Ik heb een topvent..........

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 14:03

Linnes schreef:
Woont hij erg ver vandaan bij jou dan? Autootje of trein :D
En leeftijdsverschil, doet dat er tegenwoordig wat toe?

Hopelijk wordt hij dan ook je echt je droomvent als je hem voertuigt hebt :D

Nu woont hij nog dichtbij (uur fietsen) maar na de zomervakantie gaat hij studeren in Enschede (ik woon in het zuiden van Groningen, hij in het noorden van Drenthe nu).
We verschillen 4 jaar en iets meer dan 2 maanden.
Hij is 16 juni 19 geworden en ik word 1 september 15.
Ach, op een leeftijd als deze klinkt dat nog "vreemd" maar a) het gaat om ons, en niet om wat anderen er van vinden en b) over een paar jaar hoor je er niemand meer over, toch? :=

Alvast heel veel plezier 21 augustus! :D :D

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 14:04

LimaMambo schreef:
ik heb ook een topvent :D al smst hij nooit terug :P
gister kwam hij thuis met een vette doos merci :9
vroeg of hij wat goed te maken had :P ' nee hoor ik ben gewoon lief '

Chocolade is natuurlijk altijd goed! :D :D
Haha.

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 14:04

Ach joh, dat is best te doen. :)
Ik woon in midden-limburg en mijn vriend in Apeldoorn. ;)
Ik studeerde in Maastricht en hij in Enschede, gaat best hoor als je maar echt voor elkaar wil gaan! :D

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 14:06

Gelijk heb je!
Ik ben er bereid helemaal voor te gaan, nu hem nog overtuigen. :j

Linnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 15:18

Puissance schreef:
Linnes schreef:
Woont hij erg ver vandaan bij jou dan? Autootje of trein :D
En leeftijdsverschil, doet dat er tegenwoordig wat toe?

Hopelijk wordt hij dan ook je echt je droomvent als je hem voertuigt hebt :D

Nu woont hij nog dichtbij (uur fietsen) maar na de zomervakantie gaat hij studeren in Enschede (ik woon in het zuiden van Groningen, hij in het noorden van Drenthe nu).
We verschillen 4 jaar en iets meer dan 2 maanden.
Hij is 16 juni 19 geworden en ik word 1 september 15.
Ach, op een leeftijd als deze klinkt dat nog "vreemd" maar a) het gaat om ons, en niet om wat anderen er van vinden en b) over een paar jaar hoor je er niemand meer over, toch? :=

Alvast heel veel plezier 21 augustus! :D :D

Precies!! Over een paar jaar stelt dat leeftijdsverschil voor je omgeving niets meer voor!
En je hebt meiden die op hun 15de al veel verder zijn dan meiden van 17!
Dus moet goed komen.
En ach, met de studie.. gewoon heen en weer treinen! Houdt je relatie gezond hoor :)
Weet ik alles van haha

thnx!

Mowoah

Re: Ik heb een topvent..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 15:20

Ik heb ook een topvent. :D
Natuurlijk zijn er wel wat dingen die beter kunnen, maar die verdwijnen achter de dingen die super aan hem zijn!

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 16:06

Mijn vriend is ook een topvent :j
Al smst ie niet altijd terug... maar dat zal wel manneneigen zijn...
Hij is netjes, helpt zelfs wel eens mn kamer opruimen!!! :oo
Hij haalt me altijd op en brengt me weg, ik heb zelf nog geen rijbewijs en het is 30km.
Als hij over zn ex praat is het van zo: Blij dat ik van die 'k..h...' af ben, ik heb het zooooveel beter bij jou :D
En hij geeft me vaak spontaan iets, zoals pas toen ik geslaagd was en ik zat bij hem in de auto haalt ie zomaar een heeele grote bos witte en roze rozen onder een jas vandaan :+: Love Him!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 16:10

Ook ik heb een topvent! :j

Mijne is een uitzondering en smst áltijd terug als ie hem gekregen/gelezen heeft!

Brengt/haalt me op als ik erom vraag en is gewoon héél erg lief! :+:
Staat altijd voor me klaar, kan heel goed luisteren, helemaal top dus. :)

racheeel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 21:04

Ik heb er ook een super vriendje :D
Hij doet ook zowat ALLES voor me
Staat altijd voor me klaar :+:

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 21:07

Dus ik ben niet de enige met een topvent? :D :o

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 21:08

mijn topvent gaat altijd met me mee naar de tandarts.. moet een uur rijden en vind het doodeng
en daarom gaat hij altijd met me mee en houd mijn handje vast :D

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 21:11

Aaaahh wat lief :D!! Kunnen jullie niet even een kopie maken haha

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:04

Ik ben zo blij met mijn toppertje! Hij hoort bij mij en ik bij hem :+: Hij is op zuip&feest vakantie met 7 vrienden maar ik zit in zijn hartje en hij smst elke dag even!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:22

Ik heb ook wel echt een lieve vriend!
Hij smst altijd terug, als hij tijd heeft..
Hij maakt vaak tijd voor me vrij om wat leuks te doen..
Hij gaat mij naar mn paardje :)
Hij ruimt zn zooi vaak op (soms met wat aansporing).
Hij is echt superlief voor me en heeft alles voor me over :)

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:38

heb helaas geen topvent |(
- heeft het altijd druk
- kan zich slecht uiten.
- Is niet heel lief en zorgzaam ofzo
- heeft een erge hekel aan mijn kat, terwijl het mijn grote liefde is.
- zou het niet leuk vinden als ik een paard zou kopen.

Deprimerende lijst eigenlijk. Maar vreemd genoeg hou ik toch veel van hem. Maar hebben van het weekend een erg heftig gesprek gehad over of we nog wel verder moeten met onze relatie. We zijn nu 5 jaar samen, maar een toekomst lijkt er niet echt meer in te zitten. Ik twijfel er niet of hij van me houd, maar eigenlijk passen we niet bij elkaar. Hij wil later niet met mijn kat onder 1 dak wonen, en ik doe hem later als we zouden willen gaan samenwonen echt niet weg. Dus daar lijkt het nu op te gaan sneuvelen(en nog een aantal andere dingen). Heb er tot nu toe heel veel moeite mee om de knoop door te hakken, maar vroeg of laat moet het toch gebeuren want het gaat op langer termijn niet werken tussen ons |( Zit nu beetje met mezelf in de knoop, ik weet wat ik eigenlijk moet doen, maar kan het nog niet.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:21

knuffeldier schreef:
heb helaas geen topvent |(
- heeft het altijd druk
- kan zich slecht uiten.
- Is niet heel lief en zorgzaam ofzo
- heeft een erge hekel aan mijn kat, terwijl het mijn grote liefde is.
- zou het niet leuk vinden als ik een paard zou kopen.

Deprimerende lijst eigenlijk. Maar vreemd genoeg hou ik toch veel van hem. Maar hebben van het weekend een erg heftig gesprek gehad over of we nog wel verder moeten met onze relatie. We zijn nu 5 jaar samen, maar een toekomst lijkt er niet echt meer in te zitten. Ik twijfel er niet of hij van me houd, maar eigenlijk passen we niet bij elkaar. Hij wil later niet met mijn kat onder 1 dak wonen, en ik doe hem later als we zouden willen gaan samenwonen echt niet weg. Dus daar lijkt het nu op te gaan sneuvelen(en nog een aantal andere dingen). Heb er tot nu toe heel veel moeite mee om de knoop door te hakken, maar vroeg of laat moet het toch gebeuren want het gaat op langer termijn niet werken tussen ons |( Zit nu beetje met mezelf in de knoop, ik weet wat ik eigenlijk moet doen, maar kan het nog niet.

jeetje, heftig verhaal zeg!

Vind het persoonlijk heel apart, dat jouw vriend niet met jouw kat 'onder 1 dak' wilt wonen, waar slaat dat op?
Succes in ieder geval met de beslissing, het zal geen makkelijke worden.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 07:36

Hij heeft zowiezo helemaal niks met beesten. Mij kat is langharig en dat merk je wel in huis. Als hij bij mij is loopt hij te klagen over de kattenharen, soms ook wel terecht want soms krijgt hij ze in zijn lens en dan heeft ie weer een onwijs geirriteerd oog. Verder mag de kat altijd door de weeks gezellig in bed, maar als mijn vriend er is in het weekend zet ik hem buiten de deur. Kat pikt dit niet en gaat lopen bleren en springt netzolang tegen de deur tot hij er in mag/kan.
Maar voor mij als dierenliefhebber is het moeilijk om te bevatten hoe vervelend het is om met een verharende opdringerige haarbal waar je een hekel aan hebt onder 1 dak te moeten leven.

Maar goed gaat niet alleen om die kat, zijn wat meer dingetjes, maar het lijkt nu op de kat te gaan sneuvelen.

Maar heb het er nu erg moeilijk mee om nu de knoop al door te hakken, maar als ik het nu niet doe gebeurt het vroeg of laat toch.
Dus we laten het even bezinken en heb hem gezegd dat hij er maar over na moet denken: mij met kat, of mij helemaal niet.

K zit nu nog in het stadium dat ik me niet kan voorstellen van een ander te kunnen houden, blablabla enz enz.... Maar lees nu alle posts van degenen die wel een topvent hebben, en probeer voor ogen te houden dat het idd veel beter kan en ik eigenlijk beter ben zonder hem (maar waarom wint gevoel het nu van verstand |( )

Maar om hem niet helemaal af te branden:
- hij sms vrijwel altijd terug (alleen sms ik bijna nooit)
- is erg netjes en ruimt zijn altijd al zijn troep op
- werkt hard en is ambitieus
- weet zeker dat hij van me houd (alleen dan waarschijnlijk weer niet genoeg om kat te accepteren)
Laatst bijgewerkt door BeeMed op 15-07-09 07:46, in het totaal 1 keer bewerkt

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 07:44

Ik heb ook een topvent!!!
Hij doet alleen niets in het huishouden whahaha :+
Maar we passen echt helemaal perfect bij elkaar, hij helpt mee met de paarden en we doen veel leuke dingen samen.
Vind het ook nogeens een lekker ding :~

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 08:14

Heb ook een topvent, kan me niet beter wensen.

Maar hij heeft ook zijn slechte dagen, dat ie eens een keer niet opruimt oid, maar ach dat heb ik zelf ook. Ik hou niet van perfectie.
Hij is lekker om te zien, is gewoon lekker recht voor zijn raap, zal altijd voor me opkomen, doet alles voor me, is mega handig in huis, heeft een eigen leven en werkt hard. Hij heeft veel vrienden, is sociaal en we gaan regelmatig lekker uit eten, terrasje pakken samen, lekker stappen met vrienden etc. We zijn echt nog steeds verliefd en ook elkaar beste vriend. We wonen nu samen en maken het tot een waar paleisje.
We hebben al heel veel meegemaakt en niks krijgt ons nog stuk. We weten wat we aan elkaar hebben.
Ja ik heb een topvent ;)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 08:22

Ik heb ook een topvent :j

sms'en doen we niet, wij bellen :j
Hij is lief, zorgzaam, netter in huis dan ik :')
Hij geeft me de vrijheid om te doen wat ik belangrijk vind (paarden) en ik geef hem de vrijheid om te doen wat hij graag wil (op stap met zijn vrienden, veel reizen voor zijn werk etc). En we doen ook veel dingen samen.
Reizen, films, science fiction, uit eten gaan... zomaar een paar dingetjes die we graag en regelmatig met elkaar doen.

We zijn al ruim 10 jaar bij elkaar, maar ik ben nog steeds heel erg blij met hem :j

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 16:55

Hier nog iemand met een topvent! :D

We delen dezelfde normen en waarden, allebei erg sportief en vinden opleiding en werk belangrijk. Over 'later' zitten we ook op 1 lijn.. De paarden vind hij geweldig, hij hoeft er niet op, maar geniet van het feit dat ik geniet.

Ronduit:

Hij is mijn liefde,maar ook mijn beste vriend!!

(och, 1 verschilpuntje, ik ben heel georganiseerd en een controlfreak, hij een enorme chaotische rotzooimaker,maar we vullen elkaar mooi aan! :P )

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 18:02

Mijn topvent ging vandaag mee naar de nrps keuring *D
Zijn vader had gereageerd word je nu eindelijk weer verstandig? Je moet paarden gaan houden :Y) (vriend-lief heeft vroegah ook paardgereden maar is daar mee gestopt :(:) )

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 19:36

Ik ben ook in het bezit van een topvent! :D

Hij smst me altijd! En ook heel vaak uit zichzelf. Als ik een poosje niks laat horen dan stuurt hij me ook altijd een smsje. Hij luisterd altijd goed naar me en praat nooit over exen (hij heeft er ook maar 2). Hij is erg schoon en ruimt zijn kamer altijd netjes op, stofzuigt zijn kamer en haalt regelmatig overal een doekje langs. Hij toont erg veel interesse in mij en vraagt vaak hoe het met mijn paardje gaat, terwijl hij voorheen echt niks met paarden had. Hij stelt soms zelfs voor om even langs de paarden te gaan! Als ik hem zeg dat ik me niet zo lekker voel of niet zo vrolijk ben dan staat hij later voor de deur met een bak ben & jerry's. Ooh en hij is ook nog knap en mannelijk (ik hou niet van gladde jongens) dus wat wil ik nog meer? Ik ben echt helemaal tevreden met mijn vriendje en hoop dat wij nog onwijs lang bij elkaar blijven. :+:

*zwijmel zwijmel. :D

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 08:48

Ik heb sinds vorig jaar dec. ook een topventje :D
Heb eerder een lange relatie gehad van ong. 17 jaar lang, waren ook mooie momenten bij,maar m'n ex was toch totaal anders dan ik ben,en op den duur heb ik de knoop maar doorgehakt, waar ik in 't begin wel erg moeilijk mee had, want je bent toch 17 jaar lang samen geweest...
Ik heb nu dus een nieuwe vriend en écht álles is geweldig; we delen dezelfde hobby's ; paardrijden, mennen, hardlopen, waterskien,shoppen vind ie zelfs wel leuk :D
Hij stuurt me elke dag wel een paar smsjes, belt me op,als we elkaar een paar uurtjes niet zien , en als hij me niet kan bereiken, belt ie naar mijn ouders of die misschien weten waar ik uithang :o
Hij kan lekker koken, eet echt alles,ideaal :P
Nu kook ik meestal,omdat hij lange dagen werkt,maar als ik een keer geen zin heb,dan doet hij 't graag.
Hij is flink in het huishouden,ruimt tenminste alles achter z'n kont op.
Jaaa ik ben echt blij met mijn supervent :j

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 08:51

Jildau schreef:
Ik ben ook in het bezit van een topvent! :D

Hij smst me altijd! En ook heel vaak uit zichzelf. Als ik een poosje niks laat horen dan stuurt hij me ook altijd een smsje. Hij luisterd altijd goed naar me en praat nooit over exen (hij heeft er ook maar 2). Hij is erg schoon en ruimt zijn kamer altijd netjes op, stofzuigt zijn kamer en haalt regelmatig overal een doekje langs. Hij toont erg veel interesse in mij en vraagt vaak hoe het met mijn paardje gaat, terwijl hij voorheen echt niks met paarden had. Hij stelt soms zelfs voor om even langs de paarden te gaan! Als ik hem zeg dat ik me niet zo lekker voel of niet zo vrolijk ben dan staat hij later voor de deur met een bak ben & jerry's. Ooh en hij is ook nog knap en mannelijk (ik hou niet van gladde jongens) dus wat wil ik nog meer? Ik ben echt helemaal tevreden met mijn vriendje en hoop dat wij nog onwijs lang bij elkaar blijven. :+:

*zwijmel zwijmel. :D

Heej ik zie dat jij bij de fam. reitzema rijd, daar heeft mijn vriend vroeger ook gewerkt, en heeft 't nog vaak over de fam. leuke dingen hoor ;)
We rijden er met onze paarden wel 's achter langs,op de dijk daar, richting Meerwijck :D