Moeders telefoon verloren, staat te koop op internet wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 15:06

Tjah, en als die vrouw nu nattigheid voelt dan kan ik me zomaar voorstellen dat ze 1 of meerdere cijfers van dat I-mei nummer heeft veranderd in de mail := Ik zou gewoon langsgaan en dan met eigen ogen dat I-mei nummer gaan bekijken.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 15:13

Liezel1 schreef:
27 mails?
Mijn hemel.... Vind het erg vriendelijk dat je die moeite wil doen voor iemand anders.

waarom niet heb toch niet veel te doen

ze kan indd cijfers verandert hebben maar als het grotendeels hetzelvde is zou ik gaan kijken

mvg

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 17:53

jessj eigenlijk, ondanks dat ik de vriendelijkheid erachter begrijp, had dit niet gehoeven. De code klopt niet met de code dat mijn moeder heeft, heb je dus 27 mails gestuurd naar een persoon die met goede wil haar telefoontje wilt verkopen. Deze persoon heeft er nu dus een rot gevoel bij, want ze wordt inene beladen met mailtjes van een vreemde.

Misschien in het vervolg niet meer doen.. het is erg aardig van je, maar wij wilde juist vriendelijk blijven naar deze verkoper. En je ziet.. verkoper blijkt geen kwade inzet te hebben en verkoopt gewoon haar eigen telefoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 18:19

Als ze na 27 mails pas antwoord geeft op je vraag (Dus wat de imeicode is) is de rest niet moeilijk te raden lijkt mij.
Alhoewel je het goed bedoeld Jessj zou ik toch maar opassen met dit soort gegevens op internet te zetten (Had het persoonlijk per PB gedaan) omdat elke zoekmachine op Bokt kan komen.

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 20:12

Dat bedoel ik inderdaad te zeggen. Verkoper wilde ik netjes benaderen en mijn moeder koos er voor om helemaal niet meer langs te gaan, eigen keuze.. en het is aardig van je, maar wil niemand in een slecht daglicht plaatsen. En na 27 mailtjes, zou ik mijzelf als verkoper niet prettig meer voelen. Maar goed, ma heeft een beslissing gemaakt..ik ga zelf niet langs. Woon niet bepaald in de buurt en het is haar telefoon :)

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:19

Suuzert schreef:
Dat bedoel ik inderdaad te zeggen. Verkoper wilde ik netjes benaderen en mijn moeder koos er voor om helemaal niet meer langs te gaan, eigen keuze.. en het is aardig van je, maar wil niemand in een slecht daglicht plaatsen. En na 27 mailtjes, zou ik mijzelf als verkoper niet prettig meer voelen. Maar goed, ma heeft een beslissing gemaakt..ik ga zelf niet langs. Woon niet bepaald in de buurt en het is haar telefoon :)

ga langs en als die het is zeg je nee verekt das mij telefoon die ik verloren ben ...... dan zeg je ik geef je 10 euro en dan krijg ik me telefoon??

als ik mijn telefoon zou verliezen en ik hem uit me zak voelde vallen zou ik net zo lang zoeken tot ik hem had!! :Y)

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:22

heey

nou ik snap jou reactie ook wel....
maar dan moet je ook even na denken wat je zelf post aangezien je in je title ook iemand beschuldigd van iets!

je moeder heeft de telefoon verloren maar hij word helemaal niet aangeboden op internet;)

ghegheghe

xx

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 20:34

Nee hoor, ik heb in mijn begin post mijzelf netjes verwoord en ook in het topic nog meerdere keren herhaalt dat ik niemand wil beschuldigen of in een kwaad daglicht wil zetten. 27 mailtjes gaan mij dus te ver. Ik heb de persoon in kwestie zelf 1 mailtje gestuurd omdat zij niet wist dat de bieder mijn moeder was, netjes verteld sorry dat ik u stoor, mijn moeder is haar telefoontje kwijt en is er een mogelijkheid dat.... daarbij gezegt als het niet zo is nogmaals mijn excuses en succes met de verkoop. Zo kan het ook.

Nogmaals ik vind het niet erg.. Maar verkoper was al achterdochtig wat betreft mijn moeders bezoek terwijl ze niet wist dat we bij elkaar horen, dus 27! mailtjes helpen daar niet echt bij.

Patty14

Re: Moeders telefoon verloren, staat te koop op internet wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 10:25

Jammer dat het toch niet de telefoon is!