Meer vrouwen last van de; "ik-mag-je-niet-blik"?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 10:53

Nassie schreef:
Ik krijg ook heel vaak een dodelijke blik van moslim meisjes.
Alleen als ik samen met mijn vriendje loop (ook moslim).

Word ook heel vaak nageroepen als ik met vriendlief loop; "DAT STAAT NIET".
Maarja, ene oor in andere oor uit..

Kijk en deze mensen krijgen dus bewust zo een blik van mij, als ze pech hebben wel meer dan alleen een blik :P

Nassie

Re: Meer vrouwen last van de; "ik-mag-je-niet-blik"?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 10:59

Ook ooit een keer gebeurt dat een turkse jongen naar me toe kwam lopen, toen ik notabene met mijn vriend zat en dat hij zei; "Je kan beter met mij gaan, ik sta veel beter naast jou".
Nou dan valt je mond toch echt wel open..

Ik probeer er boven te staan, maar leuk is anders.

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 11:07

Als ik trouwens diep in gedachten zit geef ik soms zonder dat ik het mezelf bewust ben mensen ook een verschrikkelijk dodelijke blik.. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 11:40

Adil18 schreef:
VivaLaVida schreef:
nou precies...Als je een poedersuiker bent en je krijgt die blik is er niks vleiends aan hoor....waarschijnlijk denken ze dan dingen die jij niet wil weten zoals gatverdamme heb je die ook weer of jakkes wat een wijf. haha ipv : OHH wat is zij MOOOI ik ga boos naar haar kijkennn!!!

maarja sommige mensen hun ego is toch iets te groot :P

Omg, zij is echt mooi, ik haat haar *gaat giftig kijken*

Hahahaha _O- :')

hahaha dat doet bijna niemand denk ik hoor :P
als ik smerig naar iemand kijk, dan VIND ik diegene meestal ook smerig!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 11:41

Nassie schreef:
Ook ooit een keer gebeurt dat een turkse jongen naar me toe kwam lopen, toen ik notabene met mijn vriend zat en dat hij zei; "Je kan beter met mij gaan, ik sta veel beter naast jou".
Nou dan valt je mond toch echt wel open..

Ik probeer er boven te staan, maar leuk is anders.

Ohhhh dan zou ik hem een dodelijke ....vuL maar in geven ipv een dodelijke blik hahaha :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-05-09 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 11:45

Nee, ik heb over het algemeen niet zo'n blik en daar ben ik heel blij mee, want het lijkt mij niets als je de hele dag zo zuur kijkt. :D
Ik kijk liever normaal en open de wereld in.

Mijn gezicht is wel een open boek als ik helemaal mezelf ben (ik kan natuurlijk ook heel goed toneel spelen als het moet :D ), dus ALS ik een hekel aan iemand heb of boos ben, dan zie je dat wel natuurlijk.
Gelukkig zijn er niet zoveel mensen waar ik echt een bloedhekel aan heb en degenen aan wie ik het wel heb, zie ik gelukkig nooit (meer). ;)

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 19:45

Oh ik krijg zo vaak naar mijn hoofd geslingerd dat toen ze me voor de eerste keer zagen dat ze me echt een bitch vonden.
En ik doe het ook absoluut niet bewust.

Ik werk dan in een discotheek en mensen zeggen ook regelmatig dat ik niet zo boos moet kijken, terwijl ik dan gewoon normaal kijk.

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 14:49

Als ik gewoon kijk, kijk ik blijkbaar arrogant.. tsja kan ik verder ook niets aan doen, kan moeilijk hele dagen met n big smile op me hoofd lopen haha..

verder kan ik ook hééul arrogant kijken naar mensen die ik niet mag :j

Froexiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 14:51

Danicque_ schreef:
Als ik gewoon kijk, kijk ik blijkbaar arrogant.. tsja kan ik verder ook niets aan doen, kan moeilijk hele dagen met n big smile op me hoofd lopen haha..

verder kan ik ook hééul arrogant kijken naar mensen die ik niet mag :j

Ja daar heb ik ook last van! Als ik voor mijn gevoel 'normaal' kijk, dan ben ik kennelijk heeeel arrogant :') Hoor ik achteraf dan. Maar soms gebruik ik de arrogante blik wel( :))), maar niet als ik normaal door school loop :P

Ew_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:06

Die ken ik.
Ik stuur ze ook wel.
Maar dan alleen naar mensen die ik echt niet mag :o .
Ik krijg ze trouwens nooit trouwens.
Dat durven 'de mensen die mij ook niet mogen' meestal niet :D .

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:47

Ahh die blik ken ik!
Krijg hem ook regelmatig. Laatte tijd vooral vaak van dezelfde troela terwijl ik haar niet eens ken en er nog nooit een woord mee heb gewisseld.
Sneu zo iemand :j

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:49

Ik krijg helaas ook vaak zo een blik toegeworpen, meestal door meisjes die mijn vriend kennen! Terwijl ik de desbetreffende meisjes niet eens ken.

Suzann3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:50

Haha, jep. Ik ken DE blik. Een meisje in m'n klas is er erg goed is om zo naar mij te kijken. Ik denk dat het jalousy is. Ik ben erg lang en zij is 150cm lang. Ze wil ook graag lang zijn en dan is mijn 185cm mischien niet leuk om naar te kijken.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 20:09

Ik ken ook dé blik, maar ik doe 'm dan terug en vraag of ze het kunnen zien of ik maak het geluid: T(niet tee maar gewoon als kind uitspreken: t :') ) - hfffff

ManderinoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 20:18

jaa ik ken het :j

het schijnt dat ik ook wel is zo kijk zonder dat ik het doorheb.
krijg soms wel is te horen dat ik iemand heel vel aangekeken heb . maar dan meen ik het niet zo!

maar ik kan het ook ,als ik het wél meen :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 20:25

Meld zich :Y)

Op de een of andere manier krijg ik tijdens het uitgaan ook altijd van die aso wijven achter me aan, omdat ik hun vriendje zou hebben verleid/aangekeken oid :')

Pff frustrerend, gelukkig zijn er meer lotenoten :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 20:29

zerena schreef:
Oh ik krijg zo vaak naar mijn hoofd geslingerd dat toen ze me voor de eerste keer zagen dat ze me echt een bitch vonden.
En ik doe het ook absoluut niet bewust.

Ik werk dan in een discotheek en mensen zeggen ook regelmatig dat ik niet zo boos moet kijken, terwijl ik dan gewoon normaal kijk.

Oooh herkenbaar haha. Te erg :Y)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 21:10

Ik kijk inderdaad ook wel eens chagrijnig, mensen vragen af en toe ook bij het uitgaan of ik altijd zo boos kijk. :Y)
('Zeg kleintje, kijk eens wat vrolijker. Of moet ik je even opvrolijken?'
Meestal heb ik het dan ook niet naar mijn zin, want als 't leuk is stuiter ik maar wat heen en weer.

En ja, ook ik ken de 'ik mag je niet'-blik.
Of de 'jouw vriendje hoort bij mij wat moettie met zo'n doos als jij'-blik.

Meiden... wat zijn jongens toch af en toe gemakkelijk. :Y)

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 21:50

Ik krijg deze blikken ook dagelijks :+

Vooral op mn werk :=
Sta achter de bar op een kazerne, en tsja militairen zijn vooral veel mannen, en die vinden ene blondje achter de bar wel leuk :D
Dat vinden de vrouwelijke militairen íets minder leuk :')

met uitgaan krijg ik die blikken ook, maargoed ik ben lang met lang blond haar tsja sorry hoor ik val nou eenmaal op kan ik ook niets aan doen, is ook niet altijd even prettig maargoed.
En hoe minder kleding ik aan heb, hoe meer ik van die blikken krijg haha!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 22:10

Hahaha, Renske, heel herkenbaar, ik ben ook zo'n blondje die opviel/opvalt. :j :D
Vooral toen ik onder de 30 was, heeeeeeel veel last van gehad. :P

Nu ben ik wat ouder en ik ben moeder en dan ben je minder een 'bedreiging', denk ik. Al hoewel ik nog steeds niet mag klagen, al zeg ik het zelf. :+
Bij het stappen zie ik ze soms nog steeds en bepaalde types in de paardensport kunnen me nog steeds zo boos aankijken. :D
Ze doen maar, hoor, ik richt me liever op de gezelligere mensen . :P

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 08:05

Ik kijk blijkbaar ook nogal arrogant uit mn ogen, en heb vaak ongemerkt één wenkbrauw opgetrokken. Veel mensen zeggen dat toen ze me voor het eerst zagen een bitch oid vonden maar nu ze me kennen vinden ze me toch wel heel erg aardig, haha! Terwijl het niet eens (altijd) de bedoeling is om zo te kijken...

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:39

ken het helaas ook ..
Omdat ik erg goed met jongens kan opschieten ..(vind vaak jongens veel gezelliger dan meiden :+ ) Krijg ik vaak vuile blikken van meiden ..

En nou vind ik me zelf ook weer niet echt knap (eerlijk extreem lelijk maar oke).. En toen ik met mijn vriend kreeg ging ik dus mee naar de kroeg, zijn vriendengroep leren kennen. Kon meteen alwel aardig op schieten met de jongens maar nou bijna1,5 jaar later krijg ik nog steeds de vuile blikken van de meiden in die groep... Oke het is ook een hele wazige ''vriendengroep'' Allemaal in de 20 maar doen nog net ofdat ze 16 zijn. Maar toch ...

Ik kan zelf ook extreem vuile blikken toewerpen }:0 Maar dat doe ik dan vaak alleen als hun mij eerst een vuile blik geven, Dan kan ik een vuil spelletje spelen. Maar vaak doe ik het toch maar niet whahaha

Zo heb ik ook al een keer ruzie met een w*f gehad omdat zij zei: ja jij geeft de hele tijd vuile blikken!!!.. Maar ik weet nergens wat vanaf :+ .. Kijk gewoon ''normaal'' toch .. Teminste dat denk ik en dat zeggen me vrienden ook whahaha

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:51

Haha ik word zo ook altijd aangekeken.
Kan ook nogal goed met jongens.. en daarom kunnen bepaalde meisjes me nou niet echt uitstaan. :roll:

Ze weten iig wel dat ze me verder met rust moeten laten, had zondag nog ruzie met iemand.. nou dat heeft ze geweten ook kan ik je vertellen. :7

prii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:54

Ik ken die blik ook.

En blijkbaar geef ik hem zelf ook erg vaak. Ik krijg vaak te horen, wat kijk jij arrogant oid. Of toen ik jou voor het eerst zag dacht ik echt dat je een bitch was.
Achja, ik heb het zelf niet door, zo kijk ik nou eenmaal ? :P

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:55

Hahaha. :))
Soms gaat het vanzelf haha.
Als iemand zo naar je kijkt.. kijk je nogal snel terug met zo'n blik. :Y)