Laatste keer dat ik alleen thuis ben gebleven!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Larisske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:46

Yeyo schreef:
Ik ook! Wie zijn huur niet betaalt moet eruit!
Goedschiks of kwaadschiks :+

Whahaha dies wel goed en ik ben het ermee eens ! :+

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:46

Precies, wat een overdreven gedoe. Een spin, waar hebben we het over. Nou dan maar een beul hoor. Pfff

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:47

Ik kan er ook wel inkomen dat je je er niets bij voor kan stellen hoor, als je zelf niet bang bent voor spinnen, ik snap zelf ook niet helemaal waarom ik er zo bang voor ben, maar ik leer er mee leven :')

overigens vindt ik het onzin dat je een spin niet dood mag maken en een mug wel omdat een spin nuttiger is.

Ojajoh

Re: Laatste keer dat ik alleen thuis ben gebleven!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:47

met uitleg graag.....

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:48

Ik heb mij helemaal rot gelachen om je verhaal!

maar een troost, misschien zijn er wel 10 bij je vader langs geweest en heb jij geluk gehad ;)

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:48

nou waarom zou je iets wat nuttig is niet dood mogen maken, dat vindt ik gewoon geen goede reden.. die kleine mini insectjes die die spin opeet sla ik dan ook wel dood om het zo maar te zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:49

Oh, muggen sla ik net zo lief zelf dood als dat spinnen ze opruimen... :D En anders zit ik maar onder de bulten, dat liever dan een spin in m'n kamer. :+

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:50

een spin pak je gewoon op, en gooi je naar buiten als je last van hem/haar hebt.. ze bijten niet, ze prikken niet... ze kriebelen hooguit een beetje :P

Cookies

Ja laten we een lijstje maken wat wel en niet nuttig is. :D

Frances

En je zegt dat je degen die een spin doodslaat een beul is. en het woord beul komt op mij over alsof je het zielig vind voor de spin als die dood wordt geslagen. maar die zieligheidsfactor ligt bij een mug dan toch net zo hoog.

Yeyo

Ik heb spinnen ook helemaal niet nodig in huis, mijn katten eten de muggen en vliegen op, ze hebben dus totaal geen toegevoegde waarde hier, dat rechtvaardigt mijn moorden :+

Máár ik laat ze wel liever leven hoor, alléén bij gebrek aan assistentie ben ik genoodzaakt om dus rigoreuze maatregelen te treffen.

Patty14

Spinnen maak ik echt dood hoor. Nouja ik laat ze doodmaken. Ik vind ze namelijk niet nuttig. Ik vind ze doodeng.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:51

kuzznathalie schreef:
een spin pak je gewoon op, en gooi je naar buiten als je last van hem/haar hebt.. ze bijten niet, ze prikken niet... ze kriebelen hooguit een beetje :P

Makkelijker gezegt dan gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:52

Mijn broertje pakt ze op (MET BLOTE HANDEN!!! :oo ) en loopt dan naar beneden en zet ze ergens in de tuin..

Ik zelf gooi er een boek/schoen/.. op. :=

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:52

Mijn vent is thuis ook totaal niet nuttig, er bestaan alleen geen vliegenmeppers die de klus kunnen klaren.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:53

Hannah_Menno schreef:
Sorry hoor, maar je komt hier een beetje over alsof je jezelf wel goed vind en denkt dat wij allemaal grote aanstellers zijn.

Dat ìs toch ook zo? :+

Ik bedoel, kom op hé, een SPIN. Waar hebben we het over. Klein beestje, heel nuttig en nog mooi om te zien ook :j
Als ik hier in huis een spin tegen kom, dan pak een potje en een stukje papier en zet de spin weer buiten neer. Klaar, niks engs aan.

Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat ik wel kan schrikken van een spin, als ze ineens vlak voor m'n neus opduiken :Y) Maar ook dan, potje, stukje papier en naar buiten :).

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 14:53

Yeyo schreef:
Mijn vent is thuis ook totaal niet nuttig, er bestaan alleen geen vliegenmeppers die de klus kunnen klaren.

_O-

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:54

ik zie niet in waarom jullie allemaal zo moordlustig zijn

ik heb elke dag wel eens een vlieg van stal in mijn auto en nee die ram ik niet dood ,zet raampie open en ze gaan er vanzelf wel uit

ik heb geen zin in een heel kerkhof in mijn auto ,vind erop al erg genoeg

en franes,lees je eerste zin voor de komma zelf eens 3 x goed

het antwoord staat er met 1 woord in beschreven ;)

cookies: je kan hele sarcastische opmerkingen gaan maken of je kan gewoon zinvol blijven discusseren
waar bokt overigens voor bedoeld is ;)

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:55

Nerwen schreef:
Dat ìs toch ook zo? :+

Ik bedoel, kom op hé, een SPIN. Waar hebben we het over. Klein beestje, heel nuttig en nog mooi om te zien ook :j
Als ik hier in huis een spin tegen kom, dan pak een potje en een stukje papier en zet de spin weer buiten neer. Klaar, niks engs aan.

Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat ik wel kan schrikken van een spin, als ze ineens vlak voor m'n neus opduiken :Y) Maar ook dan, potje, stukje papier en naar buiten :).

Sommige vinden die SPIN wel eng! Dat jij het nou zo mooi vind om naar tekijken hoeft niet te betekenen dat anderen dat ok vinden.

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:56

Ik heb al eerder gezegt dat het van mij niet dood moet, maar wel weg. ben dus niet zo moordlustig hoor :P

haha ik zal even duidelijker zijn O:) ik vind of het nuttig is of niet, niet relevant als reden of iets dood mag of niet. jij vindt dat wel. prima :)

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:57

Deze is niet eng:
Huis-tuin-en-keuken-spin
Afbeelding

Deze is pas eng... die pak ik dus niet zomaar op..

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door kuzznathalie op 23-07-09 14:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:58

Ik denk serieus dat ik in staat ben om mezelf in de vangrail/sloot/greppel te parkeren als er een spin in mijn auto zou zitten.

Frances

Re: Laatste keer dat ik alleen thuis ben gebleven!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:59

yeyo: _O- misschien eerst uitvoerig de auto controleren dan voor je instapt :')

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 15:02

Oh, yes, er zijn meer mensen met zo'n grote spinnenfobie!

Ik durf ze niet dood te maken (laat staan levend naar buiten brengen), niet met een keukenpapiertje, niet met mijn schoen en zelfs niet met de stofzuigerslang... Het gáát gewoon niet.

Laatst ben ik bij mijn ouders gaan douchen omdat er een spin in de badkamer zat en ik er gewoon niet in durfde... ^)

Ik vind ze doooooodeng. Vorige week had ik er weer één in mijn zadelkast, de deur gewoon heel hard dichtgesmeten. Als ik hem dan een aantal uur later weer open is hij verdwenen (uit mijn gezichtsveld) en dan vind ik het niet meer eng... 8-)

Zo heb ik nog wel een miljard debiele dingen die ik doe om niet oog in oog met spinnen te hoeven staan.

En aan iedereen die dit natuurlijk dikke onzin vindt; weet ik, vind ik ook, helemaal gelijk. Hij bijt niet, hij prikt niet, hij doet NIKS. Een fobie is dan ook een irrationele angst, iets waar je NIETS aan kan doen, een angst gebaseerd op spoken in je hoofd. Het gaat niet per se om de spin, of de tunnel, of waar je ook angst voor kan hebben. Het gaat om de fobie, en die kun je gewoon hebben, voor wat dan ook.
Laatst bijgewerkt door Dani_ op 23-07-09 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 15:02

haha ik moet wel gniffelen om dit topic hihi.
ik kan me nog goed herinneren van "vroeger"
ik had een vriendinnetje die was echt des duivels voor spinnen, zo bang dat ze was..
ik ben eigenlijk nooit bang geweest en pakte de meest gote kruisspinnen uit hun web en ging mijn vriendin er mee "pesten"
hier moet je je hand is ophouden.. flop spin in haar hand..

sjaah zo gemeen was ik vroeger.
laatst had ik een wolfsspin in huis,, alleen een beetje errruuuuggg groot..
zelfs mn vriend had zoiets van SLIK...
ik zeg geef even een glas en een papier dan haal ik dit "monster" wel even weg.
vriendlief was verbaast haha.