vriend laat niks van zich horen ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wietsje92

Re: vriend laat niks van zich horen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:47

umm volgens mij wel :) ze noemde hem een paar pagina's terug nog een L*L

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:47

rakkertjuuhh schreef:
idd grote l*l!!

was haar laatste reactie

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:48

idd Ella ;)

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:48

Mannen die om je geven die vergeten dit soort zaken niet. Het verbaast me echt dat vele dames hier excuses voor die vent zitten te verzinnen. Het is gewoon niet goed te praten. Nogmaals we hebben het over een ziekenhuisopname en niet een vergeten boodschap!

Piaffe123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:49

dumpen

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:49

Piaffe123 schreef:
dumpen

:j }>

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:51

Yinnar schreef:
Mannen die om je geven die vergeten dit soort zaken niet. Het verbaast me echt dat vele dames hier excuses voor die vent zitten te verzinnen. Het is gewoon niet goed te praten. Nogmaals we hebben het over een ziekenhuisopname en niet een vergeten boodschap!

Het verbaast mij dat er zoveel mensen roepen 'dumpen' terwijl de 2 nog niet eens fatsoenlijk gepraat hebben.
Als ze dat niet doen, is deze relatie idd geen lang leven beschoren, maar dan ligt dat niet álleen aan haar vriend.

PRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:53

Piaffe123 schreef:
dumpen

}> }> }>

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:55

_Ella_ schreef:
Het verbaast mij dat er zoveel mensen roepen 'dumpen' terwijl de 2 nog niet eens fatsoenlijk gepraat hebben.
Als ze dat niet doen, is deze relatie idd geen lang leven beschoren, maar dan ligt dat niet álleen aan haar vriend.

Als je goed had gelezen had je ook gezien dat dit is gezegd. Al heb ik er een hard hoofd in dat hij verandert. Het zit erin of niet en dan is de keuze aan haar..wil ze hier mee verder of niet. Het is hoe dan ook niet goed te praten. Geen excuus voor te verzinnen. Ze ligt in het ziekenhuis en heeft een operatie achter de rug en dan zou ze met hem moeten gaan praten waarom hij geen contact opneemt? Dat is toch van de zotte?? Dat kan hij zelf toch wel verzinnen?

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:56

Oeps verkeerd ge-quote..maar je begrijpt wel wat ik bedoel toch Ella?

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:58

PRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:59

Jaaahaaa. :D

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:01

PRE schreef:

Mee toooooo!! :+:

Ahum off topic ik ga zo wel ff naar de jouwe! (topic dan hè ;) )

Maar on topic nu!
Ik ben inmiddels benieuwd hoe het met TS staat en of ze haar "vriendje" al heeft gesproken.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:04

Ja ik ben ook wel benieuwd.. haar laatste reactie was nou niet echt aardig omdat achter zn rug om te zeggen..

PRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:06

Ook in ben benieuwd.
Vind overigens dat ze wel een reden heeft om hem een l*l te vinden.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:08

Zeker, maar ik vind dat ze dat tegen hem moet zeggen, en niet op een of ander paardenforum.

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:17

Ik denk dat ik me ook wel kan inschrijven bij het 'ik heb een topvent topic' hoor ;)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:17

Yinnar schreef:
PRE schreef:

Maar on topic nu!
Ik ben inmiddels benieuwd hoe het met TS staat en of ze haar "vriendje" al heeft gesproken.

Ik ben ook benieuwd.

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:36

Yinnar schreef:
Als je goed had gelezen had je ook gezien dat dit is gezegd. Al heb ik er een hard hoofd in dat hij verandert. Het zit erin of niet en dan is de keuze aan haar..wil ze hier mee verder of niet. Het is hoe dan ook niet goed te praten. Geen excuus voor te verzinnen. Ze ligt in het ziekenhuis en heeft een operatie achter de rug en dan zou ze met hem moeten gaan praten waarom hij geen contact opneemt? Dat is toch van de zotte?? Dat kan hij zelf toch wel verzinnen?

Ze zijn net een maand samen he... en als het nou een vent van dertig was zou ik zeggen, maar dat denk ik niet. Hoe vaak heeft hij in deze situatie gezeten, en weet hij écht wat hij er mee aan moet? Het is niet goed, zeker niet. Maar hoe weten jullie zo zeker dat het zó lomp bedoeld is?

Verder: als mijn vriend geopereerd moest worden ging ik ook niet jankend aan zijn bed staan. Natuurlijk kom ik langs (halen,brengen, blijven, alles wat hij van me wil), en ben ik er voor hem, maar ik denk dat dit een beetje met een bepaalde nuchterheid te maken heeft.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:50

_Ella_ schreef:
Yinnar schreef:

Ze zijn net een maand samen he... en als het nou een vent van dertig was zou ik zeggen, maar dat denk ik niet. Hoe vaak heeft hij in deze situatie gezeten, en weet hij écht wat hij er mee aan moet? Het is niet goed, zeker niet. Maar hoe weten jullie zo zeker dat het zó lomp bedoeld is?

Verder: als mijn vriend geopereerd moest worden ging ik ook niet jankend aan zijn bed staan. Natuurlijk kom ik langs (halen,brengen, blijven, alles wat hij van me wil), en ben ik er voor hem, maar ik denk dat dit een beetje met een bepaalde nuchterheid te maken heeft.

Precies! Ik wil het zeker niet goedpraten, helemaal niet dat hij een hele avond en ochtend niks van zich laat horen (is ook niet langs geweest???? dat vind ik niet duidelijk....) maar een beetje nuance mag wel!
Mijn vriend is wel een mooi voorbeeld. Komt als enig kind uit een gezin waarin nou niet echt gezorgd word. Hij heeft dit van huis uit dus absoluut niet meegekregen en is altijd volledig zijn eigen gang gegaan. Verder heeft hij wel een gouden hartje en houd zielsveel van me, daar twijfel ik geen seconde over. Maar zulke situaties vind hij gewoon erg moeilijk en als ik gewoon ziek ben, bedenkt hij zich niet eens dat ik het fijn zou vinden als hij voor me zorgt. Hij kent het gewoon niet, dus denkt er gewoon niet aan. Als ik het vraag doet hij het echter zo!
Nou ben ik afgelopen jaar ook geopereerd aan mijn knie en dit was erg spannend, aangezien mn toekomst van het succes van deze operatie afhing. Ik werd eind ochtend geopereerd (uitgelopen naar de middag maar goed) en hij is smiddags gewoon gaan werken. Hij had een belangrijke bespreking en zat van tevoren te twijfelen wat hij ging doen. Aangezien ik toch de middag nog half onder narcose zou zijn, vond ik het prima dat hij ging werken. Hij moest tenslotte de weken erna volledig voor me gaan zorgen dus wat maken die paar uurtjes nou uit?
Nou zou hij niet een hele avond niks van zich laten horen, en echt 'savonds wel met een bezorgd gezicht aan mn bedje staan....maar smsen of bellen overdag? neuh dat zou hij ook echt vergeten.... of hij denkt er wel aan maar durft niet omdat hij niet weet wat hij moet zeggen.
Sommigen hier zijn wel erg hard, dat je zulke dingen moet bedenken uit jezelf etc. maar dat is dus echt niet altijd zo! Mijn vriend moet ik zulke 'normale' omgangsvormen en interesse echt aanleren omdat hij het gewoon totaal niet heeft meegekregen. Het is natuurlijk wel belangrijk dat ze er wel voor open staan en het wel willen leren...

Om een lang verhaal kort te maken: TS, vraag je vriend duidelijk en recht voor zn raap, WAAROM hij niks liet horen. Zeg dat je dit heel erg vervelend vond en dat je voortaan wil dat hij wel belt/smst. Met mannen moet je gewoon echt heel duidelijk zijn, dat indirecte vrouwengedoe snappen ze gewoon niet. Communicatie is het allerbelangrijkste in een goede relatie!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:09

Yinnar schreef:
PRE schreef:

Maar on topic nu!

overigens vind ik dit nogal een nare opmerking/woordkeuze

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:34

Zwitsal schreef:
Yinnar schreef:

Zwitsal schreef:
overigens vind ik dit nogal een nare opmerking/woordkeuze

Leg eens uit....Ik vraag me af hoe het met haar is en of ze haar vriendje inmiddels heeft gesproken wat is daar voor naars aan?? :? Ik hoop het beste voor haar!

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:42

Ik denk dat Zwitsal die opmerking maakte om het feit dat jij 'vriendje' tussen haakjes zette.

Maar ik kan het natuurlijk mis hebben. :)

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:45

Oh, oké! Het was niet banketstaaf bedoeld maar aangezien TS hem een stuk terug al l*l noemde zette ik het tussen haakjes.

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:45

CarolShadow schreef:
Ik ben vorig jaar augustus geopereerd. Dit werd ongeveer 2 á 3 weken voor de betreffende dag vastgesteld.

Toen ik geopereerd werd, had hij 2 dagen vrij genomen. Ging met me mee in de ochtend, liep mee naar de operatiekamer. Is toen naar huis gegaan, toen ik weer wakker werd zat hij er al weer. Is hij weer naar huis gegaan, en later kwam hij weer terug, zelfs na bezoekuur was hij er nog. Pinkte ene traantje weg omdat hij me moest achterlaten.
Volgende ochtend mocht ik naar huis, ik belde dat ie me op kon halen, maar dat ik eerst nog in het ziekenhuis mocht douchen enzo. Binnen 5 min was hij er al. Heeft me die avond geholpen met douchen etc.

En dan lees ik dit en dan denk ik:
Dit is dan typisch een gevalletje van eumh... geen echte liefde?!?

Praten, en dan eens uitleg vragen van hoe of wat. Snap dat sommige dingen zoals werk voorgaan, maar als hij terug kan smsen dat hij het druk heeft, had hij zelf ook een sms kunnen sturen. Ben van mening dat als je echt om iemand geeft, je continue in je hoofd hebt hoe het zou gaan (ook al ben je aan het werk, en had je geen vrij kunnen nemen of iets)

Even jouw quote, maar ook als reactie op iedereen die zich afvraagt of dit wel normaal is, en of zij zoiets bij hun ouders ook zouden vergeten, etc.
Dat jouw vriend zich zo naar jou opstelt, is nog niet de standaard voor wat het zou moeten zijn - of een definitie voor echte liefde... :) Mijn toen nog wannabe-scharrel belde nog voor ik in 't ziekenhuis was toen ik weer eens een onverwacht oogprobleem had, maar ik ken er meer dan genoeg die vergeten na een tentamen te vragen hoe het ging. En in principe werkt dat voor hersenen hetzelfde: geheugen :) Inmiddels is ie vriendje-lief, en waarschuwt ie altijd dat ie alle data vergeet. En dat doet ie ook. En dat geeft niet, omdat dat gewoon bij hem hoort. Zoals ie ook zoveel kanten heeft waar ik diepverbaasd over kan zijn, zo lief of attent als dat is.. :)
Ieder mens heeft nare kantjes en juist dát is liefde: iemand nemen zoals ie is... :)

Ik ben het wel heel erg eens met de opmerkingen van alle kanten tegen TS om te praten met de heer in kwestie, dat zeker. Ik zou zelfs zeggen: TS ga eens praten met jezelf, over hoe jij dingen vertelt of vraagt - als je ongenoegen over geen contact een link is naar "houd je niet van me" communiceer je voor mannen in een uitgestorven keltische taal.. Onbegrijpelijk dus. Jullie hebben een boel om samen over te praten :)