Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Meetje22 schreef:Heb me er doorheen geworsteld en kan niet anders constateren dan dat de grote vakantie weer is begonnen.
Vind je edit ronduit ranzig,zeker gezien je leeftijd en daarnaast voegt ie niets toe.
Ik snap dat je hart luchten iets fijns kan zijn maar wat wil je dat wij doen?
Wij kunnen hier helemaal niks mee.
Ik krijg hier eerder het gevoel bij van: negatieve aandacht is ook een vorm van aandacht.
Sla de gouden gids oid open en zoek een goede psych.
Print het begin stuk van je topic uit en laat het hem lezen.
Je manier van schrijven maakt het ook niet veel geloofwaardiger.
Sorry maar heb teveel verhaaltjes gehoord in het verleden om dit nog serieus te nemen.
Maar dat kan je bij ieder topic -hier en over het hele internet- zeggen.
Maar ik zit er niet de hele tijd over te zagen want daar heeft de TS nu eens even niets aan weet je...
Komop, zo erg zijn de bokkers hier niet.. Laat je even horen, we bedoelen het allemaal goed.
of je baas
Willy_UrsB schreef:Laat je lekker sufneuken door die pedofiel.
Doe niet zo achterlijk, jullie stoppen met 'geile' praat omdat het verradelijk voelt voor zijn vriendin? Sorry maar die vent is al vreemdgegaan, dan spoor je al niet vind ik, vooral voor 15 jarig meisje die niet eens weet hoe het wel niet kan voelen. Kap daar dus mee!
Je ziet alles al behoorlijk positief in, nou niet. ik ben nu een jaar lang bezig om alles weer positief te krijgen, heb een lieve vent en vrienden, maar nog kost het me nog moeite om dingen positief te blijven inzien.
Die klap van jou komt nog wel. En wees ajb blij dat je een moeder hebt! sommige zouden willen dat ze hun moeder nog hebben, leer een beetje respect te krijgen, en dat je moeder je sloeg, waarom ben je niet naar iemand toe gegaan? Maar nee, jij laat eerst lekker over je heen lopen en dan pas ga je dr tegen in, nou, dat werkt dus mooi niet. Je kunt proberen om dr zelf uit te komen, maar dat lukt je niet, wil ik om wedden..
Daag!
Citaat:Die klap van jou komt nog wel. En wees ajb blij dat je een moeder hebt! sommige zouden willen dat ze hun moeder nog hebben, leer een beetje respect te krijgen, en dat je moeder je sloeg, waarom ben je niet naar iemand toe gegaan? Maar nee, jij laat eerst lekker over je heen lopen en dan pas ga je dr tegen in, nou, dat werkt dus mooi niet. Je kunt proberen om dr zelf uit te komen, maar dat lukt je niet, wil ik om wedden..
Yamcha schreef:Ik geloof TS zeer zeker.
Maar ik denk wel, lieve TS, dat je hulp nodig hebt, en wel nu. Een psycholoog kan een optie zijn, maar ik ben bang dat je dat stadium voorbij bent. Een uithuisplaatsing (zodat je ook uit de situatie weg bent) lijkt me verstandiger. Dan kun je op een andere plek met een psycholoog naar de oorzaak van je gedrag zoeken, en die ook aanpakken. Want op deze manier richt je jezelf te gronde.
Allereerst kun je contact opnemen met Maatschappelijk Werk of een RIAGG. Die kunnen je dan verder helpen.
Ben het helemaal met je eens! Litterbox schreef:Even op je eigen onderschrift aan te halen: ik heb inderdaad niks meer te zeggen...
Wat een boefje gaat er schuild onder dit meisje met Bambi-avatar. Hoop niet dat je moeder/vader dit ooit leestof je baas
Jelleee schreef:Nou inderdaad, jémig wat een kul zeg dat verhaal. Vooral de 'edit' heb je prima geschreven voor aandacht. En die heb je gekregen. Schande gewoon zo over je moeder/familie praten voor wie je respect hoort te hebben. En als het al waar is, en je met je tante ook weer ruzie had, wel eens aan gedacht dat het misschien wel niet aan hun ligt maar je eens verder moet kijken dan je neus lang is. En je hebt je moeder toch maar niet vermoord 'omdat je ook wel lief kan zijn'? Wat een grap zeg. De schoolvakanties zijn duidelijk weer begonnen

Mallodie schreef:Meetje22 schreef:Heb me er doorheen geworsteld en kan niet anders constateren dan dat de grote vakantie weer is begonnen.
Vind je edit ronduit ranzig,zeker gezien je leeftijd en daarnaast voegt ie niets toe.
Ik snap dat je hart luchten iets fijns kan zijn maar wat wil je dat wij doen?
Wij kunnen hier helemaal niks mee.
Ik krijg hier eerder het gevoel bij van: negatieve aandacht is ook een vorm van aandacht.
Sla de gouden gids oid open en zoek een goede psych.
Print het begin stuk van je topic uit en laat het hem lezen.
Je manier van schrijven maakt het ook niet veel geloofwaardiger.
Sorry maar heb teveel verhaaltjes gehoord in het verleden om dit nog serieus te nemen.
Bokt= aandacht!
Elk topic dat hier geplaatst wordt is een vraag om aandacht, want iedereen wil een leuke reactie op zijn nieuw huisdier of een aai over zijn bol als ie geopereerd is. En medeleven voor dit en een goede raad voor dat. Waarom plaatst iemand een topic? Dat is niet omdat niemand zou reageren hoor... aandacht is de reden. Elk mens heeft aandacht nodig, niets mis mee. Dus dat nu iedereen staat te roepen dat deze meid aandacht nodig heeft = klopt!Maar dat kan je bij ieder topic -hier en over het hele internet- zeggen.
Ik vind het erg spijtig dat deze meid niet geloofd wordt. En nu denkt iedereen: "Jhaa we gelóven haar wel, MAAR...." Oke, ik heb die 'maar' ook in mijn gedachten hoor!Maar ik zit er niet de hele tijd over te zagen want daar heeft de TS nu eens even niets aan weet je...
Ze zou er inderdaad goed aan doen om een psych op te zoeken, ben ik mee eens. Maar die stap is verdorie moeilijk hoor!! En dat vergeet hier de helft, er zijn mensen die het ook hebben meegemaakt, maar denk eens na hoelang jullie erover gedaan hebben voordat je echt naar een psych bent toegestapt? Deze meid heeft het erg moeilijk en ze vraagt hier geen oplossingen voor haar problemen, maar een beetje vriendelijkheid zou echt wel helpen. Met sommige reacties komt ze absoluut niet verder mee...
Meid lees je dit topic nog? Anders sta ik hier voor niets te zeuren heKomop, zo erg zijn de bokkers hier niet.. Laat je even horen, we bedoelen het allemaal goed.
Nooit doen.. Jesjepaarden schreef:Even voor de duidelijk. Ik snap heel goed dat mensen het niet willen geloven of het geloven met een maar. Maar, het meeste zet ik hier niet bij, dat wil ik niet met iedereen delen. Tuurlijk hoor ik blij te zijn met een moeder, maar niet met zo'n moeder. En wat betreft mijn avatar en mijn onderschrift, dat staat hier helemaal los van!
Bovendien, ik had een sa aan kunnen maken maar dat heb ik niet gedaan. Ik wilde gwoon even mn verhaal kwijt, en ik snap dat mensen denken dat het niet klopt, zoals ik al eerder zei, ik heb niet alles erin gezet.
Jesjepaarden schreef:Wat zouden jullie doen als je bij wijze van spreke de grond in getrapt wordt?
Wat zouden jullie doen als je niets eens met je mentrix op school over privé dingen mag praten?
Wat zouden jullie doen als je maar heel weinig contact hebt met mensen?
Wat zouden jullie doen als je helemaal compleet gestoord word van iemand die ontzettend autoritair doet en die je compleet gek maakt, zouden jullie dat persoon stiekem niet willen vermoorden?