En wat vinden jullie van borsthaar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:35

Ik ben ook geen fan van borsthaar, doe mij maar een lekkere gladde mannenborst :Y) Van dat donkere beenhaar vind ik ook niks, net als okselhaar. Ben echt geen fan van al dat haargroei overal :n

zwieke

Re: En wat vinden jullie van borsthaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:08

Ik word misselijk als ik die foto van Uthrick zie! Het is toch logisch dat mannen die meer bosthaar hebben, dat het meer gaat plakken als ze zweten... Mmm, smakelijk :P

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:40

Die foto! :r Ik ben ook geen fan hoor... Als het heel beperkt blijft dan kan het er nog mee door.
Een streepje is dan weer sexy. Maar zo'n hele bossen borsthaar... brrrrr, nee. Ik krijg werkelijk al koude rillingen
als ik eraan denk! :o

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:47

Ik vind het wel leuk. Mijn vriend heeft heel schattig borsthaar, niet zo'n bos krullen als op de foto hoor.

Afbeelding

Beetje dit idee is wel leuk toch?
Laatst bijgewerkt door Nic op 17-06-09 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:48

Wat betreft oksel haar. Liever ook niet teveel :n
Mag best wat zitten, maar niet zo'n heel oerwoud, bah!

En het liefste ook niet teveel been haar...

moonsparkle schreef:
Ik ben meer van stuk voor stuk eruit trekken :Y) dan gaan ze t vast liever scheren, haha

Dat mag niet, want dat doet pijn.... 8)7 Mannen

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:49

@ Nicolletje: Met dat kan ik gerust leven :j Niet meer :Y)

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 10:03

Ik val ook niet op het type man dat bij dat borsthaar van Uthrick's foto hoort meestal.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 10:21

Nicolletje: die man van jouw voorbeeld is wel oké, maar die hier op de vorige bladzijde, brr liever niet!

Zo ken ik ook een jongen die eigenlijk best leuk is, ook prima eruit ziet, maar zodra ik hem in zijn zwembroek zie, brrr. Veel te veel haar, dat is echt een afknapper. Scheren is ook niet alles, maar altijd nog beter dan die dichte bebossing..

Glad of een beetje vind ik het mooist!

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 10:24

Mareska schreef:
Nicolletje: die man van jouw voorbeeld is wel oké, maar die hier op de vorige bladzijde, brr liever niet!

Zo ken ik ook een jongen die eigenlijk best leuk is, ook prima eruit ziet, maar zodra ik hem in zijn zwembroek zie, brrr. Veel te veel haar, dat is echt een afknapper. Scheren is ook niet alles, maar altijd nog beter dan die dichte bebossing..

Trimmen? :+

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 10:26

Ik vind borsthaar helemaal niks!
Gelukkig is mn vriend redelijk haarloos, in ieder geval geen borsthaar, op 5 schattige haartjes na :D Heb er pas 1 uitgetrokken, nou dat deed hem pijn :Y) haha... nu heeft ie er nog maar 4 :+
Maar die grote bossen borsthaar vind ik vies. Net van die gorrila's... en dat ik daar nou blij van wordt...

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:03

Ik ben gek op het borsthaar van mijn vriend, lekker kroelen! :P
Vind het juist mannelijk staan, ik hoef niet zo'n kippenborstje.
En een streepje van de navel naar beneden vind ik sexy.

Zijn okselhaar daarentegen wil ik nog steeds een keer afscheren als hij slaapt, hij wil het niet weghalen. :o

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:14

Mareska schreef:

daar hebben ze nou die bodycruiser voor ;)
mijn vriend dunt het ook altijd uit met dat ding :j
werkt echt perfect!

en anders gewoon kado geven ;)

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:39

ieuw die foto....

Nou ik had er ook een gruwelijke hekel aan, een keer een leuke jongen leren kennen en was helemaal happy :D .... bij het afscheid een knuffel gegeven en wat kwam daar onder zijn shirt uit piepen vanaf zijn rug........... een paar mege lange haren, heb even goed gekeken en ja hoor heel de rug zat onder.
Toen wassie niet zo leuk meer... :o

Maar nu, toen ik me vriend leerde kennen had ik al wel een vermoeden dat ie wat meer haar zou hebben aangezien het zelfs ook wat op zijn handen zit :')
Maar gelukkig houd hij het bij, langer als een halve cemtimeter zal het niet worden en al met al valt het dus bij hem heel erg mee. *D
O en hij heeft een iniemienie streepje op net onder zijn schouder haha, hooguit 10 haartjes :p

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:27

Moelie schreef:
Een klein beetje borsthaar mag best ;) Maar het ligt denk ik ook aan de man, bij sommige staat het juist niet en bij sommige juist wel.
Alleen dan wel een klein beetje... Mijn vriend heeft ook een heel klein beetje bij de borst, en dan bij de navel naar onder.
Ik vind zo'n kale borst soms echt te onmannelijk..
En om nou echt af te knappen op een man die borsthaar heeft, vind ik nogal overdreven, wie weet is het wel een erg leuke man die je dan zou afwijzen voor zijn borsthaar..

Helemaal mee eens :)
Mijn vriend heeft ook een klein beetje borsthaar en wat haartjes bij zijn buik. Verder geen dikke zwarte bossen op z'n armen, benen of rug hoor, dus van dat beetje borsthaar kan ik niet wakker liggen :n
Hygiëne heeft niets met lichaamsbeharing te maken, maar gewoon met jezelf goed schoonhouden. Mijn vriend hoeft zijn borsthaar van mij ook echt niet te scheren, alleen als hij dat zelf zou willen, maar hij zegt zelf dat hij pas gaat scheren als hij vlechtjes kan maken of als het op z'n rug komt ;) Verder houdt hij wel keurig z'n okselhaar kort, puur omdat hij dat zelf fijner vindt :)

Ik vind het vrij oppervlakkig om een man 'kansloos in een relatie' te noemen of iemand ervoor af te wijzen. Ik vind het pas een issue worden als hij zichzelf inderdaad niet goed verzorgd of als er inderdaad sprake is van extreme overbeharing, maar verder is borsthaar heel normaal bij mannen, dus snap de hysterie soms niet helemaal :D

xxGermaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:17

Nou doe mij maar niks en anders een klein beetje :=
Liever gewoon kaal hahaha

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:24

Wat een leuk topic.
Die foto op de vorige pagina is wel te vies voor woorden.
Ik ben dus ook geen fan van borsthaar :n
Vind het net als jou mega vies.

Toen ik nog uitging (klinkt inmiddels wel erg ver weg) kwam ik wel eens van die jongens tegen met een leuk blousje en dan kwam er aan de bovenkant een pluk borsthaar uit :r
Volgens mijn vonden de jongen die er zo bij liepen het wel stoer.
Of hadden het idee dat vrouwen dat mooi vonden.
Misschien kom je ze vandaag de dag nog wel steeds tegen in de discotheek, kom er niet meer zo veel.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:46

_Susan_ schreef:
Wat een leuk topic.
Die foto op de vorige pagina is wel te vies voor woorden.
Ik ben dus ook geen fan van borsthaar :n
Vind het net als jou mega vies.

Toen ik nog uitging (klinkt inmiddels wel erg ver weg) kwam ik wel eens van die jongens tegen met een leuk blousje en dan kwam er aan de bovenkant een pluk borsthaar uit :r
Volgens mijn vonden de jongen die er zo bij liepen het wel stoer.
Of hadden het idee dat vrouwen dat mooi vonden.
Misschien kom je ze vandaag de dag nog wel steeds tegen in de discotheek, kom er niet meer zo veel.

Zoals je hier al kan lezen verschil het per vrouw, dus ja er zijn waarschijnlijk vrouwen die dat mooi vinden. :+

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 20:28

x_Marr schreef:
Zoals je hier al kan lezen verschil het per vrouw, dus ja er zijn waarschijnlijk vrouwen die dat mooi vinden. :+

Een geluk dat vrouwen verschillende smaak hebben toch? :=

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 20:30

Ik was ook altijd anti-borsthaar. Vond het écht zó vies :o
Mijn exen hadden ook nooit borsthaar haha.

Maar heb een poos een crush gehad op een jongen die het wel had, en vond hem zo leuk dat ik het niet eens erg vond.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 21:47

Ik vind het echt 10x niets al dat haar. Zo'n streepje daarintegen vind ik wel weer sexy. Mijn 'ex' had ook geen borsthaar. Alleen een heel klein beetje zo'n streepje :P. En de jongen die ik nu leuk vind heeft ook alleen een streepje naar downunder.

Nee, maar echt behaard.. nee. Bah. := Die foto die Nicolletje gepost heeft, daar kan ik dan nog wel mee leven :j.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 21:55

Ik heb echt een hekel aan haar. Haar hoort op je hoofd en niet ergens anders. Bij man en vrouw, alles kaal, alles eraf, wenkbrauwen en een mooie bos hoofdhaar om lekker doorheen te kroelen vind ik prima, de rest vind ik vies.
Mijn ex had ook borsthaar, walgelijk := Nee hoor, doe mij maar een lekker zacht velletje, zonder haar. :+:

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 06:42

een beetje kan wel zoals de foto op deze pagina, maar zoals op de vorige pagina vind ik echt dégoutant en daar zou ik dan ook onmiddelijk op afknappen.
M'n zusje haar vriendje is italiaan, als ik hem zie in zijn bovenlijf dan krijg 'k helemaal de kriebels... Hij is net een bosaap vind ik! zowel zijn borst & buik staat vol haar als zijn oksels (echt waar hé... als hij zijn armen naar beneden houd komt het haar er nog onderuit steken) en op zijn rug.... Mijn zusje vind het sexy en mannelijk.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 11:36

ik vind het echt vies :o
Geef mij maar lekker een vent met een glad buikie :D

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 11:37

verschrikkelijk! haha doe mij maar gewoon een 'kale' man :P

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 11:39

Borst-, overmatig oksel-, rug-, bil-,overmatig been-, schaamhaar,..
mag er van mij allemaal af.
Vind een baard ook al helemaal jakkes!
echt, brr... haren in de douche, bed, bad, kleren,... tuurlijk het is 'normaal' meer liever niet dan wel.
Ik vind gewone haren in bed/bad/douche ook al vies :D :o