na maanden chatten , ga je afspreken ! komt hij niet opdagen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 11:56

En nuvel, heb je al iets van hem vernomen?

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 22:23

hey ,
nee heb nog altijd niks gehoord hij heeft wel netlog bezocht dus dood issie niet .
en op mijn emailtje heeft hij niet gereageerd dus dat zegt genoeg voor mij !
bedankt voor de tips en het meedenken allemaal .

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 22:26

nuvel schreef:
hey ,
nee heb nog altijd niks gehoord hij heeft wel netlog bezocht dus dood issie niet .

ag meid vergeet het en zie het als een les.
mannen kunnen vrouwen soms voor de gek houden ook andersom hoor.
maar je komt echt wel iemand tegen die jou waard is ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 22:58

nuvel schreef:
hey ,

Nog triester mannetje dus dan we in het begin van dit topic al zeiden.
Hoop dat je hem snel vergeten bent, hij is het niet waard.

ReJo

Re: na maanden chatten , ga je afspreken ! komt hij niet opdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 23:05

mmm,
ik hoop voor je dat het goed afloopt!
Een collega van mij heeft een jongen via internet ontmoet.. ze hebben nu een half jaar een "relatie". ze hebben 150x afgesproken maar dat ging elke x op het laatste moment niet door want dan had hij zn neus gebroken, ruzie met zn papa of van die smoesjes :P
Hij heeft geen webcam, geen huistelefoon, als je hem belt neemt hij nooit op..
Hij woont nietmeer bij zn echte ouders dus je kan hem ook niet vinden in het telefoonboek.. niks
Nou, je zal het niet geloven maar dat meidje blijft beweren dat hij een x komt en dat hij de ware is :?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 23:26

Chiqa schreef:
nuvel schreef:
hey ,

Nog triester mannetje dus dan we in het begin van dit topic al zeiden.
Hoop dat je hem snel vergeten bent, hij is het niet waard.

ow begrijp nu pas dat het van neplog is.....

tja enigzins te verwachten

daar zitten zoveel stakkers :=

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 23:46

ReJo schreef:
mmm,
ik hoop voor je dat het goed afloopt!
Een collega van mij heeft een jongen via internet ontmoet.. ze hebben nu een half jaar een "relatie". ze hebben 150x afgesproken maar dat ging elke x op het laatste moment niet door want dan had hij zn neus gebroken, ruzie met zn papa of van die smoesjes :P
Hij heeft geen webcam, geen huistelefoon, als je hem belt neemt hij nooit op..
Hij woont nietmeer bij zn echte ouders dus je kan hem ook niet vinden in het telefoonboek.. niks
Nou, je zal het niet geloven maar dat meidje blijft beweren dat hij een x komt en dat hij de ware is :?

Hoe naif kan je zijn zeg.......

Ts, balen dat het zo gelopen is. Erg kinderachtig dat hij niks meer van zich heeft laten horen.
Ik had mijn vriend ook maar 1 keer ontmoet en daarna veel op msn afgesproken. Na een paar maanden chatten besloten om af te spreken op amsterdam CS. Was echt zo opgelucht dat hij er stond.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 00:00

TS balen! Maar beter dat je er nu achter bent gekomen dan later...

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 12:15

Nicolletje schreef:
Dus ik zat me al een beetje te schamen en stuur een sms: "Nou het lukt me niet om op tijd te komen, want ik kan je huis niet vinden!!"
Stuurt hij terug: "ok"

Ik dacht echt bij mezelf aaaaaarg 8)7 bel dan even waar sta je?

Dat heeft dus weer te maken met verwachting. Wat jij wilt horen.
"OK" is nl een prima antwoord dat spreekt van begrip. Jij zegt dat je te laat komt, dat is de werkelijke boodschap, en hij zegt daarop dat het niet erg is.

Wat wij vrouwen vaak doen, is verborgen boodschappen zenden en die snappen ze gewoon niet.
Als jij wilt dat hij je komt halen, zeg dan gewoon: "Ik kan het niet vinden, kom je me halen?"
Dat is gewoon vragen wat je wilt en dan is de kans dat je het gewenste antwoord krijgt, veel groter. ;)

Als je iets zendt dat niet precies zegt wat je bedoeld, is de kans dat je een antwoord krijgt dat helemaal niet is wat je wilt, erg groot.

Het is al een paar keer voorbij gekomen maar niet met zulke duidelijke voorbeelden, dat duidelijke communicatie erg belangrijk is. En helaas zijn er nog steeds erg veel vrouwen die verwachten dat een man kan raden wat ze willen.
Wees duidelijk als je iets van een ander wilt. Zeg wat je wilt en verpak het niet in iets heel anders!!!

Schrijf niet "ow nu heb ik een lekke band" als je eigenlijk wilt zeggen "kom je me halen?"
Want op die lekke band zal hij ongetwijfeld alleen iets zeggen als "wat een pech".
Lees eens terug wat je ECHT zegt/vraagt. Is het wel een vraag om wat je wilt?
Als je gehaald wilt worden is het over een lekke band hebben GEEN vraag daarom.

Andersom gebeurt trouwens ook veel. Iemand zegt wat en de andere denkt daar iets anders van. Die denkt aan wat daar nou achter zit, waarom het gezegd wordt. Omdat ze zelf dus ook zo met een verborgen boodschap spreken.
Die denken dan als je zegt: "Mijn trapper is afgebroken" dat je dan bedoelt "kom je me halen" en komen al aan vliegen of met excuses waarom ze nu niet meteen kunnen komen.
Of ze denken minder in praktische zin, maar in iets negatiefs over de persoon.
Bv als er gezegd wordt "mijn zus heefte en blauw oog" denken ze meteen "dat zal jij haar dan wel geslagen hebben" en soms nog veel verder "omdat ze zeker weet wat ik weet wat hij denkt dat ik denk "etc :+
Het is onnodig om onze hersens te vermoeien met denken wat ergens achter zou kunnen zitten. Meesatl zit er niks achter en we kunnen niet weten wat een ander denkt. Daar kun je soms op een totaal verkeerd spoor zitten en van alles verpesten terwijl er feitelijk niks aan de hand is/was.
Allemaal te voorkomen met duidelijke communicatie. Vragen wat je wilt en niet iets anders denken dan wordt geantwoord...

Blijft uiteraard dat er ook nog zoiets bestaat als intuïtie, en bedrog, en dat je dus ook wel kunt aanvoelen als iemand niet de waarheid spreekt, maar hiervoor moet je gewoonlijk wel de persoon echt voor je hebben...

Dit allemaal in het algemeen aan niemand in het byzonder gericht, ik heb even de quote gebruikt omdat het zo'n duidelijk voorbeeld is van een verpakte boodschap en niet rechtstreeks vragen wat je wilt.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Denk altijd gewoon:"Vraag ik wel wat ik wil?" of als je een antwoord krijgt dat je niet had verwacht:"Heb ik wel gevraagd wat ik wilde?" Ik durf te wedden dat het vaak niet zo was :D Al leek het voor ons volkomen logish.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 13:35

Goed stukje tekst Lusitana!

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 14:07

Blijkbaar ben ik 1 van de weinige, maar....
Als ik een smsje sou krijgen met de mededeling dat iemand verkeerd is gereden had ik waarschijnlijk exact het selfde terug gestuurd, oei wat nu?
Sou iemand daarna niets meer laten horen, sou ik er de pee in krijgen.
Sou iemand dan ook nog eens bijna een uur later komen was ik vertrokken.
Sou iemand mij na die tijd pas eens gaan bellen/smsen had ik niet gereageerd.

De TS is degene die te laat komt, de TS is degene die niet het fatsoen neemt om te bellen en uit te leggen wat er aan de hand is, te vragen om hulp.
Nee hoor iedereen verwacht maar dat de man dat allemaal even oplost, omdat hij dat ''hoort'' te doen.

Iemand die bij mij so sou reageren had dikke pech gehad :)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 09:23

sssss... je bedoelt van ZO en ZOU?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 09:26

Lees even wat in haar onderschrift staat. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 09:58

Lusitana, hulde aan je stukje.
Maak me er zelf ook zeer regelmatig schuldig aan overigens,maar je hebt echt gelijk.
+:)+

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:17

Je hebt helemaal gelijk Lusitana, maar dat verklaart nog niet waarom hij helemaal niet meer is komen opdagen, en nu ook niets meer van zich laat horen. Dat vind ik vooralsnog puur hufterig gedrag.
Laatst bijgewerkt door Polaris op 26-07-09 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:17

Suusjwah schreef:
sssss... je bedoelt van ZO en ZOU?

Ja even lezen in haar onderschrift....

Ben benieuwd hoor of TS nog iets van hem gaat horen.