Vreemdgaan.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:35

Sja ach, ik had ook spijt, maar ben desondanks met 5 anderen vreemd geweest. :o
Was pure lust...

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:36

Tja je denkt met je partner een huis te kopen...
Leuk!! Alles geregeld huis prachtig voor elkaar, beide een dikke auto voor de deur, paard op stal, vrachtwagen voor vriend lief en dan krijg je een telefoontje.....

2 maal vreemd gegaan met notabene een "vriendin"van mij! en een grietje uit de kroeg!!

Tot ziens vriend....
Hallo schulden!!

Ik walg van mensen die vreemd kunnen gaan, eerlijk waar....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:38

okee,ik krijg vast heel veel bokkers over me heen,maar ik ben wél eerlijk.

ik ben weleens vreemdgegaan.
en heb óók de andere kant gezien.

nu zullen snel mensen zeggen "net goed voor je". dat mag.
maar ik veroordeel mijn partner(is inmiddels allang uit overigens..en nee,niet daardoor)er niet extreem op. hoe zou ik dat kunnen,terwijl ik het zelf ook deed.(eh,niet dat ik constant vreemdga hoor!)

ik praat het van niemand overigens goed. vreemdgaan is gewoon niet goed te praten,ook voor mij niet. ik heb me(logisch)gigantisch schuldig gevoeld. bij mezelf weet ik waar het vandaan komt. Maar ik ben er wel eerlijk over geweest,ik heb het gelijk verteld en het ging om "alleen"zoenen.
Ik weet dat ik er een ander pijn mee doe en ik moet dus ook niet zeuren als een ander mij pijn doet,zo denk ik er zelf over...

lastig...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:38

Maar10e schreef:
tja, lust...
maar er zijn dus ook genoeg vrouwen die het doen, echt niet alleen de mannen...

maar als je de lust niet meer kunt vinden in je eigen relatie... Dat zou voor mij echt een slecht teken zijn van niet goed genoeg naar elkaar luisteren en met elkaar praten. Tuurlijk zijn er ook genoeg vrouwen die het doen, ik neem het je verder ook niet kwalijk ;) ik snap alleen de beweegredenen niet.

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:41

Frouk schreef:
Maar10e schreef:
tja, lust...

maar als je de lust niet meer kunt vinden in je eigen relatie... Dat zou voor mij echt een slecht teken zijn van niet goed genoeg naar elkaar luisteren en met elkaar praten. Tuurlijk zijn er ook genoeg vrouwen die het doen, ik neem het je verder ook niet kwalijk ;) ik snap alleen de beweegredenen niet.

Ik kan het gewoon helemaal niet bevatten....
Neem dan geen relatie als je leven alleen op LUST is gebaseerd.
Het maakt mij niet uit hoor, je bent mijn partner niet.

Het is zo onterend om belazerd te worden dat kan ik je wel zeggen

Maar10e

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:43

Het is niet dat ik iets mis in me relatie of zo. Zeker niet maar het is gewoon de spanning en het weer verliefd zijn wat het leuk maakt.
heb je nooit dan dat je iemand echt een lekker ding vind?

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:44

Maar10e schreef:
Het is niet dat ik iets mis in me relatie of zo. Zeker niet maar het is gewoon de spanning en het weer verliefd zijn wat het leuk maakt.

Ja mijn eigen kerel :9

tanjazaffira

Re: Vreemdgaan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:45

Maar10e Is dat dan een reden voor jou om er op te duiken en de rest te laten vallen?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:45

onterend, beledigend, pijnlijk, vreemdgaan is een van de ergste dingen die je qua gevoel kan overkomen. Je gaat er echt aan onderdoor. Ik heb ook behoorlijk respect voor die mensen die het vertrouwen in iemand kunnen behouden nadat ze zijn belazerd door hun partner, bij mij is direct einde verhaal, want mijn vertrouwen krijg je nooit meer terug. Of het nu een zoen is of all the way maakt dan niet meer uit.

ik kan ook best iemand een lekker ding vinden, ik bedoel tuurlijk loopt er genoeg lekkers rond, maar ik heb mijn eigen vent en de is voor mij nog steeds het lekkerst van allemaal ;) En voor mij is het alleen kijken niet aankomen.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:46

Maar10e schreef:

Ik kom weleens mannen tegen (niet zo gek veel trouwens) waarvan ik vind dat ze er best mogen zijn. Maar ik denk er zelfs niet eens aan dat het een mogelijkheid zou zijn om iets mee te doen, komt geen seconde in me op...

Mijn eigen ventje vind ik trouwens de mooite van allemaal :+: :D .

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:48

Mee eens Frouk.

Ik weet niet of ik respect moet hebben/ voel voor de mannen en vrouwen die weer verder kunnen gaan met een relatie na dit soort acties..........

Eerlijk gezegd geloof ik niet dat dat kan?? Of nemen ze dan genoegen met het leven wat ze hebben/ krijgen??

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:49

tanjazaffira schreef:
Mee eens Frouk.

Ik weet niet of ik respect moet hebben/ voel voor de mannen en vrouwen die weer verder kunnen gaan met een relatie na dit soort acties..........

Eerlijk gezegd geloof ik niet dat dat kan?? Of nemen ze dan genoegen met het leven wat ze hebben/ krijgen??

respect in die zin dat ik het knap vind dat ze het kunnen. VOor mijn gevoel kan dat inderdaad ook niet, je bent zo hard in de grond gestampt door een actie als vreemdgaan dat ik me niet voor kan stellen dat je er echt mee door kunt gaan en dat je hem/haar weer volledig kan gaan vertrouwen.

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:51

Ja ik snap je.....
Ik weet wel dat toen ik achter alles kwam ik erg lang onder de douche heb gestaan, ik voelde me vies, heeeel vies......
Stel je gaat verder, je kruipt weer lekker het bed in... aan wie denkt hij/zij??? Brrrrr moet er niet aan denken, ik denk dat ik spontaan over mn nek zou gaan.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:55

Frouk schreef:
Maar10e schreef:
tja, lust...

Hier haak ik even op in. ;)
Ikzelf had een fantastische relatie (dacht ik iig), maar er miste wat...
Hij kon zegmaar niet presteren tussen de lakens, helaas.
Dat is even uit te houden, maar na een tijdje kwam de lust steeds meer op.
En dat ben ik buiten de deur op gaan zoeken. :o
Achteraf kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan, maar ja, tis gebeurt.

Maar10e

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:55

haha ik vind het wel leuk dat jullie er zo lekker op in gaan.
maar goed het is gebeurd, uitgepraat en vergeven.
wij geloven niet in momoganie, er zijn genoeg stammen, mensenrassen en landen waar het de normaalste zaak van de wereld is. nederlanders zijn gewoon pietluttig op dat gebied.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:56

Ik weet wel dat ik van een sterke zelfverzekerde vrouw (met een tikkie teveel ego) veranderd ben in een onzekere vrouw. Ik ben onzeker over mezelf en over mijn uiterlijk, waarom had hij aan mij alleen niet genoeg? Waarom had hij dat niet voor mij over? Ben ik het niet waard om voor te vechten?

Het heeft heel veel impact gehad waar hij geen idee van heeft.
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 03-06-09 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:57

lor1_1984 schreef:
Frouk schreef:

Hier haak ik even op in. ;)
Ikzelf had een fantastische relatie (dacht ik iig), maar er miste wat...
Hij kon zegmaar niet presteren tussen de lakens, helaas.
Dat is even uit te houden, maar na een tijdje kwam de lust steeds meer op.
En dat ben ik buiten de deur op gaan zoeken. :o
Achteraf kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan, maar ja, tis gebeurt.

dan zou ik dus gewoon stoppen met de relatie. Dat vind ik veel respectvoller naar je partner toe dan het achter zijn rug om bij een ander te zoeken. Ik ben om die reden ook al eens gestopt met een relatie.

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:58

Tja en zo heeft iedereen zijn eigen mening en visie op "gelukkig zijn"

Als dit voor jullie werkt heb je mijn zegen absoluut hahaha!
Ik kan me om een ander niet zo druk maken eigenlijk...
Probeer alleen dingen te snappen.....

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:59

Anoniem schreef:
okee,ik krijg vast heel veel bokkers over me heen,maar ik ben wél eerlijk.

ik ben weleens vreemdgegaan.
en heb óók de andere kant gezien.

nu zullen snel mensen zeggen "net goed voor je". dat mag.
maar ik veroordeel mijn partner(is inmiddels allang uit overigens..en nee,niet daardoor)er niet extreem op. hoe zou ik dat kunnen,terwijl ik het zelf ook deed.(eh,niet dat ik constant vreemdga hoor!)

ik praat het van niemand overigens goed. vreemdgaan is gewoon niet goed te praten,ook voor mij niet. ik heb me(logisch)gigantisch schuldig gevoeld. bij mezelf weet ik waar het vandaan komt. Maar ik ben er wel eerlijk over geweest,ik heb het gelijk verteld en het ging om "alleen"zoenen.
Ik weet dat ik er een ander pijn mee doe en ik moet dus ook niet zeuren als een ander mij pijn doet,zo denk ik er zelf over...

lastig...

Prima dat je dat zo eerlijk vermeld. Het enige waarover dit iets zegt zijn jouw normen en waarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 12:01

ja misschien wel,Macusa...maar ik praat het niet goed,zeker ook niet van mezelf.
dus wat zegt het over mijn normen en waarden?
ik ben doodeerlijk,want ik heb het direct verteld,uit mezelf,alles,en ook hier op bokt ben ik eerlijk.
dat het niet netjes is,uiteraard,dat klopt totaal..
en dat ik iemand anders pijn heb gedaan,klopt ook,en sta ik zelf ook niet achter.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 12:02

Ik ben één keer vreemdgegaan :j

Het zat al een tijd niet lekker in mijn relatie, mijn toenmalige vriend zat op de binnenvaart en was om de week een week thuis.
In de week dat hij aan boord was, was het koninginnedag en ik was met zijn zus gaan stappen met koninginnenacht.
Daar een hele leuke jongen ontmoet, waar we het allebei goed mee konden vinden, en we hadden telnrs gegeven aan hem, omdat we alledrie wel wilden afspreken om nog een keer uit te gaan.
Nou ja, de volgende dag belde hij op, kwam hij vanuit de stad langs, en merkte ik dat ik hem toch wel erg leuk vond.
Die avond hebben we wel wat gezoend, en dat was voor mij voldoende om te beseffen dat, als ik zoiets voor een ander kon voelen, dat het écht niet goed zat tussen mijn vriend en mij.

De daaropvolgende dagen hebben we nog afgesproken en is er ook wel iets meer gebeurd als alleen maar zoenen, en toen mijn vriend thuiskwam heb ik het ook meteen uitgemaakt met hem.

Met die andere jongen heb ik een paar maanden iets gehad, en daarna is het jarenlang mijn beste vriend geweest.

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 12:16

Suzanne F. schreef:
Ik weet wel dat ik van een sterke zelfverzekerde vrouw (met een tikkie teveel ego) veranderd ben in een onzekere vrouw. Ik ben onzeker over mezelf en over mijn uiterlijk, waarom had hij aan mij alleen niet genoeg? Waarom had hij dat niet voor mij over? Ben ik het niet waard om voor te vechten?

Het heeft heel veel impact gehad waar hij geen idee van heeft.

Wat een interessant topic...
Zo'n situatie (en veel meer dan dat) heeft op mij precies het tegenovergestelde effect gehad.

When you squeeze an orange, orange juice comes out - because that's what's inside. When you are squeezed, what comes out is what is inside. (Wayne Dyer).

Het zou kunnen dat jij diep van binnen altijd die onzekere factor hebt gehad, maar dat jij die relatie nodig hebt gehad om daarmee in contact te komen, wat helemaal niet wil zeggen dat jij niet nog steeds ook die andere kant: die sterkezelfverzekerde vrouw. Je zult die alleen opnieuw moeten toelaten.
Ik was juist altijd een zeer onzeker, bang en verlegen meisje. Mijn situatie heeft mij geleerd dat ik het leven aan kan, dat ik er ook mag zijn, of liever: dat ik mijn plaats in de wereld mag en zelfs moet veroveren.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 12:26

Hm ja zo kan je het ook zien ja.
Ik ben ook alweer aan het bijtrekken hoor. Ik laat de rest van mijn leven niet door zo'n loser bepalen.

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 12:35

Ik denk dat je daar een heel goed punt hebt Macusa.
Juist was ik onzeker tijdens mijn vorige relatie en ik ben er onwijs sterk uitgekomen. Nu weet ik juist wat ik wel wil en niet meer accepteer van een man. Ik liep het vuur uit mn sloffen om hem maar tevreden te houden en liep eigenlijk altijd op eieren.
In mijn huidige relatie zijn we "gelijk", hij voelt mij aan en ik hem, er ging en gaat nog steeds iedere dag een wereld voor mij open......

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 12:35

Ook ik ben sterker uit de relatie gekomen. Ik weet nog wel toen het net gebeurd was en mensen tegen me zeiden: jij komt hier uiteindelijk sterker uit. Weet nog dat ik dacht: ja ja, hoe dan, wanneer dan? Zal wel, maar hij heeft een ander mokkel en ik ben nu helemaal alleen!

Ik ben nu gelukkiger dan dat ik nog met hem was. Ik ben ook meer zelfverzekerd geworden en sowieso een stuk meer tot rust gekomen dan toen ik nog samenwoonde.

Soms hoor ik mijn bovenbuurtjes ruzie maken en denk ik: heb ik allemaal gelukkig geen last meer van en zo nog véél meer situaties dat ik het echt niet erg vind om van hem af te zijn.

Ik heb als conclusie kunnen trekken dat ik echt wel een leuke meid ben en iemand heel veel te bieden heb. Mijn ex was mij niet waard en ik verdien inderdaad echt veel beter dan die looser die zichzelf niet eens respecteert, laat staan anderen. En noem het hooghartig, noem het veeleisend maar mijn ex had gewoon niet de talenten om mij gelukkig te maken. Hij is daar veel te egoistisch voor en daarom denk ik: die is al op zijn bek gegaan en hij zal op zijn manier ook wel door dat hele diepe dal moeten gaan en daarbij weet ik dat hij dat allemaal te danken heeft aan zichzelf.

Ik heb nog geen nieuwe relatie gehad sinds mijn ex, dus het enige waar ik nu benieuwd naar ben is of ik ooit nog een man voor de volle 100% zal durven te vertrouwen. Voel je zoiets meteen? Heb ik mijn ex eigenlijk ooit wel vertrouwd? Ik denk dat ik een nieuwe vent ook weer met een vernieuwde blik zal bekijken en hoop natuurlijk dat deze ervaring me geen parten zal gaan spelen. Zo ja, kan ex-lief alsnog die bloedneus krijgen!!