wat een flauwekul zeg...Heel erg veel sterkte!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
wat een flauwekul zeg...Kimberley_ schreef:Jeetje dan mag mijn moeder ook wel iemand van de kinderbescherming op bezoek krijgen.. Mijn moeder is ook voordat mijn zusje naar school gaat al weg, ze moet zelf haar tas inpakken, ze is na schooltijd ook vaak alleen en ze moet ook nog eens de honden uitlatenwat een flauwekul zeg...
Heel erg veel sterkte!!
)..... de rest kun je volgens mij erg goed zelf, dus die schop blijft nog ff uit. (zou toch wat zijn als ik mijn paard nooit wil schoppen en jou wel...hebben we weer meteen een ander topic om op te starten...
) . janouk schreef:Goedemorgen, goed geslapen?
Heb je trouwens zelf hulp thuis? Of moet je het allemaal ook thuis alleen doen?
Misschien is het een idee om op zoek te gaan naar een student, die jouw dochter thuis opvangt na school en gelijk ook wat huishoudelijke taken over neemt. Zodat als je thuis komt, je huis lekker aan kant is en het eten klaar staat.
Wellicht kan je iemand vinden die ook meteen wat administratie van je over neemt.
Ondernemerschap is vooral goed delegeren van taken die anderen ook voor je kunnen doen.
maargoed 
Jolliegirl schreef:jeeetje wat is dit nou kim! :|
Wat een ellende!!
mischien is hulp voor jouzelf ook niet verkeerd! want dit moet wel de goede kant op lopen ipv de verkeerde kant..
je kind verwaarlozen... pfff dat wordt alwel erg snel geroepen ben ik maarweer achter... :S stelletje stombo's, ga echte noodkinderen helpen ipv onschuldige ouders ellende geven.
Komt helemaal weer goed hoor!! zal nu even keihard roeien zijn met de riemen die je hebt...!
*Knuffel*
juf": "stil"

celticpony schreef:als je vragen hebt over de procedures of werkwijzes bij amk pb maar hoor! maak je geen zorgen. op het moment dat amk weet dat jij al hulp hebt ingeschakeld omdat jij het allerbeste voor hebt met je meisie, loopt het waarschijnlijk idd met sisser af. Maar idd, het word een beetje veel zo bij elkaar. Ga lekker met je meisje ff een dagje ertussen uit. ff niets anders dan relaxen. ik geef je alleen een schop als je die verdient...volgens mij heb je ff vakantie nodig en iemand die ff wat klusjes overneemt student klinkt goed)..... de rest kun je volgens mij erg goed zelf, dus die schop blijft nog ff uit. (zou toch wat zijn als ik mijn paard nooit wil schoppen en jou wel...hebben we weer meteen een ander topic om op te starten...
) .
Nou is het allemaal gewoon een kwestie van opruimen en even stofzuigen op vrijdag ipv zaterdag

. En niks ervan dat je de handdoek in de ring gaat gooien, daar krijg je kamerbreed spijt van. Is je kantoor op orde, of zal ik even komen puinruimen een dagje, dat kan er schoon voelen in je hoofd
.

pmarena schreef:dat is........ Sanne komt regelmatig in het zakelijk gedrangOch als je d'r voorziet van genoeg aandacht , een goede woonomgeving , goede kleding en nachtrust en voeding enzo , dan zullen ze toch heus niet raar gaan doen over een keer een druk weekje ?
Ik kan me wel voorstellen dat "omstanders" zich zorgen kunnen maken als ze steeds de indruk hebben dat het meiske een beetje aan haar lot overgelaten wordt , dat kan toch al snel zo lijken. Als je toch wel toe moet geven dat ze wat huiselijkheid tekort komt en het niet alleen even tijdelijk of soms is dan is het misschien toch wel goed op een bepaalde manier dat iemand het even aankaart dat ze langzaamaan wel heel erg veel voor zichzelf aan het zorgen is
Ik weet natuurlijk niet hoe je situatie precies is maar misschien kan er inderdaad wel iets verbeterd worden , dat je toch wat hulp kunt gebruiken qua huishouden en 's avonds goed koken ?
En meteen bammetjes smeren voor de volgende ochtend zodat er wat meer structuur inkomt als dat vanwege je werk vaak niet lukt ?
Ook voor jezelf is dat erg fijn als je weet dat het thuis allemaal wel goed loopt en je meer tijd in de leuke dingen thuis kunt steken dan het normale huishoudelijke werk dat een ander ook prima kan doen
pri_lady schreef:Mijn moeder zei altijd ellende komt in drie-en, vaak had ze gelijk! Maar jij doet het in de overtredende trap zeg, je bent de 3 al voorbij..............controle werk, amk, belangrijke werknemers ziek, luis en een auto die je in de steek laat.
Wel véél op één bordje waarvan ik persoonlijk amk de zwaarste maaltijd vind.
Dan te bedenken dat ik van de week mij bedacht jou een pb te sturen of je mij kon helpen wat dingen op een rijtje te krijgen......wbt een carriere switch, de zorg in of toch maar blijven cijferen.
Geloof dat het nu daar de tijd niet voor is dus kan je beter mijn hulp aanbieden, ik roep altijd dat ik alles kan dus als jij terugroept dat ik dan ................... moet gaan doen op ..-..-....
in ................ komt het goed!
Als alles weer op zijn pootjes terecht is gekomen, probeer dan mijn valkuil te omzeilen (goed onderuit gegaan) en net zo voor jezelf te zorgen als je voor je klanten doet!! Want weet je, niemand anders doet dat voor je................