Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Mer1980 schreef:NH Zaandam: Noodweer pffff heb geen oog dicht gedaan vooral die hagel op mijn schuine dakraamhield mijn hart vast. echt ik ben stuk. helaas is er ook 1 dakpan verschoven, maar dat was de schade dan ook...
) 

daaf4ever schreef:Het was echt niet normaal hier! Hiervoor ons huis staat een grote (zend?)mast en daar zitten mensen nu allemaal dingen te repareren. Dus denk dat het in die mast ook flink mis is gegaan.
Ik ga gauw naar de paarden, de lucht wordt alweer onheilspellend donker hier!
Coby schreef:Hier ook geen schade (omgeving Heerenveen), maar wel een hele nacht onweer gehad. Met vooral in de ochtend flinke knallen. De aardlekschakelaar is twee keer omgeklapt. Betekent dit dat er een inslag is geweest?
Ik hoop dat dat de paarden binnen hebben gestaan, ze stonden dit weekend steeds buiten en ben gisteren niet geweest.
Kieffer schreef:breezy302 schreef:Op teletekst staat dat het hier in Vlaardingen, Schiedam, Rotterdam Zuid en Alblasserwaard het ergste is geweest.
Ja dat geloof ik meteen, het was echt bizar vannacht! En nu is het nog steeds niet rustig als ik naar buiten kijk...
itske schreef:Coby schreef:Hier ook geen schade (omgeving Heerenveen), maar wel een hele nacht onweer gehad. Met vooral in de ochtend flinke knallen. De aardlekschakelaar is twee keer omgeklapt. Betekent dit dat er een inslag is geweest?
Ik hoop dat dat de paarden binnen hebben gestaan, ze stonden dit weekend steeds buiten en ben gisteren niet geweest.
Nee hoor is geen inslag geweest, je hebt alleen een zeer gevoelige meterkast.
, heb om 7 uur de boer gebeld
en die zei vanuit huis is niets te zien dus zal wel goed zijn.
)
Kieffer schreef:Op teletekst staat dat het hier in Vlaardingen, Schiedam, Rotterdam Zuid en Alblasserwaard het ergste is geweest.