bulck schreef:Ik tijdens de "superboetes "periode. Had net mijn rijbewijs, ouders op vakantie en ja dan leek die porsche toch zo leuk e
Ik naar Knokke gereden, vriendin zat toen in het weekend daar. Op terugweg werd ik plots gevolgd door een volvo en ja zo stom ik was drukte ik toen het gaspedaal volop in. Dus ik dacht, mooi daar ben ik vanaf. Tot ik mijn afrit nam, ondertussen was voorval al zeker 10 minuten geleden, en ja hoor daar stonden de collega's me op te wachten....
Dus ja onmiddellijk rijbewijs kwijt, moeten voorkomen en geldboete van toen 3.000 euro.
FF goed op mijn donder gekregen thuis, maar bon buiten dat heb ik nu enkel bekeuringen voor het parkeren of lichte snelheidsovertredingen. Van 70 naar 50 laat ik mijn wagen uitbollen dus vaak een overtreding van 62 ofzo of laatst 59. Ze corrigeren dat dan naar 51!!
Ik kan me de scène al zo voorstellen, met wapperend haar in de Porsche die loosers met zielige Volvo laten zien hoe je echt moet rijden, mwoehahaha! Lig hier in een deuk!
Dat van die correctie ken ik, verleden jaar op 3 januari boete voor te snel rijden: 100 m na binnenkomst van Melsele reed ik nog 60 (ik laat me bollen), na correctie 53 km -> 50 euro boete en een gelukkig nieuwjaar!

Verder nog 15 euro parkeerboete in Sint-Niklaas (koopje!!!)
Achterlijke was nog dat ik de smurfen had zien schrijven, zo' n 500 m voor ik parkeerde. Om vervolgens weg te lopen zonder de parkeermeter noch het bijhorende bord op te merken