The female body

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 15:46

Ik ben gewoon tevreden met wat ik heb hoor :D Ik ben 1.68m en weeg 68 kilo, misschien zou mn bmi dan wel iets te hoog zijn of wat dan ook, maar ik heb geen zin om al dat lekkere eten te laten staan, (tis natuurlijk niet zo dat ik er niet op let en de pan uitgroei) :D

isabelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 15:52

ik vind mezelf wel ok, soms heb ik (zoals velen) iets van ik mag er best zijn en anderzijds vind ik mezelf soms te mager, of niet bij elkaar passen.
Ik meet 1.70 en weeg ongeveer 54kg mn maten heb
ik voor de gein ook even opgemeten, 90-68-80
tsja heb niet echt een boezem en ben misschien ook niet zo knuffelbaar
vriendjes vonden het vooral leuk dat ik een strakke buik heb, sterkt altijd wat je ego

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 15:59

Ik vind mezelf vreselijk, waarom? denk een opstapeling van weinig zelfvertrouwen en veel gepest geweest.

Als ik in de spiegel zie word ik echt triest en vraag ik me af waarom ik niet mooi geboren ben. Savonds hoop ik soms om anders wakker te worden. Maar helaas nog niet gelukt. Soms spreek ik niet met mensen af omdat ik me zo onzeker voel.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 16:01

Ik vind mezelf ermee door kunnen. Ik weeg 56kg bij mijn lengte van 1.75m en zit op het randje van ondergewicht, toch betrap ik mezelf nog regelmatig op uitspraken/gedachten als: 'wat die ik er breed uit in deze broek/bikini/whatever'. Daarintegen kan ik ook klagen over de te dunne delen van mijn lichaam (polsen, enkels, ribben) enz. Heel tegenstrijdig dus :+ Heb inmiddels gelukkig een middenweg gevonden en ben aangekomen op een gewicht waar ik mij best goed bij voel :)

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 16:08

katiavl schreef:
Ik vind mezelf vreselijk, waarom? denk een opstapeling van weinig zelfvertrouwen en veel gepest geweest.

Als ik in de spiegel zie word ik echt triest en vraag ik me af waarom ik niet mooi geboren ben. Savonds hoop ik soms om anders wakker te worden. Maar helaas nog niet gelukt. Soms spreek ik niet met mensen af omdat ik me zo onzeker voel.

Ik heb even in je profiel gespiekt maar ik vind jou echt een enorm mooie meid hoor :(:)
En ik denk dat je vooral moet leren je niks aan te trekken van die anderen. Als ze je pesten of wat dan ook, neus in de lucht en net doen of je doof bent. :)
Ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die jou wel leuk en mooi en geweldig vinden, dus waarom je druk maken om die paar die het niet vinden.
Niet iedereen zal je even leuk en aardig vinden, maar boeiend dat is dan hun probleem toch?

Ik weet dat het moeilijk is, ik heb het ook moeten leren. Maar inmiddels trek ik me niks aan van anderen en leef ik echt mijn leven. Het is zoveel mooier om zonder die zorgen door het leven te gaan, echt hoor!
Om het hard te zeggen het is zonde als je je leven laat verpestten door anderen. Dus kop omhoog, tieten naar voren en lachen maar! :D

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:24

Als ik in de spiegel kijk walg ik vaak van mezelf. Ik vind het erg het te zeggen, geef het ook bijna nooit toe, maar het is helaas wel zo!
Heeft denk ik deels te maken met mijn faalangst en het feit dat ik ooit mooi dun was. Kan het ook niet in mijn hoofd krijgen dat ik geld als 'mooi meisje' omdat ik het zelf niet zie.

Heb cup 70E, wat ik echt, echt niet mooi vind. Het doet alleen maar pijn aan je rug en verder heb je er niets aan. Ben 1.72 en mijn gewicht schommelt tussen de 55 en de 65 kg, soms het ene, soms het andere extreem. Buikje, soms plat, soms blubber (nu blubber). Benen, altijd breed, net als de heupen.

Sorry voor het geklaag, maar het is zo waar dat zo veel mensen aan zichzelf twijfelen of niet tevreden zijn. 'Zo zonde! Geniet van jezelf zijn' roep ik tegen anderen (vriendin met anorexia, ook veel problemen mee gehad) maar kan het zelf slecht. Daarom fake ik ook vaak zelfvertrouwen. Mensen denken vaak dat ik niks geef om andermans mening en stevig in mijn schoenen sta, terwijl niets minder waar is eigenlijk.

Voor degenen die wel blij zijn met zichzelf- super, houden zo, trots op zijn!

Fijn dat ik dit even kwijt kon :)

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 19:28

LarissaXX schreef:
Als ik in de spiegel kijk walg ik vaak van mezelf. Ik vind het erg het te zeggen, geef het ook bijna nooit toe, maar het is helaas wel zo!
Heeft denk ik deels te maken met mijn faalangst en het feit dat ik ooit mooi dun was. Kan het ook niet in mijn hoofd krijgen dat ik geld als 'mooi meisje' omdat ik het zelf niet zie.

Heb cup 70E, wat ik echt, echt niet mooi vind. Het doet alleen maar pijn aan je rug en verder heb je er niets aan. Ben 1.72 en mijn gewicht schommelt tussen de 55 en de 65 kg, soms het ene, soms het andere extreem. Buikje, soms plat, soms blubber (nu blubber). Benen, altijd breed, net als de heupen.

Sorry voor het geklaag, maar het is zo waar dat zo veel mensen aan zichzelf twijfelen of niet tevreden zijn. 'Zo zonde! Geniet van jezelf zijn' roep ik tegen anderen (vriendin met anorexia, ook veel problemen mee gehad) maar kan het zelf slecht. Daarom fake ik ook vaak zelfvertrouwen. Mensen denken vaak dat ik niks geef om andermans mening en stevig in mijn schoenen sta, terwijl niets minder waar is eigenlijk.

Voor degenen die wel blij zijn met zichzelf- super, houden zo, trots op zijn!

Fijn dat ik dit even kwijt kon :)

Dat is het fijne van bokt dat je het bij ons kwijt kunt :(:)
Keek net in je profiel, en ik zag dat je 16 (?) bent. Het heeft ook ongetwijfeld met je leeftijd te maken hoor.
Ik ben nu 19 en zit inmiddels op het HBO, waar over het algemeen iedereen volwassen(er) met elkaar om gaat. In tegen stelling tot de middelbare school. Toen ik 16 was schommelde ik ook van zelfvertrouwen naar onzeker en terug.
Pas er mee op dat faken niet omslaat in arrogantie. De meeste mensen die arrogant zijn, zijn vaak juist onzeker en faken hun zelfvertrouwen. En arrogantie is niet aantrekkelijk :+
Maar goed, maak je vooral niet te druk om hoe je er uit ziet en geniet van je leven! :D