Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
houvanponies schreef:Ik wou een keer een sjabrak verkopen, voor €5 want er zaten roest vlekken op. Nouja redelijke prijs, er kwam een vrouwtje hem ophalen. Zegt ze: Ja er zitten roest vlekken op dus geef ik je maar €3 (waar ik het niet mee eens ben aangezien €5 helemaal niet veel is voor een chabrak waar je de roestvlekken verder onder het zadel kwamen)
Lieszje schreef:houvanponies schreef:Ik wou een keer een sjabrak verkopen, voor €5 want er zaten roest vlekken op. Nouja redelijke prijs, er kwam een vrouwtje hem ophalen. Zegt ze: Ja er zitten roest vlekken op dus geef ik je maar €3 (waar ik het niet mee eens ben aangezien €5 helemaal niet veel is voor een chabrak waar je de roestvlekken verder onder het zadel kwamen)
Ik vind dat het eraan ligt hoe erg de plekken zijn.
Ik heb laatst 2 zadeldekjes gekocht voor €7 samen.
Beide dekjes zijn in goede staat alleen 1 heeft wat kleine verkleuringen maar die zie je bijna niet.
van ong. 3 en 5 mm Saul schreef:jessiesand no offence maar hoe weet je zo zeker dat dat waar is?
Mensen verzinnen tegenwoordig de gekste en de ziekste dingen.
Dat oma overleden is is bijvoorbeeld smoesje nummero 1 ...
JustBobo schreef:Wij hadden eerst ook een bok,
die moest weg dus hadden we een advertentie geplaats dat iemand 'm gratis mocht ophalen.
Kregen we een mailtje:
Hallo,
Ik wil graag geit hebben.
Wij heel groot achtertuin voor geit.
Kinderen veel van geit houden.
Groetjes Kim.
![]()
daar ging ie dus niet heen

__Nicole schreef:bente_ schreef:Hahaaa,
wat een verhalen hier
ik had er een keer een paar leren rijlaarzen opstaan,
krijg ik een mail met de vraag of ik nog een paar versleten sokken had
Die mailtjes krijg ik nou ook heel vaak!
Ik reageer er niet eens meer op...
Ik vindt het zo een onzin...

Babico3 schreef:Ik heb een tijdje geleden een advertentie op MP gezet voor een bijrijdpaard. Ik had mijn e-mailadres erbij gezet. Krijg ik een mailtje waarin alleen dit staat: 'Welke kleur string heb je vandaag aan?'
De mensen van tegenwoordig ook...
. Bij mijn advertentie voor een recreatie merrie; of ik een keer naakt kon poseren, want ik lachte zo leuk op de foto!
; zelf een zadel importeren uit de vs, dat hier melden incl bedrag en vervolgens hetzelfde zadel voor 150 euro meer op marktplaats zetten. Saul schreef:die mail over die sokken heb ik ook gekregen, voor een musical moest ze die hebben?
als ik ze wegdoe wil zij ze hebben..nou ok...
Nifinao schreef:leuke verhalen allemaal. Maar de aanbieders kunnen er ook wat van.
Tijd geleden zag ik op MP een paard wat mij enorm aansprak. Maar (zoals iedereen hier al zegt) ga ik niet bieden via MP op een paard wat ik nog nooit heb gezien. Dus ik een uitgebreide mail gestuurd met deze mededeling en wat vragen (was het paard gekeurd, karakter,geschikt voor beginner) : geen antwoord
Oké, na een week nogmaals de mail gestuurd, krijg ik als antwoord dat hij geen zin heeft om de vragen te beantwoorden.