Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zaina schreef:Blue_Eyes schreef:De persoon die dat moet doen is dan God. Zie bijvoorbeeld het verhaal van Koning David. Dat principe is in Zaina's geloof dan weer niet zo anders dan in het mijne
nee hoor mensen kunnen ook toezien op het naleven van de wetten. natuurlijk is God/Allah altijd degene die, mocht de persoon niet rechtvaardig gestraft worden (in dit leven) , alsnog straft/barmhartig is (in het hiernamaals)
Blue_Eyes schreef:Ik bedoel daar ook niet mee dat God erop moet toezien - maar dat God bepaalt welke mens erop toeziet.
Zaina schreef:Frouk schreef:Volgens mij dwalen we inmiddels wel een beetje af en kunnen we beter weer wat meer ontopic gaan
haha dat klopt. ik zal me er verder niet meer mee bemoeienwant ik ga niet eens stemmen
Zaina schreef:Arabesk schreef:in turkije zijn hoofddoekjes verboden in openbare functies, het is een vrij modern land.
noem je dat modern, mensen opleggen dat ze zichzelf bloot moeten geven (letterlijk, kan ff geen ander woord vinden) als ze een bepaalde baan willen uitoefenen?
Zoezi schreef:Ik stem PVV
Ik vind niet dat ik dat hier hoef uit te leggen, dan krijg je ook geen discussies.
Iedereen zijn eigen keuze, vrijheid van meningsuiting.
Arabesk schreef:in turkije zijn hoofddoekjes verboden in openbare functies, het is een vrij modern land.
Heino schreef:Zoezi schreef:Ik stem PVV
Ik vind niet dat ik dat hier hoef uit te leggen, dan krijg je ook geen discussies.
Iedereen zijn eigen keuze, vrijheid van meningsuiting.
Hiermee doe je precies wat Wilders ook doet: geen dialoog aan gaan, niks overleg, niks sámenleving, je bent zelf immers toch de beste. Bah.
Wildgirl schreef:Heino schreef:
Hiermee doe je precies wat Wilders ook doet: geen dialoog aan gaan, niks overleg, niks sámenleving, je bent zelf immers toch de beste. Bah.
Potverdrie, jij kunt ook gewoon niet normaal iemands mening respecteren he?
In de vorige discussie over wilders ging het precies zo.
Als mensen PVV willen stemmen en aangeven dat niet uit te willen leggen, laat ze dan gewoon.
Wie ben jij om daar even je oordeel over te geven wat gewoonweg altijd denigrerend en negatief is.
@ TS, ik vond je topic erg leuk maar als het zo moet haak ik af