). De extra klusjes verdeel ik over de week, ik doe elke dag wel wat. Mijn huis is schoon en onderhouden. Je kunt bij mij rustig de bank opzij schuiven etc. Het is er aardig schoon.
Ik ben wel een vrij snelle poetsmiep. Ik kan keihard werken in korte tijd.
Tussendoor breng en haal ik mijn kind van school, zorg dat er een lekkere lunch thuis is en 's avonds moet ik weer koken, keuken schoonmaken, kindje in bad doen en naar bed brengen en dan kan ik meestal wel op de bank ploffen (of in de tuin).
Dan hebben we dus nog de tuin en die kost me best veel tijd (veel groen, hou ik wel een beetje bij). Ik doe alles in mijn eentje. Mijn paard doe ik ook nog dagelijks (daar ga ik door-de-week meestal 's morgens heen, zodra ik mijn kind naar school gebracht heb). Tussendoor vermaak ik me met mijn kind, daar is gelukkig ook nog tijd voor en zo niet dan MAAK ik daar tijd voor. Want we hebben het heel gezellig saampjes. Ze doet ook wel eens 'klusjes' (speelgoed opruimen, tafel dekken). En natuurlijk heb je nog een sociaal leven, gezellige afspraken. En eerdaags ga ik ook weer twee dagen (of zoiets) werken. Dus het wordt nog drukker straks.....
Toch geniet ik heel erg van mijn kind, ons huisje, onze dieren.....

.

douchecabine maak ik geregeld schoon als ik er toch onder sta en verder eens in de 2 weken ff een stofzuiger door de hele toko heen en een dweiltje erlangs.
Yeah right...
Haha