Van dat donkere beenhaar vind ik ook niks, net als okselhaar. Ben echt geen fan van al dat haargroei overal
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Niet meer
Mareska schreef:Nicolletje: die man van jouw voorbeeld is wel oké, maar die hier op de vorige bladzijde, brr liever niet!
Zo ken ik ook een jongen die eigenlijk best leuk is, ook prima eruit ziet, maar zodra ik hem in zijn zwembroek zie, brrr. Veel te veel haar, dat is echt een afknapper. Scheren is ook niet alles, maar altijd nog beter dan die dichte bebossing..
Glad of een beetje vind ik het mooist!
Heb er pas 1 uitgetrokken, nou dat deed hem pijn
haha... nu heeft ie er nog maar 4
.... bij het afscheid een knuffel gegeven en wat kwam daar onder zijn shirt uit piepen vanaf zijn rug........... een paar mege lange haren, heb even goed gekeken en ja hoor heel de rug zat onder.

Moelie schreef:Een klein beetje borsthaar mag bestMaar het ligt denk ik ook aan de man, bij sommige staat het juist niet en bij sommige juist wel.
Alleen dan wel een klein beetje... Mijn vriend heeft ook een heel klein beetje bij de borst, en dan bij de navel naar onder.
Ik vind zo'n kale borst soms echt te onmannelijk..
En om nou echt af te knappen op een man die borsthaar heeft, vind ik nogal overdreven, wie weet is het wel een erg leuke man die je dan zou afwijzen voor zijn borsthaar..

Verder houdt hij wel keurig z'n okselhaar kort, puur omdat hij dat zelf fijner vindt 

_Susan_ schreef:Wat een leuk topic.
Die foto op de vorige pagina is wel te vies voor woorden.
Ik ben dus ook geen fan van borsthaar
Vind het net als jou mega vies.
Toen ik nog uitging (klinkt inmiddels wel erg ver weg) kwam ik wel eens van die jongens tegen met een leuk blousje en dan kwam er aan de bovenkant een pluk borsthaar uit![]()
Volgens mijn vonden de jongen die er zo bij liepen het wel stoer.
Of hadden het idee dat vrouwen dat mooi vonden.
Misschien kom je ze vandaag de dag nog wel steeds tegen in de discotheek, kom er niet meer zo veel.
. En de jongen die ik nu leuk vind heeft ook alleen een streepje naar downunder.
Die foto die Nicolletje gepost heeft, daar kan ik dan nog wel mee leven
.
Nee hoor, doe mij maar een lekker zacht velletje, zonder haar.