Bel je krijg je het geweldige zinnetje: Dit informatienummer kost .. ct per minuut Plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
Dus ik zit met een rekening van 100 euro ipv mijn normale 25 euro omdat hun de boel verzaken. Tja dan kan ik wel eens boos worden, want vergoeden doen ze toch niet.
En ja je hebt het enkel over de klanten die dit doen, maar nergens in je verhaal lees ik terug dat je ook gewone normale klanten aan de telefoon krijgt, terwijl die er dus meer zijn dan de anderen zoals je het nou zegt.
En dat thee drinken dat krijg ik ook regelmatig te horen, tja als jij bijna 5 minuten moet wachten ga je dat ook wel denken. Al weet ik nu beter, en kan het natuurlijk zijn dat je een lastig geval hebt waar je gewoon een half uur mee bezig bent.
Tja en dat je een oplossing hebt die de klant niet wil horen (heb hier zelf ook ervaring mee) dan is het helaas niet anders. Jullie doen je best (teniminste ik ga er vanuit dat iedereen zijn best doet) om mij te helpen, en dan kan het idd voorkomen dat je niet aan kunt bieden wat ik wil horen.
Helaas pindakaas. Als ik maar geholpen wordt vind ik dan het belangrijkste.
Maar ondertussen nog geen telefoon en we zijn al weer 6 weken verder. Fijn Ziggo
Mij is toen meermaals verkondigd dat ik echt met de Delta zelf belde.
Maar jij bent dus naar je supervisor gegaan. Je hebt niet gezegd: 'nou mevrouw, we bellen u terug' om vervolgens nooit meer wat te laten horen.