Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rianneke schreef:Maar ookal trouw je met elkaar dan kun je nog zo op straat geschopt worden hoorLigt er maar net aan wat jij hebt vast laten leggen
We hebben toen we samen een huis kochten direct besloten om een samenlevingscontract af te sluiten, dat was een pre voor ons beiden. En dan heb je nog zo'n leuke notaris voor je zitten die dan achteraf zegt van "zo, nou zijn jullie toch wel een beetje getrouwd". Toen had ik wel zoiets van hmm ok dat had je niet moeten zeggen
Nu ben ik dan 29, maar "vroeger" vroegen sommige mensen wanneer ik nou eens aan kinderen begon...pardon? Is dat een regel die je MOET volgen om bij de maatschappij te horen dacht ik toen. Nu ben ik wat ouder, en zien ze eindelijk in dat ik er serieus over ben. Angeliekje schreef:Nu ben ik dan 29, maar "vroeger" vroegen sommige mensen wanneer ik nou eens aan kinderen begon...pardon? Is dat een regel die je MOET volgen om bij de maatschappij te horen dacht ik toen. Nu ben ik wat ouder, en zien ze eindelijk in dat ik er serieus over ben.

Wendy schreef:Best wel offtopic... maar ik denk dat dat een tijdelijke rust is hoor. Ik ben nu bijna 30 en hier houdt het nog niet op
En ik heb van anderen begrepen dat het ook nog wel even doorgaat meestal. Omdat sommigen pas op hun 35e met kinderen beginnen denken ze altijd: het kan nog... wie weet verander je wel van gedachten
Op mijn werk hebben ze het in ieder geval opgegeven, dat scheelt enorm, nu de "buitenstaanders" nog