lifaya schreef:Guernica schreef:Hoezo gelul? Ik slaap vaak genoeg bij meerdere jongens in bed. Lekker boeiend, zolang je ze vertrouwd is er toch niks aan de hand?
zolang hij het maar kan
Zolang hij wat maar kan?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:leeneliefje schreef:nee oke. maar het is vndaag de dag toch redelijk normaal dat mensen van 15 alchohol nuttigen? (om het even sjeik te zeggen ) Niet dat het goed is of normaal of weet ik veel.
het is natuurlijk heel erg slecht. daar ben ik me ook van bewust. maar het is nu eenmaal iets wat gewoon op élk feestje aan wezig is.
Waarom meelopen met de kudde? ik ga niet bewust mijn lichaam naar de vernieling helpen om mee te doen. Ze vonden mij nog steeds aardig met een cola in de hand hoor
Ik vind het absoluut niet normaal dat kinderen van 15 drinken. Ik geef leiding aan kids van 15 tm 18 en ik zorg dat ik van te voren hun geboortedatum heb zodat ik ze een barkaart geef voor onder de 16 jaarDus de smoes van: ik ben 16 of het mag van mijn ouders, komt er bij mij niet in.
Miss een k*twet maar wel eentje om rekening mee te houden wil je niet dat je in problemen komt of je gozer.
Ik deed dat als 15jarige niet maar ik ken wel mensen die bv met hun beste vriend in bed slapen en er gebeurt niets. Ik zou dat ook gerust durven met mijn beste maatje. Ik ken een heel aantal jongens waarvan ik weet dat ze niets zouden proberen. (ken er ook een paar waarmee ik het niet zou doen overigens magoed
)
Daar ga ik rustig langs liggen als ik moe ben
Vriendlief zou daar ook geen problemen mee hebben dus dat zegt waarschijnlijk ook al veel 
pharagirlke schreef:Volgens de wet niet. Dus die gozer kan nog best in problemen komen als mamie en papie dit op bokt lezen en flippen. Hij was ouder dacht ik? Kan die zomaar tot pedofiel gebombardeerd worden.Miss een k*twet maar wel eentje om rekening mee te houden wil je niet dat je in problemen komt of je gozer.
. Maar het is gebeurd, ze kan het niet terugdraaien. Iedereen doet 'minder slimme' dingen in zijn leven, en door op je bek te gaan leer je
Juul schreef:Fiffill schreef:Waarom denkt iedereen zo over mannen? Genoeg vrouwen die véel erger zijn, geloof me.
Ik zit tussen de mannen en de meeste hebben echt respect voor hun (gewone) vriendinnen hoor.
Dat vraag ik me dus ook al een hele tijd af....
Guernica schreef:Pedofiel is iets heel anders dan een meerderjarige die seks heeft met een minderjarige hè.
Ik zeg al het gehele topic dat het niet de kerel zijn schuld is maar het punt is dus wel dat ze een hele verantwoordelijkheid op zich genomen heeft, want de ouders kunnen hem dus rustig aanklagen ook al is het geen pedofiel en wilde ze het zelf.