Was pure lust...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar10e schreef:tja, lust...
maar er zijn dus ook genoeg vrouwen die het doen, echt niet alleen de mannen...
ik snap alleen de beweegredenen niet. Frouk schreef:Maar10e schreef:tja, lust...
maar als je de lust niet meer kunt vinden in je eigen relatie... Dat zou voor mij echt een slecht teken zijn van niet goed genoeg naar elkaar luisteren en met elkaar praten. Tuurlijk zijn er ook genoeg vrouwen die het doen, ik neem het je verder ook niet kwalijkik snap alleen de beweegredenen niet.
En voor mij is het alleen kijken niet aankomen. Maar10e schreef:Het is niet dat ik iets mis in me relatie of zo. Zeker niet maar het is gewoon de spanning en het weer verliefd zijn wat het leuk maakt.
heb je nooit dan dat je iemand echt een lekker ding vind?
. tanjazaffira schreef:Mee eens Frouk.
Ik weet niet of ik respect moet hebben/ voel voor de mannen en vrouwen die weer verder kunnen gaan met een relatie na dit soort acties..........
Eerlijk gezegd geloof ik niet dat dat kan?? Of nemen ze dan genoegen met het leven wat ze hebben/ krijgen??
Frouk schreef:Maar10e schreef:tja, lust...
maar als je de lust niet meer kunt vinden in je eigen relatie... Dat zou voor mij echt een slecht teken zijn van niet goed genoeg naar elkaar luisteren en met elkaar praten. Tuurlijk zijn er ook genoeg vrouwen die het doen, ik neem het je verder ook niet kwalijkik snap alleen de beweegredenen niet.

lor1_1984 schreef:Frouk schreef:
Hier haak ik even op in.
Ikzelf had een fantastische relatie (dacht ik iig), maar er miste wat...
Hij kon zegmaar niet presteren tussen de lakens, helaas.
Dat is even uit te houden, maar na een tijdje kwam de lust steeds meer op.
En dat ben ik buiten de deur op gaan zoeken.
Achteraf kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan, maar ja, tis gebeurt.
Anoniem schreef:okee,ik krijg vast heel veel bokkers over me heen,maar ik ben wél eerlijk.
ik ben weleens vreemdgegaan.
en heb óók de andere kant gezien.
nu zullen snel mensen zeggen "net goed voor je". dat mag.
maar ik veroordeel mijn partner(is inmiddels allang uit overigens..en nee,niet daardoor)er niet extreem op. hoe zou ik dat kunnen,terwijl ik het zelf ook deed.(eh,niet dat ik constant vreemdga hoor!)
ik praat het van niemand overigens goed. vreemdgaan is gewoon niet goed te praten,ook voor mij niet. ik heb me(logisch)gigantisch schuldig gevoeld. bij mezelf weet ik waar het vandaan komt. Maar ik ben er wel eerlijk over geweest,ik heb het gelijk verteld en het ging om "alleen"zoenen.
Ik weet dat ik er een ander pijn mee doe en ik moet dus ook niet zeuren als een ander mij pijn doet,zo denk ik er zelf over...
lastig...

Suzanne F. schreef:Ik weet wel dat ik van een sterke zelfverzekerde vrouw (met een tikkie teveel ego) veranderd ben in een onzekere vrouw. Ik ben onzeker over mezelf en over mijn uiterlijk, waarom had hij aan mij alleen niet genoeg? Waarom had hij dat niet voor mij over? Ben ik het niet waard om voor te vechten?
Het heeft heel veel impact gehad waar hij geen idee van heeft.