die van mij verkoopt ze.edit : helaas heeft hij een eigewijs meisje dat geen egsloten auto wil.
dus ik mag t lekker zelf uitzoeken en dat doe ik ook . Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
reageer ik net op een advertentie voor een 206 cc leek me al te mooi om waar te zijn is het weer zo'n **** negeriaan met gebrekkig engels taalgebruik ( wel het adres van een erkend bedrijf gebruiken en dan zeggen dat de auto in het buitenland staat)spicegirl schreef:omdat je het dak mist, wat bij een gewone auto deel uitmaakt voor de stevigheid en vooral veiligheid, moeten ze dat compenseren door wat er is steviger te maken. anders komen ze de veiligheidstesten niet door......
noortje schreef:spicegirl en chiqa, ik geloof dat jullie hetzelfde bedoelen maar dit anders uitleggen, jullie hebben beide gelijk.
ik rijd in de zomer rond in een golf 1 cabrio
De stijfheid van een cabrio gaat verloren door het gebrek aan het dak.
DyMarvel schreef:Vuyatela uit nieuwsgierigheid welke cabrio met hardtop heb jij dan?
Mazda MX 5 vind ik ok erg leuk. Waarom rijd je er niet zo vaak meer in heeft dit te maken met conmfor?
Verder ben ik er echt super blij mee, rij ook zo veel mogelijk zonder dak. DyMarvel schreef:en in de winter noortje?
pianka schreef:DyMarvel schreef:Vuyatela uit nieuwsgierigheid welke cabrio met hardtop heb jij dan?
Mazda MX 5 vind ik ok erg leuk. Waarom rijd je er niet zo vaak meer in heeft dit te maken met conmfor?
Ik rij ook een MX5, en heb in zo'n 15 maanden ongeveer 26.000 km gereden. Alleen met sneeuw vond ik de achterwiel aandrijving op het ijs niet zo leukVerder ben ik er echt super blij mee, rij ook zo veel mogelijk zonder dak.
. Ik heb altijd achterwielaangedreven auto's gereden en vind dat echt zo veel fijner rijden dan voorwiel aangedreven auto's
. Je voelt tenminste wat er gebeurt en je kunt makkelijk corrigeren (vind ik
).