Afgelopen schooljaar....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Xivura

Re: Afgelopen schooljaar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 11:26

Om alles samen te vatten: Ze had beter die edit er niet bij kunnen schrijven. Het voegt niks in het verhaal toe, en het is ook nog eens aandacht trekkerig. ;)

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 11:27

Daar kunnen wij niet over oordelen, daarom kunnen we hier ook weinig mee op bokt en heeft ze professionele hulp nodig. Of het verhaal helemaal waar is of niet, feit blijft dat er iets mis is en dat ze hulp nodig heeft. Dus om dan 5 pagina's te gaan discussieren over de geloofwaardigheid, heeft niet zoveel zin.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 11:29

Sanne, het voegt juist wél iets toe aan het vehaal. Ze weet dat er veel bokkers zijn die denken: :oo Dus dat is de ultieme schreeuw om aandacht, snap je?

Edit: Ze is alleen op de verkeerde plaats met dit verhaal.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 11:30

Heb me er doorheen geworsteld en kan niet anders constateren dan dat de grote vakantie weer is begonnen.
Vind je edit ronduit ranzig,zeker gezien je leeftijd en daarnaast voegt ie niets toe.
Ik snap dat je hart luchten iets fijns kan zijn maar wat wil je dat wij doen?
Wij kunnen hier helemaal niks mee.
Ik krijg hier eerder het gevoel bij van: negatieve aandacht is ook een vorm van aandacht.
Sla de gouden gids oid open en zoek een goede psych.
Print het begin stuk van je topic uit en laat het hem lezen.
Je manier van schrijven maakt het ook niet veel geloofwaardiger.
Sorry maar heb teveel verhaaltjes gehoord in het verleden om dit nog serieus te nemen.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 11:33

Laten we dan maar beter stoppen met discussieren. ;) Ieder zijn eigen mening.
Ze heeft hulp nodig, en dat kunnen wij haar niet geven .. Alleen negatieve aandacht.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 11:46

Ik heb me er ook doorheen geworsteld en laat het allemaal even bezinken.

Ook ik weet niet wat ik hiermee moet; 1 ding is zeker, de TS heeft prof. hulp nodig en wel NU.

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 10:11

Meetje22 schreef:
Heb me er doorheen geworsteld en kan niet anders constateren dan dat de grote vakantie weer is begonnen.
Vind je edit ronduit ranzig,zeker gezien je leeftijd en daarnaast voegt ie niets toe.
Ik krijg hier eerder het gevoel bij van: negatieve aandacht is ook een vorm van aandacht.
Sorry maar heb teveel verhaaltjes gehoord in het verleden om dit nog serieus te nemen.

Bokt= aandacht!
Elk topic dat hier geplaatst wordt is een vraag om aandacht, want iedereen wil een leuke reactie op zijn nieuw huisdier of een aai over zijn bol als ie geopereerd is. En medeleven voor dit en een goede raad voor dat. Waarom plaatst iemand een topic? Dat is niet omdat niemand zou reageren hoor... aandacht is de reden. Elk mens heeft aandacht nodig, niets mis mee. Dus dat nu iedereen staat te roepen dat deze meid aandacht nodig heeft = klopt! :) Maar dat kan je bij ieder topic -hier en over het hele internet- zeggen.

Ik vind het erg spijtig dat deze meid niet geloofd wordt. En nu denkt iedereen: "Jhaa we gelóven haar wel, MAAR...." Oke, ik heb die 'maar' ook in mijn gedachten hoor! :+ Maar ik zit er niet de hele tijd over te zagen want daar heeft de TS nu eens even niets aan weet je...

Ze zou er inderdaad goed aan doen om een psych op te zoeken, ben ik mee eens. Maar die stap is verdorie moeilijk hoor!! En dat vergeet hier de helft, er zijn mensen die het ook hebben meegemaakt, maar denk eens na hoelang jullie erover gedaan hebben voordat je echt naar een psych bent toegestapt? Deze meid heeft het erg moeilijk en ze vraagt hier geen oplossingen voor haar problemen, maar een beetje vriendelijkheid zou echt wel helpen. Met sommige reacties komt ze absoluut niet verder mee...

Meid lees je dit topic nog? Anders sta ik hier voor niets te zeuren he ;) Komop, zo erg zijn de bokkers hier niet.. Laat je even horen, we bedoelen het allemaal goed.

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 10:28

Even op je eigen onderschrift aan te halen: ik heb inderdaad niks meer te zeggen...

Wat een boefje gaat er schuild onder dit meisje met Bambi-avatar. Hoop niet dat je moeder/vader dit ooit leest :+ of je baas :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 11:30

Ik geloof TS zeer zeker.
Maar ik denk wel, lieve TS, dat je hulp nodig hebt, en wel nu. Een psycholoog kan een optie zijn, maar ik ben bang dat je dat stadium voorbij bent. Een uithuisplaatsing (zodat je ook uit de situatie weg bent) lijkt me verstandiger. Dan kun je op een andere plek met een psycholoog naar de oorzaak van je gedrag zoeken, en die ook aanpakken. Want op deze manier richt je jezelf te gronde.
Allereerst kun je contact opnemen met Maatschappelijk Werk of een RIAGG. Die kunnen je dan verder helpen.

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:20

Willy_UrsB schreef:
Laat je lekker sufneuken door die pedofiel.
Doe niet zo achterlijk, jullie stoppen met 'geile' praat omdat het verradelijk voelt voor zijn vriendin? Sorry maar die vent is al vreemdgegaan, dan spoor je al niet vind ik, vooral voor 15 jarig meisje die niet eens weet hoe het wel niet kan voelen. Kap daar dus mee!
Je ziet alles al behoorlijk positief in, nou niet. ik ben nu een jaar lang bezig om alles weer positief te krijgen, heb een lieve vent en vrienden, maar nog kost het me nog moeite om dingen positief te blijven inzien.
Die klap van jou komt nog wel. En wees ajb blij dat je een moeder hebt! sommige zouden willen dat ze hun moeder nog hebben, leer een beetje respect te krijgen, en dat je moeder je sloeg, waarom ben je niet naar iemand toe gegaan? Maar nee, jij laat eerst lekker over je heen lopen en dan pas ga je dr tegen in, nou, dat werkt dus mooi niet. Je kunt proberen om dr zelf uit te komen, maar dat lukt je niet, wil ik om wedden..

Daag!

Wat een belachelijke reactie.. jeetje, wordt er gewoon kwaad om. Ik heb zelf een moeder met heftige drank/drugs probleem en daarnaast een heftige bordeline persoonlijkheidsstoornis... en ik heb geen doorsnee jeugd gehad.. maar hier wordt ik wel echt pissig van. Respect? nee sorry... dat heb ik niet voor mijn moeder. écht absoluut niet.

Hoe kan je zo makkelijk praten meisje?

Citaat:
Die klap van jou komt nog wel. En wees ajb blij dat je een moeder hebt! sommige zouden willen dat ze hun moeder nog hebben, leer een beetje respect te krijgen, en dat je moeder je sloeg, waarom ben je niet naar iemand toe gegaan? Maar nee, jij laat eerst lekker over je heen lopen en dan pas ga je dr tegen in, nou, dat werkt dus mooi niet. Je kunt proberen om dr zelf uit te komen, maar dat lukt je niet, wil ik om wedden..

Als je wordt geslagen door je moeder.. ga je niet 123 even naar iemand toe. Daar komen een hoop emotie's bij kijken ( schaamte, angst)

Daarnaast vindt ik het verhaal persoonlijk wel raar en ongeloofwaardig overkomen en het vermoorden gaat misschien te ver, maar emotie's kunnen tot veel dingen leiden. Wat gevoelens allemaal niet met je kunnen doen hé
Wat veel bokkers al hebben gezegd, zoek hulp! Bokt is ook maar een paardenforum en zijn geen profesionals... viritueel kunnen wij je niet verder helpen behalve de tip: zoek hulp!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:52

Yamcha schreef:
Ik geloof TS zeer zeker.
Maar ik denk wel, lieve TS, dat je hulp nodig hebt, en wel nu. Een psycholoog kan een optie zijn, maar ik ben bang dat je dat stadium voorbij bent. Een uithuisplaatsing (zodat je ook uit de situatie weg bent) lijkt me verstandiger. Dan kun je op een andere plek met een psycholoog naar de oorzaak van je gedrag zoeken, en die ook aanpakken. Want op deze manier richt je jezelf te gronde.
Allereerst kun je contact opnemen met Maatschappelijk Werk of een RIAGG. Die kunnen je dan verder helpen.

_/-\o_ Ben het helemaal met je eens!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:34

Litterbox schreef:
Even op je eigen onderschrift aan te halen: ik heb inderdaad niks meer te zeggen...

Wat een boefje gaat er schuild onder dit meisje met Bambi-avatar. Hoop niet dat je moeder/vader dit ooit leest :+ of je baas :D

Nou inderdaad, jémig wat een kul zeg dat verhaal. Vooral de 'edit' heb je prima geschreven voor aandacht. En die heb je gekregen. Schande gewoon zo over je moeder/familie praten voor wie je respect hoort te hebben. En als het al waar is, en je met je tante ook weer ruzie had, wel eens aan gedacht dat het misschien wel niet aan hun ligt maar je eens verder moet kijken dan je neus lang is. En je hebt je moeder toch maar niet vermoord 'omdat je ook wel lief kan zijn'? Wat een grap zeg. De schoolvakanties zijn duidelijk weer begonnen :\

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:36

Jelleee schreef:
Nou inderdaad, jémig wat een kul zeg dat verhaal. Vooral de 'edit' heb je prima geschreven voor aandacht. En die heb je gekregen. Schande gewoon zo over je moeder/familie praten voor wie je respect hoort te hebben. En als het al waar is, en je met je tante ook weer ruzie had, wel eens aan gedacht dat het misschien wel niet aan hun ligt maar je eens verder moet kijken dan je neus lang is. En je hebt je moeder toch maar niet vermoord 'omdat je ook wel lief kan zijn'? Wat een grap zeg. De schoolvakanties zijn duidelijk weer begonnen :\

Zou het zelf niet beter kunnen verwoorden.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:08

Mallodie schreef:
Meetje22 schreef:

Bokt= aandacht!
Elk topic dat hier geplaatst wordt is een vraag om aandacht, want iedereen wil een leuke reactie op zijn nieuw huisdier of een aai over zijn bol als ie geopereerd is. En medeleven voor dit en een goede raad voor dat. Waarom plaatst iemand een topic? Dat is niet omdat niemand zou reageren hoor... aandacht is de reden. Elk mens heeft aandacht nodig, niets mis mee. Dus dat nu iedereen staat te roepen dat deze meid aandacht nodig heeft = klopt! :) Maar dat kan je bij ieder topic -hier en over het hele internet- zeggen.

Ik vind het erg spijtig dat deze meid niet geloofd wordt. En nu denkt iedereen: "Jhaa we gelóven haar wel, MAAR...." Oke, ik heb die 'maar' ook in mijn gedachten hoor! :+ Maar ik zit er niet de hele tijd over te zagen want daar heeft de TS nu eens even niets aan weet je...

Ze zou er inderdaad goed aan doen om een psych op te zoeken, ben ik mee eens. Maar die stap is verdorie moeilijk hoor!! En dat vergeet hier de helft, er zijn mensen die het ook hebben meegemaakt, maar denk eens na hoelang jullie erover gedaan hebben voordat je echt naar een psych bent toegestapt? Deze meid heeft het erg moeilijk en ze vraagt hier geen oplossingen voor haar problemen, maar een beetje vriendelijkheid zou echt wel helpen. Met sommige reacties komt ze absoluut niet verder mee...

Meid lees je dit topic nog? Anders sta ik hier voor niets te zeuren he ;) Komop, zo erg zijn de bokkers hier niet.. Laat je even horen, we bedoelen het allemaal goed.

Fijn dat jij met je 19 jaartjes nog overal intrapt maar ik ken de klappen van zweep.
Daarnaast heb ik alles behalve een rooskleurig leven gehad maar niemand hier zal mij ooit iemand verwijten horen maken.
Als ik een kwart ervan naast elkaar leg zou dat waarschijnlijk al genoeg zijn om schreeuwend een psych te bezoeken.
Ik heb nooit een psych nodig gehad,puur om het feit dat ik kan relativeren.
En prima dat jij de TS gelooft maar naar mijn inziens is het weer gewoon grote vakantie/ernie en bert tijd ;)

Oja even over dat iedereen aandacht wil,er is een groot verschil van negatieve of positieve aandacht vragen en daar zit nou net het verschil van wel of geen psych voor de TS.

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 07:55

Hoe weet jij zo zeker dat de TS zit te l*llen dan? Ik ben van mening dat iemand die zo schreeuwt om aandacht. Dat er inderdaad iets grondig mis is, en dat ze hulp moet krijgen. Maar die krijgt ze niet van mensen die haar hier beginnen afkraken. Je kent de TS niet eens, waarom dan al concluderen dat ze liegt?

Iedereen is anders meid, en jij hebt het allemaal zonder psych gekunt, maar de TS is een andere persoon en misschien heeft zij wel nood aan hulp.. Niet iedereen over dezelfde kam scheren ;) Nooit doen..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 07:57

Mee eens, laat oordelen aan experts over en die zijn dan ook zo bekwaam genoeg om dat niet via een topic te doen.

Beste wat je kan doen is gewoon relativeren en neutraal zoek hulp :)
En niet spiegelen aan jou referentiekader dat is nooit goed :)

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 08:00

Amen!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:57

Grappig dat hier opeens allemaal mensen met 'verstand van zaken' ontstaan op basis van de verhaal van de TS. Perspectie, twee kanten en een professionele achtergrond van zaken vallen voor velen soms wat weg. Persoonlijke ervaringen worden erbij gehaald, mensen voelen zich aangevallen door een opmerking niet aan hen gericht: waar zijn we mee bezig mensen?
Meer doen dan zeggen dat ze professionele hulp moet zoeken n.a.v. van het verhaal in de openingspost is het enige wat we via internet kunnen doen. Al het andere is bijzaak, bullshit en nutteloos. Men wil tenslotte vaak alleen maar horen wat men wil horen.

Daarnaast sluit ik me aan bij de uitspraken over de edit: vulgair en niets toevoegend.
Tevens wil ik besluiten met de hoop dat dit topic andere mensen niet op het idee van automutilatie zal brengen. Ik ben niet voor een bespreek-taboe, maar vind wel dat dit soort vreselijke dingen niet besproken horen te worden op een forum.

Jesjepaarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 14:22

Even voor de duidelijk. Ik snap heel goed dat mensen het niet willen geloven of het geloven met een maar. Maar, het meeste zet ik hier niet bij, dat wil ik niet met iedereen delen. Tuurlijk hoor ik blij te zijn met een moeder, maar niet met zo'n moeder. En wat betreft mijn avatar en mijn onderschrift, dat staat hier helemaal los van!
Bovendien, ik had een sa aan kunnen maken maar dat heb ik niet gedaan. Ik wilde gwoon even mn verhaal kwijt, en ik snap dat mensen denken dat het niet klopt, zoals ik al eerder zei, ik heb niet alles erin gezet.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 14:37

Jesjepaarden schreef:
Even voor de duidelijk. Ik snap heel goed dat mensen het niet willen geloven of het geloven met een maar. Maar, het meeste zet ik hier niet bij, dat wil ik niet met iedereen delen. Tuurlijk hoor ik blij te zijn met een moeder, maar niet met zo'n moeder. En wat betreft mijn avatar en mijn onderschrift, dat staat hier helemaal los van!
Bovendien, ik had een sa aan kunnen maken maar dat heb ik niet gedaan. Ik wilde gwoon even mn verhaal kwijt, en ik snap dat mensen denken dat het niet klopt, zoals ik al eerder zei, ik heb niet alles erin gezet.

Het gaat niet om het geloven. Het gaat om de manier waarop je het neerzet. Die komt nogal appart over. Net zoals die edit, waarom zet je dat erbij? Ben je er trots op? En daarbij, waarom zoek je geen hulp? Je beantwoord verder ook geen vragen, je herhaald alleen dat het waar is etc.

Annouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 14:53

Je hebt ons toch wel het leeuwendeel van al je informatie gegeven, lijkt mij.
Wat je ons hebt verteld is ook echt niet niks,
dus ik snap niet dat je dat wél met ons wilt delen - maar de rest niet.

Meid als alles waar is zoek dan alsjeblieft professionele hulp.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 15:51

Jesjepaarden schreef:
Wat zouden jullie doen als je bij wijze van spreke de grond in getrapt wordt?
Wat zouden jullie doen als je niets eens met je mentrix op school over privé dingen mag praten?
Wat zouden jullie doen als je maar heel weinig contact hebt met mensen?
Wat zouden jullie doen als je helemaal compleet gestoord word van iemand die ontzettend autoritair doet en die je compleet gek maakt, zouden jullie dat persoon stiekem niet willen vermoorden?

Nee.

Ik snap dat je het moeilijk hebt en dat je haar haat. Maar vermoorden? Weet je, jij bent ook gigantisch fout geweest..

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 16:06

Het zal echt niet van 1 kant komen..
Je moeder zal het echt niet voor niets doen

Tezza13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 16:06

Sterkte ermee , , !

Ik sluit me wel aan bij Rebeccaa ;)

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 16:09

ReJo schreef:
Het zal echt niet van 1 kant komen..
Je moeder zal het echt niet voor niets doen

:oo :oo :oo :oo :oo :oo :oo :oo

écht verbazingswekkend sommige reactie's, zo ondoordacht. Als het nou aan jullie leeftijd lag.. maar nee..