ze noemde hem een paar pagina's terug nog een L*L Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ze noemde hem een paar pagina's terug nog een L*L Yinnar schreef:Mannen die om je geven die vergeten dit soort zaken niet. Het verbaast me echt dat vele dames hier excuses voor die vent zitten te verzinnen. Het is gewoon niet goed te praten. Nogmaals we hebben het over een ziekenhuisopname en niet een vergeten boodschap!
_Ella_ schreef:Het verbaast mij dat er zoveel mensen roepen 'dumpen' terwijl de 2 nog niet eens fatsoenlijk gepraat hebben.
Als ze dat niet doen, is deze relatie idd geen lang leven beschoren, maar dan ligt dat niet álleen aan haar vriend.
PRE schreef:Piaffe123 schreef:dumpen
![]()
![]()
Yinnar schreef:Als je goed had gelezen had je ook gezien dat dit is gezegd. Al heb ik er een hard hoofd in dat hij verandert. Het zit erin of niet en dan is de keuze aan haar..wil ze hier mee verder of niet. Het is hoe dan ook niet goed te praten. Geen excuus voor te verzinnen. Ze ligt in het ziekenhuis en heeft een operatie achter de rug en dan zou ze met hem moeten gaan praten waarom hij geen contact opneemt? Dat is toch van de zotte?? Dat kan hij zelf toch wel verzinnen?
_Ella_ schreef:Yinnar schreef:Als je goed had gelezen had je ook gezien dat dit is gezegd. Al heb ik er een hard hoofd in dat hij verandert. Het zit erin of niet en dan is de keuze aan haar..wil ze hier mee verder of niet. Het is hoe dan ook niet goed te praten. Geen excuus voor te verzinnen. Ze ligt in het ziekenhuis en heeft een operatie achter de rug en dan zou ze met hem moeten gaan praten waarom hij geen contact opneemt? Dat is toch van de zotte?? Dat kan hij zelf toch wel verzinnen?
Ze zijn net een maand samen he... en als het nou een vent van dertig was zou ik zeggen, maar dat denk ik niet. Hoe vaak heeft hij in deze situatie gezeten, en weet hij écht wat hij er mee aan moet? Het is niet goed, zeker niet. Maar hoe weten jullie zo zeker dat het zó lomp bedoeld is?
Verder: als mijn vriend geopereerd moest worden ging ik ook niet jankend aan zijn bed staan. Natuurlijk kom ik langs (halen,brengen, blijven, alles wat hij van me wil), en ben ik er voor hem, maar ik denk dat dit een beetje met een bepaalde nuchterheid te maken heeft.
Zwitsal schreef:Yinnar schreef:
Ik ben inmiddels benieuwd hoe het met TS staat en of ze haar "vriendje" al heeft gesproken.Zwitsal schreef:overigens vind ik dit nogal een nare opmerking/woordkeuze
Ik hoop het beste voor haar! CarolShadow schreef:Ik ben vorig jaar augustus geopereerd. Dit werd ongeveer 2 á 3 weken voor de betreffende dag vastgesteld.
Toen ik geopereerd werd, had hij 2 dagen vrij genomen. Ging met me mee in de ochtend, liep mee naar de operatiekamer. Is toen naar huis gegaan, toen ik weer wakker werd zat hij er al weer. Is hij weer naar huis gegaan, en later kwam hij weer terug, zelfs na bezoekuur was hij er nog. Pinkte ene traantje weg omdat hij me moest achterlaten.
Volgende ochtend mocht ik naar huis, ik belde dat ie me op kon halen, maar dat ik eerst nog in het ziekenhuis mocht douchen enzo. Binnen 5 min was hij er al. Heeft me die avond geholpen met douchen etc.
En dan lees ik dit en dan denk ik:
Dit is dan typisch een gevalletje van eumh... geen echte liefde?!?
Praten, en dan eens uitleg vragen van hoe of wat. Snap dat sommige dingen zoals werk voorgaan, maar als hij terug kan smsen dat hij het druk heeft, had hij zelf ook een sms kunnen sturen. Ben van mening dat als je echt om iemand geeft, je continue in je hoofd hebt hoe het zou gaan (ook al ben je aan het werk, en had je geen vrij kunnen nemen of iets)
Mijn toen nog wannabe-scharrel belde nog voor ik in 't ziekenhuis was toen ik weer eens een onverwacht oogprobleem had, maar ik ken er meer dan genoeg die vergeten na een tentamen te vragen hoe het ging. En in principe werkt dat voor hersenen hetzelfde: geheugen
Inmiddels is ie vriendje-lief, en waarschuwt ie altijd dat ie alle data vergeet. En dat doet ie ook. En dat geeft niet, omdat dat gewoon bij hem hoort. Zoals ie ook zoveel kanten heeft waar ik diepverbaasd over kan zijn, zo lief of attent als dat is..