Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Nativa schreef:rockwitch schreef:Dat is een flink verschil ja
Zo'n oude vader heeft ook wel voordelen (een heule hoop levenservaring bijvoorbeeld) Maar ik zit dagelijks met de angst en de gedachte dat ik geen 40 wordt met mijn vader erbij, terwijl vele dit wel hebben, en ik denk dat ouders ook daaraan moeten denken als ze op oudere leeftijd aan kinderen beginnen.
Steph86 schreef:Neem jij dan mijn 2 (b)engeltjes..?
Meetje22 schreef:Ja is goed als ik je man er ook bij krijg![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, lekkere ventjes hoor.
Zien er erg ondeugend uit,word geen weekendje uitrusten voor mij
Maya schreef:Aranel schreef:Waarom zo'n haast denk ik dan?! Dan ben je 50 en zijn alle kids het huis al uit
En wat is daarop tegen?![]()
Ik ben 24, heb nog een twee jaar oudere broer en mijn moeder is 49, en mijn vader wordt dit jaar 52. Ik vind het super dat ik van die jonge ouders heb
Staan niet zo ver van je af, je kunt er nog vele jaren van genieten. Zij kunnen ook nog een fatsoenlijk leven hebben 'na' de kinderen.

Coentjuh schreef:Maar 23 en drie kids is idd wel erg jong, dan ben je nog zelf kind als je zwanger wordt van de eerste! Dat is juist de tijd dat je lekker moet leven toch!

Steph86 schreef:Coentjuh schreef:Maar 23 en drie kids is idd wel erg jong, dan ben je nog zelf kind als je zwanger wordt van de eerste! Dat is juist de tijd dat je lekker moet leven toch!
Hoe kan jij nu beoordelen of iemand op zijn 17e of ouder zelf nog kind is??
Dit vind ik nu weer zo'n typisch vooroordeel..
Edit: tekst aangepast..

Maar goed, de meeste zitten dan nog net in hun uitgaansleven, nog een heel leven voor zich, paar jaar om lekker te leven en te werken en dan een keer een leuk gezinnetje stichten vanaf een jaar of 25? (en ik helemaal niet
)

Aranel schreef:Dan ben je 50 en zijn alle kids het huis al uit
. Misschien de jongste dan ook wel (die is dan 21)
.malih schreef:Maar goed, zo als mensen reageren op te jongen ouders, vind ik sommigen ouders ook te oud om aan hun eerste kind te beginnen.
Vriendin van mij is net bevallen van haar zoontje, ze is 38, vriend/man is 42... als t kereltje dan 12 is, is zij 50. je kind is dan nog zo jong als je zelf t lootje legt, dat vind ik ook sneu.
(zij 37, hij 41, in jan. hun eerste kind gekregen).
) en ze was 5 mnd. zwanger toen ze d´r bul kreeg.
.
.Meetje22 schreef:Laat ik dan maar iets pijnlijks zeggen.........
Ik heb een gehandicapte dochter.
Echter is dit wel gebeurt toen zij 2.5 jaar oud was.
Ik zou persoonlijk als ik zwanger was van een kindje dat een afwijking heeft,abortus laten plegen.
Puur en alleen omdat ik weet wat een verdriet en zorg dit met zich mee brengt.
Mijn dochter is gezond geboren en ik zou haar nooiiiiiiiiiiiit willen missen.
Maar om nou van te voren te kiezen voor een kindje dat een afwijking heeft vind ik iets anders.
...
.)