pharagirlke schreef:Je kan het zien als een guardian angel, alleen laat een gids je zeker af en toe met je kop tegen de muur lopen. Hij beschermt je niet voor harde lessen. Wel voor onnodige ongelukken/pijn enzEn doordat mensen wel eens hele harde lessen krijgen voelen ze zich verlaten door hun "guardian angel"... Maar hoe wil je ooit wat leren als je altijd beschermt word voor fouten.
Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat ik een beschermengeltje heb
Ik was aan het spelen op de hooi zolder, glee uit en viel 5 meter naar beneden! enige wat ik er aan het over gehouden is een gekneusd ruggetje, ik was toen 15 jaar oud. in eerste instantie grote paniek thuis kon me ook niet meer bewegen. Ook heb ik een keer mijn luchtpijp bijna verbrijzelt. Volgens de dokter heb ik ontzettend veel geluk gehad...Zelf heb ik last van Deja vu om het zo maar te benamen op het moment weet ik zeker dat ik het eerder mee heb gemaakt en kan ik exacte tijd en datum zeggen waarneer dat is ''gebeurt'' dit kan een dag geleden zijn of een paar jaar, sommige dingen maak ik wel 3 keer achter elkaar mee alsof ik het opnieuw moet doen omdat iets niet goed is. Gister nog, lag met mijn huidige vriend in bed weer zo'n gevoel... dit is van 5 jaar terug... zo vaag, ik weet geen goede naam voor het mss dat iemand anders dat weet?
En doordat mensen wel eens hele harde lessen krijgen voelen ze zich verlaten door hun "guardian angel"... Maar hoe wil je ooit wat leren als je altijd beschermt word voor fouten. 
Vaak gaat hij dan af alsk m net vast heb. Mijn playlist staat op random, dus de speler kiest zelf welke liedjes ie neemt. En toch weetk vrijwel altijd welk liedje als volgend gaat komen