Scheiden om een ander........NOOIT doen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 20:09

Zoezi schreef:
Ik denk dat die gast waarvoor ze is gaan scheiden zich kapot lacht. Hij verziekt allerlei levens en is de lachende buitenstaander met zijn nieuwe liefje.
Weet je waar ik bang voor ben? Als zijn prille relatie niet werkt dat hij alsnog aan haar gaat zitten plukken! Ik heb ook ooit zo'n vriendje gehad, ik walg er van!
Ik hoop dat ze hem zo erg gaat haten dat hij in elk geval niet meer welkom is!
Ze is in elk geval op dit moment zo wijs dat ze hem en zijn mail totaal negeert.
Ik denk niet dat ze nog iets van hem gaat horen zolang hij happy is.

Ik snap hier iets niet? Het is haar BESTE vriend.
Een beste vriend vindt deze situatie ook heel erg rot en zal zich echt niet kapot lachen!

Als hij dit gedrag echter wel toont is het dus never nooit een BESTE VRIEND geweest!

Dus wat voor relatie heeft jouw vriendin nu met deze man? Zijn ze nu wel of geen ECHTE GOEDE VRIENDEN of gewoon kennisjes die elkaar wel erg interessant vonden??

PS: Mijn beste vriend zal echt niet gaan lachen hoor als ik enorm verliefd op hem zou worden en hij vervolgens iemand anders ontmoet. Hij zou het juist enorm KELOTE voor mij vinden...
Dat zijn beste vrienden...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:29

Ik snap ook niet helemaal waarom die 'beste vriend' levens zou verzieken. Hij is gewoon door gegaan met zijn leven, niets meer, niets minder. Ik zou zijn kant van het verhaal wel eens willen horen.

Nee, jouw vriendin heeft jarenlang de boel belazerd door gevoelens voor een ander te hebben, maar toch met haar man te blijven. Nogmaals, het kind is de dupe. En die in de steek gelaten ex. Met die twee heb ik medelijden. Zij hebben hier beiden niet om gevraagd.
Maar ach, sommige mensen denken voornamelijk aan zichzelf als ze hun gezin in de steek laten. :\

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 22:38

Twiggy2008 schreef:
Maar ach, sommige mensen denken voornamelijk aan zichzelf als ze hun gezin in de steek laten. :\

Nou, inderdaad. Werken aan een relatie schijnt ook ouderwets te zijn ofzo.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 23:28

Dit is een "van horen zeggen" discussie geworden, waarbij we alleen kunnen speculeren over wat er werkelijk tussen hoofdrolspelers afspeelt of zich afgespeeld heeft. De hoofdrolspelers zitten niet op Bokt, kunnen niet vertellen wat hun werkelijke kant van het verhaal is en daarom plaats ik hier een slotje.