer je thuis komt van het boodschappen

We wonen op de bovenste etage en heb dus weinig idee van hoe gehorig het naar beneden toe is. Maar als de onderbuurman ergens last van heeft, verwacht ik dat hij het wel meld. 

Oh en het parkeren, we hebben weinig plek hier, maar t past wel als mensen normaal parkeren. Helaas zijn er mensen die bijv smiddags thuis komen (en dan is er héél veel plek) en dus twéé plekken in beslag nemen met hun auto, vervolgens gaan ze niet meer weg dus zit iedereen savonds te kloten met parkeren.
Maar ook dit is niet dagelijks..

Heel de straat hoort het als ze de iets zegt tegen haar man of haar zoon. Als ze de hond roept is het helemaal erg, dat beest luistert langs geen kanten en het is zò irritant want ze blijft er echt op roepen
En als ze binnen is, en de hond doet iets verkeerd, dan tikt ze 100 keer op de ruit
rockwitch schreef:pfoei nou bij mij is er weinig waar ik me aan irriteer, mijn bovenburen hebben alleen wel zo'n hinderlijk piepend bed en die gaan nogal eens als konijnen tekeer, op de meest irritante momenten, en soms hoor je haar ook echt tekeer gaan man die gozer moet wel heeeeel goed in bed zijn.
Jaaaaa dat kan zooo irri zijn. Heb dat 1 x meegemaakt. Zat in huis op de bank, balkondeuren open en denk wat hoor ik, nou toch. Ik me balkon op, stonden er dus veel meer buren te luisteren waar dat vandaan kwam. Echt een paar huizen verderop dus. Gewoon midden op de dag. Kleine kinderen waren aan het spelen in de tuin. Die vrouw gilde echt de hele buurt bij elkaar. Moest wel lachen. rockwitch schreef:pfoei nou bij mij is er weinig waar ik me aan irriteer, mijn bovenburen hebben alleen wel zo'n hinderlijk piepend bed en die gaan nogal eens als konijnen tekeer, op de meest irritante momenten, en soms hoor je haar ook echt tekeer gaan man die gozer moet wel heeeeel goed in bed zijn.

Nathalie schreef:Ik vermaak me wel met dit topic moet ik zeggen.
Wij hebben het helemaaal niet zo slecht getroffen!
Ik ben alleen altijd bang watvoor vervelende buren wij misschien zijn.We wonen op de bovenste etage en heb dus weinig idee van hoe gehorig het naar beneden toe is. Maar als de onderbuurman ergens last van heeft, verwacht ik dat hij het wel meld.
Links van ons woont een collegatje van mijn ouders (heel toevallig) ze is hartstikke aardig, maar bijna nooit thuis dus we zien haar ook vrij weinig. Rechts van ons woont een man met zijn gehandicapte zoontje, maar die gebruikt een andere inkomsthal als ons, dus ken hem verder niet. We hebben er iig geen last van, ja nu tweemaal dat ik 's nachts wakker werd omdat zoontjelief bij hem in de slaapkamer aan het huilen was en niet durfde te slapen. Ik stond er van te kijken hoe goed je dat hoort. Maar daar heb ik geen problemen mee, ja vervelend is het wel, maar ook voor 't jochie en zijn papa zelf..
Onder ons woont een alleenstaande jongeman, die wel heel erg veel thuis is en overdag de muziek nogal hard zet. Opzich niet zo veel problemen mee, behalve als ik net probeer te slapen (ik ga soms smiddags slapen..) maarja het is overdag, dus ik vind niet dat ik er wat van kan zeggen, vanaf een uur of 18.00 is het altijd weer stil.
Daaronder wonen ook nog vrijgezelle mannen maar die zie ik nooit, ja ééntje zie ik ééns in de maand een keer in de hal, die zeg ik dan gewoon gedag en that's it. Ik heb dus eigenlijk van niemand last!
Het enigste wat ik vreselijk vind is dat er mensen zijn (geen idee wie, wordt volgens mij snachts gedaan) die hun vuilnis de hele week al buiten hebben staan. Zo ranzig!!! Dan komen er kraaien en duiven die de zakken open prikken, uiteindelijk ligt de hele straat vol met etensresten, tampons, papier en ga zo maar door. Met als gevolg dat ik mijn hond niet meer los uit laat, want ik ben bang dat ie van alles op vreet.
Dat is mijn enigste ergernis.Oh en het parkeren, we hebben weinig plek hier, maar t past wel als mensen normaal parkeren. Helaas zijn er mensen die bijv smiddags thuis komen (en dan is er héél veel plek) en dus twéé plekken in beslag nemen met hun auto, vervolgens gaan ze niet meer weg dus zit iedereen savonds te stinkmodder met parkeren.
Maar ook dit is niet dagelijks..
breezy302 schreef:melsh schreef:
. Want wie kent het niet op een zomerse dag zo vanaf een uurtje of acht het prachtige geluid van een schuurmachine... Hemelzijdank zit iedereen dit jaar al goed in de verf
.
.
wij hebben het niet zo op die mensen!! We hebben ze overigens nooit wat gedaan ofzo... Met de rest van de buren hebben we ook geen problemen.