Had dit topic toch niet van jou verwacht.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Thirsa_ schreef:Hier valt m'n mond echt van open, wat vreselijk verwend kom jij over zeg!![]()
Ik had toch echt een heel groot probleem gehad als ik dit gedrag had vertoond toen ik 16 was![]()
Volgens mij heb je weinig keuze en zul je wel mee móeten (en dan niet de vakantie verzieken voor de rest van het gezin door je verwende gedrag)
Rosa__ schreef:Aardig overdreven reacties, ze vraagt het toch gewoon netjes? Met vriendelijk reageren bereik je echt VEEL meer, hoor. Ik snap best dat jullie het verwend vinden, maar dan hoef je toch niet zo aanvallend te reageren?
daNiielle_ schreef:Tot nu toe heb ik alleen meegelezen, maar hier dan toch een reactie.
Waarom verwend?
Kan me héél goed voorstellen dat je niet op vakantie wil!
Ik heb dat ook nooit gewilt. Mijn leven is hier, en niet ergens aan de andere kant van de wereld. Je gaat op vakantie om te ontspannen toch? Nou ontspanning dat is voor mij bij mijn paarden, en niet hele dagen aan het strand zitten of de toerist uithangen.
Laat mij maar lekker met rust, en veilig thuis, dan hoor je mij helemaal niet klagen en ben ik helemaal niet het verwende kind.
Vind dat je groot gelijk hebt, je ouders willen toch op vakantie? Nou dan gaan ze. Ik heb er niet om gevraagt.
Ze zitten er echt niet op te wachten om de hele vakantie een chagerijnige puber naast zich te hebben.
daNiielle_ schreef:Tot nu toe heb ik alleen meegelezen, maar hier dan toch een reactie.
Waarom verwend?
Ik heb dat ook nooit gewilt. Mijn leven is hier, en niet ergens aan de andere kant van de wereld. Je gaat op vakantie om te ontspannen toch? Nou ontspanning dat is voor mij bij mijn paarden, en niet hele dagen aan het strand zitten of de toerist uithangen.
Laat mij maar lekker met rust, en veilig thuis, dan hoor je mij helemaal niet klagen en ben ik helemaal niet het verwende kind.
Vind dat je groot gelijk hebt, je ouders willen toch op vakantie? Nou dan gaan ze. Ik heb er niet om gevraagt.
Ze zitten er echt niet op te wachten om de hele vakantie een chagerijnige puber naast zich te hebben.

Zulk gedrag is verwend. Punt. daNiielle_ schreef:Thirsa_ schreef:Hier valt m'n mond echt van open, wat vreselijk verwend kom jij over zeg!![]()
Ik had toch echt een heel groot probleem gehad als ik dit gedrag had vertoond toen ik 16 was![]()
Volgens mij heb je weinig keuze en zul je wel mee móeten (en dan niet de vakantie verzieken voor de rest van het gezin door je verwende gedrag)
Tot nu toe heb ik alleen meegelezen, maar hier dan toch een reactie.
Waarom verwend?

).

Waarom verwend?
KiWiKo schreef:misschien word het ook heel erg tijd voor jou om uit huis te gaan en je eigen boontjes te doppen joh!!!
grote smoelen van die jonkies............. echt he........... ga het dan doen
leef je uit......... leef vooral je eigen leven, en heb ontzettende scheit aan wat je ouders willen........
maar wees dan ook wijf genoeg om uit huis te gaan en jezelf te gaan onderhouden ............
mistery schreef:Wat jij nu typt klinkt ook nogal verwend
In bijna alle topics die ik lees gaat het alleen maar over ikikik.
Ooit nagedacht over wat je ouders willen? Zij werken zich het hele jaar uit de naad om alles maar te bekostigen en om jou een maar zo makkelijk mogelijk leven te geven.
Tuurlijk het kan dat je vakanties naar het buitenland niet leuk vind. Maar dan nog vind ik dat je dan maar een glimlach op je gezicht moet toveren en je best moet doen om toch wat van de vakantie te maken. Zoiets doe je nou eenmaal voor je ouders, zeker na alles wat zij voor jou doen.
Nu kunnen de verwende pubers wel weer reageren met allerlei rot excuses maar in dit geval weet ik zeker dat ik 100% gelijk heb dus laat de excuses maar achterwegeZulk gedrag is verwend. Punt.
Nadir schreef:Eerlijk gezegd vind ik de reacties van de TS tot nu toe volwassener overkomen dan die van sommige andere mensen hier..... Wat een kinderachtig gedoe zeg, er mag inderdaad wel iets aardiger tegen haar gedaan worden!! Ik begrijp best dat het verwend over komt dat ze niet mee wil, maar dat kun je ook op een andere manier brengen.
TS, probeer er maar het beste van te maken. Als je er eenmaal bent is het vast heel leuk. Ik had vroegah ook geen zin om mee te gaan op vakantie maar ik moest ook. Als we dan ter plaatse waren dan vermaakte ik mij altijd prima. Dat heeft niets te maken met verwennerij, dat heet gewoon puberteit...
Misschien is dit wel een van de laaste keren dat je met je ouders op vakantie gaat en mag je volgend jaar wel met vriendinnen!
Shego schreef:Welke reacties,Nadir?Toen ze merkte dat iedereen haar verwend vond,wat ik terecht vind,reageerde ze ineens niet meer!
KiWiKo schreef:iets aardiger tegen haar gedaan worden??????? meis zij KAN op vakantie........... heb je enig idee hoeveel kinderen er van de voedstelbank afhankeiljik zijn voor een maaltijd in de avond hier in Nederland??????
hoeveel kinderen er NOOIT op vakantie gaan omdat er gewoonweg geen geld is????????
slap geleult allemaal........... echt........... en ts mag heel blij zijn dat ze niet mijn dochter is.......
en ik heb het financieel goed, maar dat soort gedrag gaat er bij mij niet in........ nu niet, nooit niet