Zwitsal schreef:eerst even dit: ik heb behalve de openingspost geen enkele andere reactie gelezen, sorry als mijn reactie niet meer van toepassing is of compleet overbodig is.
maar meid, jij hebt echt iets waaraan je moet gaan werken hoor!!
Ik zie geen enkel probleem waarom bijv mijn vriend niet bij andere meisjes zou mogen blijven slapen.
ik zou het niet zo tof vinden als hij elke week bij een of ander vaag meisje zou blijven slapen die ie dan weer ergens tijdens uitgaan heeft ontmoet oid..
maar met kennissen of vrienden heb ik echt geen probleem. (en zo af en toe als hij enorm graag naar een bepaald feest wil oid en het is dan handig of nodig dat ie bij een vage kennis blijft slapen, waarom niet.. ik gun hem dat feest wel!).
ik snap niet zo goed waarom de ts wel een probleem maakt als haar vriend bij iemand van t vrouwelijke geslacht blijft slapen..maar t wel oke vindt als hij bij een jongen blijft slapen..
(mijn vriend blijft ook nog wel eens bij een vrouwelijke vriendin slapen die tevens zijn ex is.. tot nu toe is dit geloof ik altijd voorgekomen terwijl er nog een deel van de vrienden groep bij was, maar ik zou het ook geen probleem vinden als dat niet zo zou zijn. het zou zelfs best kunnen dat ze wel eens in t zelfde bed hebben geslapen... ik zie t probleem niet zo...vrienden zijn vrienden.. of ze nou mannelijk of vrouwelijk zijn. t zou pas wat anders worden als een van die vrienden (mannelijk of vrouwelijk) een "poging" gaat doen bij mijn vriend.. oftewel laat merken dat hij/zij wel in is voor meer, dan verban ik diegene het liefst gelijk naar de andere kant van de wereld (6) )
(ikzelf heb trouwens ook nog wel eens bij jongens (vrienden van me) geslapen..soms zelfs in t zelfde bed, en ja.. ooit in een ver verleden heb ik ook wel eens met die jongen gezoend. en ik loop dan savonds of sochtends ook gewoon in string en mn slaapshirt door t huis heen hoor.. intresseert me niets, en intresseert die jongens net zo weinig)
Moet de TS hiervoor aan zichzelf gaan werken???