wie geeft mij een skup onder de kont??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberley_

Re: wie geeft mij een skup onder de kont??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 21:57

Jeetje dan mag mijn moeder ook wel iemand van de kinderbescherming op bezoek krijgen.. Mijn moeder is ook voordat mijn zusje naar school gaat al weg, ze moet zelf haar tas inpakken, ze is na schooltijd ook vaak alleen en ze moet ook nog eens de honden uitlaten ;) wat een flauwekul zeg...

Heel erg veel sterkte!!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:00

Kimberley_ schreef:
Jeetje dan mag mijn moeder ook wel iemand van de kinderbescherming op bezoek krijgen.. Mijn moeder is ook voordat mijn zusje naar school gaat al weg, ze moet zelf haar tas inpakken, ze is na schooltijd ook vaak alleen en ze moet ook nog eens de honden uitlaten ;) wat een flauwekul zeg...

Heel erg veel sterkte!!

man, ik ben eens een week gedumpt thuis.
Was ik 8 jaar oud.

Mijn oma kwam 's avonds met eten en bleef dan bij mij totdat ik naar school ging.
Verder moest ik mij smiddags als ik terug naar huis ging alleen redden.
En na school tot etenstijd ook weer.

En ik kreeg boodschappen geld en moest dan op de woensdag met lijstje op de fiets 8 km naar het dorp.
Ben er prima volwassen door geworden hoor.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:11

Daarom volgens mij worden de kinderen van tegenwoordig gewoon zelfstandiger opgevoed... Ik ben er ook niet minder om geworden geloof ik ;)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 08:24

Goedemorgen, goed geslapen?

Heb je trouwens zelf hulp thuis? Of moet je het allemaal ook thuis alleen doen?
Misschien is het een idee om op zoek te gaan naar een student, die jouw dochter thuis opvangt na school en gelijk ook wat huishoudelijke taken over neemt. Zodat als je thuis komt, je huis lekker aan kant is en het eten klaar staat.
Wellicht kan je iemand vinden die ook meteen wat administratie van je over neemt.
Ondernemerschap is vooral goed delegeren van taken die anderen ook voor je kunnen doen.

:(:)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 08:32

jeeetje wat is dit nou kim! :|
Wat een ellende!!

mischien is hulp voor jouzelf ook niet verkeerd! want dit moet wel de goede kant op lopen ipv de verkeerde kant..

je kind verwaarlozen... pfff dat wordt alwel erg snel geroepen ben ik maarweer achter... :S stelletje stombo's, ga echte noodkinderen helpen ipv onschuldige ouders ellende geven.

Komt helemaal weer goed hoor!! zal nu even keihard roeien zijn met de riemen die je hebt...!

*Knuffel*

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:00

als je vragen hebt over de procedures of werkwijzes bij amk pb maar hoor! maak je geen zorgen. op het moment dat amk weet dat jij al hulp hebt ingeschakeld omdat jij het allerbeste voor hebt met je meisie, loopt het waarschijnlijk idd met sisser af. Maar idd, het word een beetje veel zo bij elkaar. Ga lekker met je meisje ff een dagje ertussen uit. ff niets anders dan relaxen. ik geef je alleen een schop als je die verdient...volgens mij heb je ff vakantie nodig en iemand die ff wat klusjes overneemt student klinkt goed :P )..... de rest kun je volgens mij erg goed zelf, dus die schop blijft nog ff uit. (zou toch wat zijn als ik mijn paard nooit wil schoppen en jou wel...hebben we weer meteen een ander topic om op te starten... :D ) .

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 15:21

janouk schreef:
Goedemorgen, goed geslapen?

Heb je trouwens zelf hulp thuis? Of moet je het allemaal ook thuis alleen doen?
Misschien is het een idee om op zoek te gaan naar een student, die jouw dochter thuis opvangt na school en gelijk ook wat huishoudelijke taken over neemt. Zodat als je thuis komt, je huis lekker aan kant is en het eten klaar staat.
Wellicht kan je iemand vinden die ook meteen wat administratie van je over neemt.
Ondernemerschap is vooral goed delegeren van taken die anderen ook voor je kunnen doen.

:(:)

nee, heb een soort van niet geslapen :) :) maargoed :)

Ik moet het thuis ook allemaal alleen doen, ben wel een tijd bezig geweest met iemand...... zelfs bezig geweest met een aupair, maar dat is nooit van de grond gekomen. Ik heb wel op afroep zo eens in de twee maanden iemand die komt poetsen, dan neem ik ook een dag vrij en dan wordt mij huis van onder tot boven van links tot rechts helemaal onder de loep genomen..... en alles in het soppie. Dus dan kan ik het weer even laten "versloffen"

Ik moet gewoon een werkloos lekker ding aanschaffen :D :D :D

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:22

Of een werkend lekker ding en dan word jij huismama :D

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 15:23

Jolliegirl schreef:
jeeetje wat is dit nou kim! :|
Wat een ellende!!

mischien is hulp voor jouzelf ook niet verkeerd! want dit moet wel de goede kant op lopen ipv de verkeerde kant..

je kind verwaarlozen... pfff dat wordt alwel erg snel geroepen ben ik maarweer achter... :S stelletje stombo's, ga echte noodkinderen helpen ipv onschuldige ouders ellende geven.

Komt helemaal weer goed hoor!! zal nu even keihard roeien zijn met de riemen die je hebt...!

*Knuffel*

Senks :)

Ik werd vandaag gebeld door school........... "sanne heeft luis" ..... Ik "joh ik dacht dat luizen alleen voorkwamen op een schone hoofdhuid" :D :D juf": "stil" :D :D :D

dus vanacht slapen we met luizenspul, en morgen de boel wassen :) :)

kan er best bij hoor, nu dat ik gruwelijk veel werk heb :)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:25

jeetje man het 1 na het ander komt er bij. Wat een gedoe zeg!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 15:28

celticpony schreef:
als je vragen hebt over de procedures of werkwijzes bij amk pb maar hoor! maak je geen zorgen. op het moment dat amk weet dat jij al hulp hebt ingeschakeld omdat jij het allerbeste voor hebt met je meisie, loopt het waarschijnlijk idd met sisser af. Maar idd, het word een beetje veel zo bij elkaar. Ga lekker met je meisje ff een dagje ertussen uit. ff niets anders dan relaxen. ik geef je alleen een schop als je die verdient...volgens mij heb je ff vakantie nodig en iemand die ff wat klusjes overneemt student klinkt goed :P )..... de rest kun je volgens mij erg goed zelf, dus die schop blijft nog ff uit. (zou toch wat zijn als ik mijn paard nooit wil schoppen en jou wel...hebben we weer meteen een ander topic om op te starten... :D ) .

hahaha senks :)
Ik zie het wel, ik heb niks te verbergen alleen een huis waarin geleefd word door twee honden, twee katten een 10 jarige en mij. en een werkweek van meer dan een ft :) Nou is het allemaal gewoon een kwestie van opruimen en even stofzuigen op vrijdag ipv zaterdag :)

Ik ga inderdaad straks even lekker met Sanne de hort op over een week of twee als alles weer normaal is :)

vandaag wel veel voor elkaar gekregen en ik zie weer wat licht....... gisteren zag ik het echt, echt niet meer zitten, vanochtend ook nog niet....... maar zolang de dag vorderde ging het eigenlijk steeds beter :)

en nu geloof ik er wel weer in dat ik volgend jaar hierom lach

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 15:29

Thaliaatjuh schreef:
Of een werkend lekker ding en dan word jij huismama :D

ind mijn werk zo ontzettend leuk :)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:39

hoe kan iemand je nou een slechte moeder vinden??!!.. volgens mij wil iedereen wel zo'n open minded moeder als jij kim!

als ik je verhalen over sanne en de rest allemaal zo lees hier, heeft sanne helemaal niks te klagen en kan ze trots zijn op zo'n sterke goede moeder als jij!

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:59

Gelukkig dat je weer een stukje licht aan het einde van de tunnel ziet :)
Heb echt aan je moeten denken gister avond/nacht en vandaag :(:)

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:02

geen mogelijkheid tot een lekkere uitwaai buitenrit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:17

Hang in there honey, de goede tijden komen wel weer :). En niks ervan dat je de handdoek in de ring gaat gooien, daar krijg je kamerbreed spijt van. Is je kantoor op orde, of zal ik even komen puinruimen een dagje, dat kan er schoon voelen in je hoofd :).

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 16:23

senks :)

gisterenavond had ik wel zo iets van ik plunder alle bankrekeningen en ga naar schiphol met kind........ en ik kom NOOOOOIT meer terug :)

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:27

Wel eens gedacht op een persoonlijk assistent aan te schaffen :P (in dienst nemen natuurlijk hé ;))

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:40

KiWiKo schreef:
senks :)

gisterenavond had ik wel zo iets van ik plunder alle bankrekeningen en ga naar schiphol met kind........ en ik kom NOOOOOIT meer terug :)

Dat zou ik er maar niet uitflappen als je 1 of andere kinderbeschermings-controle krijgt , vinden ze vast niet zo'n geslaagde opmerking :P

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 16:57

hihi das inderdaad niet handig :)

Ik ben benieuwd morgen........

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 17:10

Och als je d'r voorziet van genoeg aandacht , een goede woonomgeving , goede kleding en nachtrust en voeding enzo , dan zullen ze toch heus niet raar gaan doen over een keer een druk weekje ?

Ik kan me wel voorstellen dat "omstanders" zich zorgen kunnen maken als ze steeds de indruk hebben dat het meiske een beetje aan haar lot overgelaten wordt , dat kan toch al snel zo lijken. Als je toch wel toe moet geven dat ze wat huiselijkheid tekort komt en het niet alleen even tijdelijk of soms is dan is het misschien toch wel goed op een bepaalde manier dat iemand het even aankaart dat ze langzaamaan wel heel erg veel voor zichzelf aan het zorgen is :)

Ik weet natuurlijk niet hoe je situatie precies is maar misschien kan er inderdaad wel iets verbeterd worden , dat je toch wat hulp kunt gebruiken qua huishouden en 's avonds goed koken ?
En meteen bammetjes smeren voor de volgende ochtend zodat er wat meer structuur inkomt als dat vanwege je werk vaak niet lukt ?

Ook voor jezelf is dat erg fijn als je weet dat het thuis allemaal wel goed loopt en je meer tijd in de leuke dingen thuis kunt steken dan het normale huishoudelijke werk dat een ander ook prima kan doen :)

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 17:20

Jeetje wat een ellende allemaal bij elkaar!

Sterkte! :(:)

pri_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 17:24

Mijn moeder zei altijd ellende komt in drie-en, vaak had ze gelijk! Maar jij doet het in de overtredende trap zeg, je bent de 3 al voorbij..............controle werk, amk, belangrijke werknemers ziek, luis en een auto die je in de steek laat.

Wel véél op één bordje waarvan ik persoonlijk amk de zwaarste maaltijd vind.

Dan te bedenken dat ik van de week mij bedacht jou een pb te sturen of je mij kon helpen wat dingen op een rijtje te krijgen......wbt een carriere switch, de zorg in of toch maar blijven cijferen.

Geloof dat het nu daar de tijd niet voor is dus kan je beter mijn hulp aanbieden, ik roep altijd dat ik alles kan dus als jij terugroept dat ik dan ................... moet gaan doen op ..-..-....
in ................ komt het goed!

Als alles weer op zijn pootjes terecht is gekomen, probeer dan mijn valkuil te omzeilen (goed onderuit gegaan) en net zo voor jezelf te zorgen als je voor je klanten doet!! Want weet je, niemand anders doet dat voor je................

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 17:33

pmarena schreef:
Och als je d'r voorziet van genoeg aandacht , een goede woonomgeving , goede kleding en nachtrust en voeding enzo , dan zullen ze toch heus niet raar gaan doen over een keer een druk weekje ?

Ik kan me wel voorstellen dat "omstanders" zich zorgen kunnen maken als ze steeds de indruk hebben dat het meiske een beetje aan haar lot overgelaten wordt , dat kan toch al snel zo lijken. Als je toch wel toe moet geven dat ze wat huiselijkheid tekort komt en het niet alleen even tijdelijk of soms is dan is het misschien toch wel goed op een bepaalde manier dat iemand het even aankaart dat ze langzaamaan wel heel erg veel voor zichzelf aan het zorgen is :)

Ik weet natuurlijk niet hoe je situatie precies is maar misschien kan er inderdaad wel iets verbeterd worden , dat je toch wat hulp kunt gebruiken qua huishouden en 's avonds goed koken ?
En meteen bammetjes smeren voor de volgende ochtend zodat er wat meer structuur inkomt als dat vanwege je werk vaak niet lukt ?

Ook voor jezelf is dat erg fijn als je weet dat het thuis allemaal wel goed loopt en je meer tijd in de leuke dingen thuis kunt steken dan het normale huishoudelijke werk dat een ander ook prima kan doen :)
dat is........ Sanne komt regelmatig in het zakelijk gedrang

en eerlijk gezegd zou ik hier best wel wat hulp kunnen gebruiken :D

ik ga meestal zo rond een uur of half 4 naar huis, dan ben ik om een uur of 4 bij de supermarkt waar ik mijn boodschappen haal.....

ben ik om half 5 thuis, dan ga ik koken en eten we rond 5 uur...... dan kijken we vaak samen het journaal en praten we daar wat op door......... dan ruim ik thuis wat op........ en ondertussen is het 7 uur ofzo en dan ga ik al bokkend werken :) :)

dus er komt wel wat in het gedring hier en daar.........

s'ochtends dan maak ik Sanne wakker en als ik niet naar klanten toe hoef dan ga ik gelijk met haar het huis uit.

moet ik wel naar klanten doen, dan moet ze het zelf doen.

Sanne klaagt wel eens dat ze het sochtends zelf moet doen, maar ze begrijpt wel dat ze deze zomer op kamp kan omdat ik werk, ze begrijpt wel dat wij veel dingen wel kunnen doen omdat ik werk

en omdat ik werk er dus ook wel eens momenten zijn waar zij op moet inleveren...... maar dat ze daar ook wel weer een makkelijk leven voor terugkrijgt

Ik heb er wel eens over nagedacht om gewoon op zondag voor de hele week bammetjes te smeren en die in de vriezer te gooien......

tis alleen nooit uitvoerbaar geworden :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 17:35

pri_lady schreef:
Mijn moeder zei altijd ellende komt in drie-en, vaak had ze gelijk! Maar jij doet het in de overtredende trap zeg, je bent de 3 al voorbij..............controle werk, amk, belangrijke werknemers ziek, luis en een auto die je in de steek laat.

Wel véél op één bordje waarvan ik persoonlijk amk de zwaarste maaltijd vind.

Dan te bedenken dat ik van de week mij bedacht jou een pb te sturen of je mij kon helpen wat dingen op een rijtje te krijgen......wbt een carriere switch, de zorg in of toch maar blijven cijferen.

Geloof dat het nu daar de tijd niet voor is dus kan je beter mijn hulp aanbieden, ik roep altijd dat ik alles kan dus als jij terugroept dat ik dan ................... moet gaan doen op ..-..-....
in ................ komt het goed!

Als alles weer op zijn pootjes terecht is gekomen, probeer dan mijn valkuil te omzeilen (goed onderuit gegaan) en net zo voor jezelf te zorgen als je voor je klanten doet!! Want weet je, niemand anders doet dat voor je................

senks!!! de zorg is gruwelijk leuk............. alleen die regels die nekken het.........