Moeder leent mijn bed zomaar uit...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AdelineL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:17

Shadow0 schreef:
AdelineL: ik vind jouw reacties eigenlijk niet klinken als iemand van 19 moet ik eerlijk zeggen. Ik had je denk ik eerder een jaar of 16 geschat, vooral omdat je nog zo het idee hebt dat je dingen 'voor je moeder' moet doen, ipv je eigen aandeel in jullie huishouden te zien.

Help mijn moeder zowieso helemaal in de huishouding mee hoor.
Hihi nu word er gedacht dat ik mijn moeder onder dwang moet helpen. :+ Nou nee zo zit het niet hoor.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:18

AdelineL schreef:
Hihi nu word er gedacht dat ik mijn moeder onder dwang moet helpen. :+ Nou nee zo zit het niet hoor.

Ik denk dat je mijn punt niet helemaal hebt begrepen.

AdelineL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:19

Shadow0 schreef:
AdelineL schreef:

Ik denk dat je mijn punt niet helemaal hebt begrepen.

Nou zo denk ik er iig niet over, want ik help haar omdat ze ook gewoon veel voor mij doet.

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:20

Volgens mij, Adeline, mag jij wel eens langs een therapeut voor smetvrees... wat denk je nou? dat een ander eerst glazen volgekotst heeft en vervolgens jou er uit laat drinken? of eerst weetikveelwat op de bank gesmeert heeft voordat jij er ging zitten?

Echt he, er zijn zóveel ergere dingen om je druk om te maken, maar nee ons bed een nachtje afstaan, bedenk eens hoeveel mensen er niet eens een bed+kamer hebben om af te staan...

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:21

@Kiwiko, ik maak van jouw gastvrijheid gebruik om mijn nieuwsgierigheid in te tomen :D Ik kom wel eens kijken naar die Sociaal 'onaanvaarde' spullen ~~}> Kwestie van Prospectie

Zelf doe ik aan Couchsurfen, waarbij je steeds bij mensen thuis gaat slapen als je op reis gaat. Ik heb mijn kamer ook open gesteld voor bezoekers. Het is echt leuk, je leert mensen van over de hele wereld kennen! Dus kheb er absoluut geen probleem mee als er mensen bij mij slapen. Gewoon effe een andere lakentje erop!

En indd, zoals MDJ zegt, wij zijn zo verwend, er zijn meer mensen in de wereld zonder eigen kamer dan mét...
Laatst bijgewerkt door moeshie op 16-05-09 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt

AdelineL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:21

MDJ schreef:
Volgens mij, Adeline, mag jij wel eens langs een therapeut voor smetvrees... wat denk je nou? dat een ander eerst glazen volgekotst heeft en vervolgens jou er uit laat drinken? of eerst weetikveelwat op de bank gesmeert heeft voordat jij er ging zitten?

Echt he, er zijn zóveel ergere dingen om je druk om te maken, maar nee ons bed een nachtje afstaan, bedenk eens hoeveel mensen er niet eens een bed+kamer hebben om af te staan...

Ja pardon, ik heb er gewoon geen fijne gevoelens bij.

Kimbers

Re: Moeder leent mijn bed zomaar uit...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:25

Dat noem ik egoistisch gedrag Adeline. Als je op je 19e nog steeds thuis woont mag je allang blij zijn dat je geen kostgeld hoeft te betalen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:26

moeshie schreef:
@Kiwiko, ik maak van jouw gastvrijheid gebruik om mijn nieuwsgierigheid in te tomen :D Ik kom wel eens kijken naar die Sociaal 'onaanvaarde' spullen ~~}> Kwestie van Prospectie

...

hihi zal ik alvast vertellen dat je wat prive foto's kan vinden, wat foute schoenen met bijbehorende lak, rubber en leren pakjes, wat Dvd's voor niet kinderogen bestemd en verder is het vooral overal een bende ;) :)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:28

Laatst sliep Rockwitch bij mij, dan meld ik mijn dochter dat zij bij ons op de kamer slaapt.
Rockwitch mocht prinsheerlijk in haar prinsessenbed slapen :D
Mijn andere dochter was juist boos dat Rockwitch niet in haar bed ging slapen.

Wij hebben vaker logees (ik heb nl meerdere vrienden die ver weg wonen) dus onze kinderen kijken daar niet van op.
Ben daar blij mee, zal dus nooit tegen jouw probleem aanlopen.

@Kiwiko klinkt als bij ons huis..... hahahaha :+
Laatst bijgewerkt door Brainless op 16-05-09 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:30

Er zijn zoveel mogelijkheden om de goude middelweg te nemen, maar heb het gevoel dat je daar niet bereid voor bent

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:31

Ik snap in eerste instantie jouw reactie wel, je moeder had het beter eerst even met jou kunnen bespreken.

Laat je moeder er andere lakens, dekbed en kussen op doen, heb jij helemaal nergens last van. :)

Kan me voorstellen dat je die hond niet op je kamer/in je bed wilt hebben, dat zou ik persoonlijk ook niet willen.

AdelineL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:32

mistery schreef:
Dat noem ik egoistisch gedrag Adeline. Als je op je 19e nog steeds thuis woont mag je allang blij zijn dat je geen kostgeld hoeft te betalen.

Heeft niks met egoistisch te maken, heb er gewoon een vies gevoel bij.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:35

AdelineL schreef:
Heeft niks met egoistisch te maken, heb er gewoon een vies gevoel bij.

Jij neemt je eigen gevoel als belangrijkste maatstaf. Dat heeft daar wel degelijk mee te maken :j Een volwassen houding betekent dat je ook de belangen van een ander kunt meenemen en je je soms maar over je eigen gevoel heen moet zetten.

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:36

AdelineL je bent er al vies van als je bij iemand anders uit een glas drinkt? dan zoen je zeker ook nooit met een jongen :Y)

Ik vind het eerlijk gezegt nogal ontdankbaar als je je bed niet 1 nachtje af wil staan... tuurlijk het zou fijn geweest zijn als ze het vantevoren had overlegt voordat ze ja had gezegt, maar ik zou er echt niet zo'n probleem van maken... Mijn broer zijn ex woond aan de andere kant van nederland en die wou hier komen carnavallen en dan een vriendin meenemen... nou mijn kamer mochten ze best een nachtje lenen hoor :roll:

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:37

Nouja, maak je er niet te druk om zou ik zeggen en ga lekker met je vriend kroelen... :j

AdelineL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:38

Frances schreef:
AdelineL je bent er al vies van als je bij iemand anders uit een glas drinkt? dan zoen je zeker ook nooit met een jongen :Y)

Ik vind het eerlijk gezegt nogal ontdankbaar als je je bed niet 1 nachtje af wil staan... tuurlijk het zou fijn geweest zijn als ze het vantevoren had overlegt voordat ze ja had gezegt, maar ik zou er echt niet zo'n probleem van maken... Mijn broer zijn ex woond aan de andere kant van nederland en die wou hier komen carnavallen en dan een vriendin meenemen... nou mijn kamer mochten ze best een nachtje lenen hoor :roll:

Over dat glas had ik al eerder een voorbeeld over gegeven, doe ik ook liever niet maar dat kán je gewoon niet ontlopen. Als ik het wel kan ontlopen doe ik dat ook zeker wel.
Heb al heel lang een vriend dus daar zoen ik wel mee, maar voor die tijd met vreemde jongens zoenen? Nee absoluut niet.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:40

AdelineL schreef:
Frances schreef:

Over dat glas had ik al eerder een voorbeeld over gegeven, doe ik ook liever niet maar dat kán je gewoon niet ontlopen. Als ik het wel kan ontlopen doe ik dat ook zeker wel.
Heb al heel lang een vriend dus daar zoen ik wel mee, maar voor de tijd met vreemde jongens zoenen? Nee absoluut niet.

Ik wil je niet gek maken maar in je mond zitten de meeste bacterien...

Of tongzoen je niet??? :Y)

AdelineL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:40

Tja ik ben niet vies van mijn vriend... :)

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:41

Ik zou het ook niks vinden als iemand anders in je bed slaapt,die je niet kent.Tuurlijk,je kan de lakens wassen.Tuurlijk je can het matras veranderen.Maar toch.Je bed is iets persoonlijks waar je de helft van de dag bijna doorbrengt en ik begrijp dat je niet zomaar een vreemde erin wilt laten slapen.(Daarom bestaat het fenomeen 'logeerkamer' :+) wij hebben een soort van logeerkamer waar iemand kan slapen.Nooit geklaag,hoor.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:42

Inderdaad shadow. Als mijn moeder het aan mij zou vragen zou ik het ook niet prettig vinden en waarschijnlijk zou mijn eerste reactie zijn, moet dat echt? Maar daarna ben ik binnen 1 seconde om aangezien mijn moeder graag wil dat diegene langskomt en er geen andere mogelijkheid is dan dat er een logée komt. Lijkt me dat iedereen die niet egoistisch is dat dan gewoon goed vind? :)

AdelineL

Shego schreef:
Ik zou het ook niks vinden als iemand anders in je bed slaapt,die je niet kent.Tuurlijk,je kan de lakens wassen.Tuurlijk je can het matras veranderen.Maar toch.Je bed is iets persoonlijks waar je de helft van de dag bijna doorbrengt en ik begrijp dat je niet zomaar een vreemde erin wilt laten slapen.(Daarom bestaat het fenomeen 'logeerkamer' :+) wij hebben een soort van logeerkamer waar iemand kan slapen.Nooit geklaag,hoor.

Gelukkig iemand waarmee ik mijn mening kan delen.

lotttttttt

Ik zou ook pissig worden hoor! Maar ik ben dan ook een beetje een smetvrees type.. en ik zou het minder erg vinden als het van te voren gevraagd wordt enzo...

Mn zus heeft een keer toen ik een nacht weg was (met mn ouders, zus was dus home alone) mn bed uitgeleend aan een of ander stelletje! ik kwam er achter omdat mn matras scheef op mn bed lag en er nog andere matrassen in dr kamer lagen.
toen was ik boooos!

nouja succes he .. :D

Shego

Citaat:
Ik wil je niet gek maken maar in je mond zitten de meeste bacterien...

Of tongzoen je niet??? :Y)

Dat lijkt me nou zo goor :r :+ snap niet dat mensen dat doen :')

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:43

Shego schreef:

Jep idd, das precies wat k ook vind...!

AdelineL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:43

lotttttttt schreef:
Ik zou ook pissig worden hoor! Maar ik ben dan ook een beetje een smetvrees type.. en ik zou het minder erg vinden als het van te voren gevraagd wordt enzo...

Mn zus heeft een keer toen ik een nacht weg was (met mn ouders, zus was dus home alone) mn bed uitgeleend aan een of ander stelletje! ik kwam er achter omdat mn matras scheef op mn bed lag en er nog andere matrassen in dr kamer lagen.
toen was ik boooos!

nouja succes he .. :D

Ik ook, is best vaak heel lastig. Vaak begrijpen mensen het ook niet.
Laatst bijgewerkt door AdelineL op 16-05-09 17:44, in het totaal 1 keer bewerkt