_Tivoli_ schreef:Menino schreef:ik snap niet zo goed waarom je je kinderen hier in Ned lonsdale zou laten dragen
In UK staat het niet voor racisme nee, hier in nederland wel binnen bepaalde groeperingen..Dus dan lopen je kinderen over straat mét lonsdale.... Vervolgens denk iedereen dat je kinderen racistisch zijn, en de volgende stap is dat ze in elkaar geslagen worden... En dat allemaal vanwege stomme principes 'want ja dat moet toch gewoon kunnen' ... Nee dat kán niet, want je weet van te voren dat mensen die associaties gaan leggen (en mss ook omdat ze gewoon niet beter weten) als jij dan die kleding gaan dragen zeg jij in feite gewoon dat jij er geen problemen mee hebt dat je daarme geassocieerd wordt...
dat is toch gewoon vragen om problemen?
Mijn kind mag dragen wat ze wil.
Zou men dan ook geen rokje meer aankunnen doen omdat dat aanranding uitlokt??
Geen kisten,want dan ben je een nazi?
Hou ze dan gelijk maar binnen... Mensen met een beugel dan,die worden ook gepest...
Scheef gebit dan maar? (worden ze óók weer mee gepest.)
Alles ontlopen wat commentaar op kan leveren heeft IMO totaal geen zin.
Ik vind het helemaal niet zo verkeerd als een kind NIET mag dragen wat ze wil. Een kind beseft lang niet altijd wat hij of zij uitlokt met bepaalde kleding en daar mag je je als ouders dan best mee bemoeien. Jouw voorbeelden zijn dan wel wat extreem maar stel je hebt een dochter van 13, ze is nog heel naïef die zou ik echt niet in een kort rokje de stad in laten gaan dat is zoals iemand al zei gewoon vragen om problemen.
Maar goed in een polo ben je een kakker, op vans een skater dit is minder extreem maar kleding showt toch voor een groot deel wel waar jij onder zou vallen.

..
heerlijk
En waarin ik niet gek aangekeken word als ik op mijn legerkisten een tent binnen kom lopen.