Slapen bij een ander tijdens een relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:16

Kostolany schreef:
En dat wil helemaal niet betekenden dat hij zijn vrijheid kwijt is. Want hee...hij mag toch gewoon stappen zonder jou? Dat is al een hele vrijheid.

Vind ik ook, die mannen moeten dankbaar zijn als je ze af en toe eens los laat lopen en hun eigen dingen laat doen i.p.v. aan je kont geplakt zitten :D

Wordt straks wat als íe gaat werken. Het percentage van mensen met sex op het werk is namelijk ook behoorlijk hoog, misschien dat ook maar niet meer vertrouwen? ;)

Ik zie er dus ook geen spoken in. Maar wel afhankelijk van de situatie (niet bij een buurmeisje bv :Y) ). Maar afspraken verder weg, blijf dan liever overnachten dan midden in de nacht nog het hele eind terug. :)

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:19

ik zou het absoluut niet leuk vinden het is mijn vriend en als hij bij andere meiden zou blijven slapen zou ik zelf niet rutsig slapen. ookal is de relatie nog zo goed ne het vertrouwen ook ik zou het zelf niet willen

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:21

Suzanne F. schreef:
Ik zie het gewoon als: De kat op het spek binden.
Je hoeft het niet uit te gaan zitten lokken. Elke man, hoe trouw ook, heeft er gruwelijke moeite mee als er flink wat gedronken is en er dan ineens een bloedmooi meisje in een stringetje voor zn neus zou staan die wat ging proberen bij hem.

Ook al zo lekker kort door de bocht, waarom er gelijk vanuit gaan dat de jongen én het meisje allebei verkeerde intenties hebben? Ik voel me bijna raar, heb inderdaad wel eens bij een vriend/ vrienden overnacht die ik héél weinig zie en toch nooit wat gebeurt :o

Degenen die het beslist éen probleem vinden, hebben jullie misschien geen (stap)-vrienden of stap-vrienden ooit gehad die ver weg wonen waar je toch heen wilt gaan om een drankje te doen?

Of geld voor jullie misschien dat zodra je een relatie hebt dat je alles en iedereen altijd sámen bezoekt?

Ayasha
Blogger

Re: Slapen bij een ander tijdens een relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:23

Als die van mij stomdronken in een ander zijn bed kruipt, word ie niet buiten gegooit omdat ie in het bed kroop maar omdat ie stomdronken was :')

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:30

Heino: Nee zo kortzichtig ben ik gelukkig niet. Maar het is in een relatie wel een beetje geven en nemen en als er eentje nog niet helemaal vertrouwt is zeker in het begin dan moet je niet zulke dingen doen om het vertrouwen nog verder beneden nul te brengen. Dan moet je daar eerst aan werken. En anders..als je dat allemaal nog wel wil doen, niet met zo iemand een relatie beginnen. HEt is soms weleens rekening houden met elkaar. Bij mij gaat het heel goed omdat we elkaar vertrouwen en veel vrijheid geven, maar als ik niet lekekr in mijn vel zit over iets praten we er ove ren passen we tijdelijk aan. Geldt ook voor hem zelf. We zien van beiden elkaars exen ook nogweleens..tja..moet je kunnen.

Eerlijk gezegd ik heb een jongen gekend..een vriend van mij vrij goed gekend en laat die maar ondanks dat hij een vriendin heeft huis niet ibj een andere vrouw slapen. Die zocht die spanning juist. Ik heb het er weleens met hem over gehad hoe hij dat zag dan...en dan zei hij simpel ik voel niet genoeg voor het meisje wat ik nu heb maar zonder zitten is niet handig..sta ik te vaak droog. En als ik de ware tegenkom zal ik wel anders zijn.

Gelukkig heb ik nooit iets met hem gehad en was hij puur een goede vriend. Ik heb namelijk meer mannelijke vrienden gehad dan vrouwelijke.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:32

Adil18 schreef:
Veerle90 schreef:
Adil18; malibu/apfelcorn doen het ook goed;) Is net iets goedkoper dan whisky

Hij houdt niet van vrouwendrankjes en alles wat in een shotglaasje serveerd wordt :(

Ideee: Goldenstrike! dat tikt echt aan hoor!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:34

Ik ben eigenlijk heel makkelijk, maar betrap me er wel op, dat als deze situatie bij mij had voor gedaan, ik er nog wel moeite mee zou hebben.

Zowiezo omdat ik het niet nodig vindt, ik kom hem nog liever zelf ophalen. Maar ook omdat ik mezelf dan in de weg zit. Kan mezelf wel voor de gek houden, maar voor je gevoel uitkomen is het belangrijkste.

En ik mag er toch vanuit gaan dat iemand het liefst thuis slaapt? Ook al is het dichter bij zijn/haar werk? En zeker als zijn vriendin dat prettiger vindt?

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:38

Veerle90 schreef:
Adil18 schreef:

Hij houdt niet van vrouwendrankjes en alles wat in een shotglaasje serveerd wordt :(

Goldstrike gaat echt te hard :oo

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:40

Caesar schreef:
Ik ben eigenlijk heel makkelijk, maar betrap me er wel op, dat als deze situatie bij mij had voor gedaan, ik er nog wel moeite mee zou hebben.

Zowiezo omdat ik het niet nodig vindt, ik kom hem nog liever zelf ophalen. Maar ook omdat ik mezelf dan in de weg zit. Kan mezelf wel voor de gek houden, maar voor je gevoel uitkomen is het belangrijkste.

En ik mag er toch vanuit gaan dat iemand het liefst thuis slaapt? Ook al is het dichter bij zijn/haar werk? En zeker als zijn vriendin dat prettiger vindt?

Er zijn ook mensen die het niet interesseren waar ze slapen, als er maar iets zacht is om op te liggen en een deken. Is het goed.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:41

In eerste instantie vind ik het maar raar dat hij bij andere meisjes blijft slapen!
Ik persoonlijk zou niet willen dat mijn vriend dat zou doen. Maaaar, aan de andere kant.. vertrouwen is belangrijk in een relatie en natuurlijk blijft het een beetje gek maar wat dat betreft moet je hem maar gewoon vertrouwen.
Maar ik snap jou wel, ik zou het ook niet willen hoor!! Toch een beetje vreemd.. alsof het idd zoveel moeite is om naar huis toe te komen of om bij een vriend te blijven slapen.
Weet je vriend er vanaf dat je ex bij je was vreemdgegaan? Anders zou je hem dat nog altijd kunnen vertellen en daarom liever niet wilt dat die bij andere meisjes blijft slapen. Natuurlijk is hij je ex niet, maar ik snap dat het in je gedachten blijft.
Hopelijk heeft hij daar dan begrip voor en begrijpt het.

Dit is iets tussen jou en je vriend en als je het echt niet wilt heeft die dat maar te accepteren vind ik..
Ik vind het eerlijk gezegt ook een beetje vreemd dat die bij andere meisjes blijft slapen, maargoed dat is mijn mening.
Heb het er gewoon goed over en maak hier goede afspraken over.

Succes ermee!

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:48

Als ze met een groep vrienden zijn en er is echt geen andere mogelijkheid om naar huis te komen dan zou ik niet heel erg blij zijn maar goed, dat vind ik dat ik dan maar moet accepteren.

Maar er is no way dat ik accepteer dat mijn vriend alleen bij een meisje blijft slapen. Ook niet bij een goede vriendin.

Mijn beste vriend crashed ook niet meer bij mij op de bank sinds hij een vriendin heeft. Zij vindt dat niet tof, hij vindt dat ook niet kunnen en dat respecteer ik. Heeft niet zozeer met vertrouwen te maken maar met respect naar elkaar.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:55

Wat heeft bij een ander slapen met gebrek aan respect te maken? Dat hij je gevoelens niet respecteert als hij ergens gaat slapen als jij het niet wil, oké. Maar slapen an sich??

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 17:05

Ik heb helaas in het verleden ook wat vriendjes meegemaakt die vreemd gingen, en hoor het (te)veel om me heen gebeuren, en ben daardoor het vertrouwen ook behoorlijk kwijt. Ook al vertrouw ik mijn huidige vriend redelijk, ik zou nooit kunnen accepteren dat hij bij andere meiden slaapt. Ook al beweert hij hoog en laag dat hij in een ander bed/kamer geslapen heeft, bij mij komt ie er dan niet meer in.
Als jij jou vriend duidelijk hebt gemaakt dat jij er niet van gediend bent vind ik dat hij daar wel wat rekening mee mag houden. Mijn vriend vind ook dat ik mij aanstel maar houdt wel rekening met mijn gevoelens en laat bepaalde dingen dus ook.

Succes ermee, ik ben het volledig met jou eens!

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 17:07

Heino schreef:
Wat heeft bij een ander slapen met gebrek aan respect te maken? Dat hij je gevoelens niet respecteert als hij ergens gaat slapen als jij het niet wil, oké. Maar slapen an sich??

Nou ja, wat jij als respectloos ervaart is afhankelijk van het beeld dat je hebt van een relatie.

Ik vind dat je aan elkaar maar ook aan de buitenwereld je verbintenis aan elkaar moet uitstralen. Blijven slapen bij een ander past daar in mijn beleving niet bij. Ik zie mijn vader ook niet even bij een vrouwelijke kennis crashen omdat dat toevallig zo uitkomt.

Daar ben ik dan misschien heel conservatief in. Maar ik verwacht wel dat een man dat in mij respecteert.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 17:11

mii_jessy schreef:
Veerle90 schreef:

Goldstrike gaat echt te hard :oo
Praaaaaaaaaat me er niet van _O-

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 17:15

Goldstrike..... :') *ziet weer vage beelden voor zich van een taxi en mezelf rennend de berm in :r *

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 17:19

Als dat beter uit komt, mag mijn vriend best bij een vriendin of vrouwelijke kennis blijven slapen hoor, ik vertrouw hem blind. Hij is veel te blij met me :P het ligt ook aan de man in kwestie. Bij de dames in bed heb ik dan weer liever niet, maar dat is niet omdat ik bang ben dat hij iets doet, het is meer dat ik vind dat ik de enige ben die zo close mag zijn met m. Overigens sliepen er voordat ik iets met hem had ook wel eens "gewone" vriendinnen bij hem in bed als dat zo uitkwam. Waar hij niks mee deed. Ik had het daar laatst over, en toen zei hij wel dat dat nu niet meer zou gebeuren, omdat het nu "mijn" plaats is in dat bed, en hij heeft ook liever niet dat er een andere jongen bij mij in bed slaapt. Nou dat was ik toch al niet van plan ;)

Mijn ex probeerde ik daar ook mee te vertrouwen, maar die was dat helemaal niet waard. Dat wist ik diep van binnen ook al lang, maar ik hou er niet van om mensen hun vrijheid te ontnemen.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 22:46

Waves schreef:
Heino schreef:

Nou ja, wat jij als respectloos ervaart is afhankelijk van het beeld dat je hebt van een relatie.

Ik vind dat je aan elkaar maar ook aan de buitenwereld je verbintenis aan elkaar moet uitstralen. Blijven slapen bij een ander past daar in mijn beleving niet bij. Ik zie mijn vader ook niet even bij een vrouwelijke kennis crashen omdat dat toevallig zo uitkomt.

Daar ben ik dan misschien heel conservatief in. Maar ik verwacht wel dat een man dat in mij respecteert.

Juist!!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 23:44

eerst even dit: ik heb behalve de openingspost geen enkele andere reactie gelezen, sorry als mijn reactie niet meer van toepassing is of compleet overbodig is.

maar meid, jij hebt echt iets waaraan je moet gaan werken hoor!!
Ik zie geen enkel probleem waarom bijv mijn vriend niet bij andere meisjes zou mogen blijven slapen.
ik zou het niet zo tof vinden als hij elke week bij een of ander vaag meisje zou blijven slapen die ie dan weer ergens tijdens uitgaan heeft ontmoet oid..
maar met kennissen of vrienden heb ik echt geen probleem. (en zo af en toe als hij enorm graag naar een bepaald feest wil oid en het is dan handig of nodig dat ie bij een vage kennis blijft slapen, waarom niet.. ik gun hem dat feest wel!).

ik snap niet zo goed waarom de ts wel een probleem maakt als haar vriend bij iemand van t vrouwelijke geslacht blijft slapen..maar t wel oke vindt als hij bij een jongen blijft slapen..

(mijn vriend blijft ook nog wel eens bij een vrouwelijke vriendin slapen die tevens zijn ex is.. tot nu toe is dit geloof ik altijd voorgekomen terwijl er nog een deel van de vrienden groep bij was, maar ik zou het ook geen probleem vinden als dat niet zo zou zijn. het zou zelfs best kunnen dat ze wel eens in t zelfde bed hebben geslapen... ik zie t probleem niet zo...vrienden zijn vrienden.. of ze nou mannelijk of vrouwelijk zijn. t zou pas wat anders worden als een van die vrienden (mannelijk of vrouwelijk) een "poging" gaat doen bij mijn vriend.. oftewel laat merken dat hij/zij wel in is voor meer, dan verban ik diegene het liefst gelijk naar de andere kant van de wereld (6) )

(ikzelf heb trouwens ook nog wel eens bij jongens (vrienden van me) geslapen..soms zelfs in t zelfde bed, en ja.. ooit in een ver verleden heb ik ook wel eens met die jongen gezoend. en ik loop dan savonds of sochtends ook gewoon in string en mn slaapshirt door t huis heen hoor.. intresseert me niets, en intresseert die jongens net zo weinig)

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 00:00

Suzanne F. schreef:
Ik vind dat als jij gelooft dat als hij bij een meid blijft slapen en hij zegt dat er niks gebeurd is, jij ontzettend naief bent.
Ik heb deze kul ook eens geloofd maar later kwam toch de aap uit de mouw en hadden ze toch sex gehad. Zelfde bij een vriendin van mij, haar vriend was ook bij een meid blijven slapen maar niks gebeurd zei hij... yeah right... later bekende hij toch.
Kom niet met die sh*it aan hoor. Mannen blijven mannen en die duiken er zo op.

Ik zou het in ieder geval nooit pikken, echt niet.
Als jij het gelooft prima maar je bent wel extreem goed van vertrouwen, zeker na wat je al meegemaakt hebt... Bij mij gaat het er niet meer in.

Mannen blijven mannen en die duiken er zo op?
Je kan niet alle mannen aankijken op iets wat een ex heeft gedaan of wat je ooit eens bij een ander gezien hebt.
Daarnaast zijn er meer vrouwen dan mannen die vreemdgaan, alleen de vrouwen houden het beter verborgen AKA de mannen zijn te goedgelovig AKA vertrouwen hun vriendin.

TS het engie wat jouw vriend eigenlijk IMO fout doet is dat hij geen rekening houdt met jouw gevoelens, ik vind dat je je vriend gewoon moet vertrouwen, maar als jij er zo'n moeite mee hebt vind ik het wel entjes als hij gewoon rekening met je houdt, alhoewel ik me kan voorstellen dat hij er niets kwaads achter zoekt, niet iedere man denkt met zijn kleine hoofd weet je.

Ik ben tijdens relaties vaak genoeg bij mannen blijven slapen, er zijn ook mannen hier blijven slapen die een vriendin hadden omdat ze te dronken waren of de trein gemist hadden, de enige keren dat er iets gebeurd was was als er iermand bleef slapen waar ik een oogje op had en vice versa, en dat is nooit met een bezette man geweest.

Waar ik wel een probleem mee zou hebben zou het blijven slapen bij een meisje zijn waarvan ik weet *en hij dan ook want ik wrijf wel hoor* dat ze meer zou willen, hetzij sex, hetzij hem als vriend, maar no boyfriend of mine zal het zo provoceren.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 00:02

Waves schreef:
Heino schreef:

Eff snel: mijn vader is wel vaker ergens passed out op de bank blijven liggen, ga nou niet aan hem vragen of dat bij mannen, vrouwen of setjes was, want denk dat die dat met zijn dronken hoofd niet meer herinnert :D
Ja ook mijn ouders hebben weleens een feestje, en mijn mams laat hem even hard alleen gaan *en weet dat die dronken wordt als die de fiets pakt en heeft daar geen problemen mee* het zou wat zijn als je 30 jaar getrouwd betn en dan dat vertrouwen niet in de ander hebt.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 08:50

Zwitsal schreef:
eerst even dit: ik heb behalve de openingspost geen enkele andere reactie gelezen, sorry als mijn reactie niet meer van toepassing is of compleet overbodig is.

maar meid, jij hebt echt iets waaraan je moet gaan werken hoor!!
Ik zie geen enkel probleem waarom bijv mijn vriend niet bij andere meisjes zou mogen blijven slapen.
ik zou het niet zo tof vinden als hij elke week bij een of ander vaag meisje zou blijven slapen die ie dan weer ergens tijdens uitgaan heeft ontmoet oid..
maar met kennissen of vrienden heb ik echt geen probleem. (en zo af en toe als hij enorm graag naar een bepaald feest wil oid en het is dan handig of nodig dat ie bij een vage kennis blijft slapen, waarom niet.. ik gun hem dat feest wel!).

ik snap niet zo goed waarom de ts wel een probleem maakt als haar vriend bij iemand van t vrouwelijke geslacht blijft slapen..maar t wel oke vindt als hij bij een jongen blijft slapen..

(mijn vriend blijft ook nog wel eens bij een vrouwelijke vriendin slapen die tevens zijn ex is.. tot nu toe is dit geloof ik altijd voorgekomen terwijl er nog een deel van de vrienden groep bij was, maar ik zou het ook geen probleem vinden als dat niet zo zou zijn. het zou zelfs best kunnen dat ze wel eens in t zelfde bed hebben geslapen... ik zie t probleem niet zo...vrienden zijn vrienden.. of ze nou mannelijk of vrouwelijk zijn. t zou pas wat anders worden als een van die vrienden (mannelijk of vrouwelijk) een "poging" gaat doen bij mijn vriend.. oftewel laat merken dat hij/zij wel in is voor meer, dan verban ik diegene het liefst gelijk naar de andere kant van de wereld (6) )

(ikzelf heb trouwens ook nog wel eens bij jongens (vrienden van me) geslapen..soms zelfs in t zelfde bed, en ja.. ooit in een ver verleden heb ik ook wel eens met die jongen gezoend. en ik loop dan savonds of sochtends ook gewoon in string en mn slaapshirt door t huis heen hoor.. intresseert me niets, en intresseert die jongens net zo weinig)

Moet de TS hiervoor aan zichzelf gaan werken???

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 11:42

@ ceasar, ik had/heb het idee dat de ts dit niet wil omdat ze hem niet vertrouwd en dat ze daar enorm onzeker in is..
(naar wat ik namelijk opmaak is dat ze het geen probleem vindt als haar vriend bij mannen/jongens blijft slapen).
dus in dat opzicht zou ze aan zichzelf kunnen werken.

Als het echter daar niet aan ligt en dit soort dingen echt niet acceptabel zijn voor haar vind ik wel dat haar vriend dat moet accepteren en niet toch bij andere meisjes/vrouwen moet blijven slapen. nu weet ik niet zeker of hij dat nog steeds doet..
maar aangezien de ts er blijkbaar wel mee zit (anders open je geen topic?) lijkt me dat wel iets wat voor 'verbetering vatbaar is' zodat in iedergeval de ts en haar vriend zich BEIDE prettig voelen.

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 11:45

Ik zou er echt wel een probleem mee hebben.
Ook ik ben erg onzeker.
Het is niet zozeer mijn vriend die ik niet zou vertrouwen, maar ik vertrouw anderen gewoon niet.
Als hij bij n andere meid zou slapen zou ik dat absoluut niet trekken, maar voor hem geldt hetzelfde dus dat scheelt :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 11:48

_Jessica schreef:
Ik zou er echt wel een probleem mee hebben.
Ook ik ben erg onzeker.
Het is niet zozeer mijn vriend die ik niet zou vertrouwen, maar ik vertrouw anderen gewoon niet.
Als hij bij n andere meid zou slapen zou ik dat absoluut niet trekken, maar voor hem geldt hetzelfde dus dat scheelt :)

Als je jou vriend vertrouwd dan mogen andere toch proberen en zal het niet lukken.
Dus vind het een rare stelling