Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitch schreef:Heel ziek, ongeveer net zo ziek als varkens, koeien, schapen, nertsen, vossen, geiten en paarden doodmaken en er dingen als vlees, leer of bont van maken.
Mar_ schreef:Fitch schreef:Heel ziek, ongeveer net zo ziek als varkens, koeien, schapen, nertsen, vossen, geiten en paarden doodmaken en er dingen als vlees, leer of bont van maken.
Wel eens van de voedselketen gehoord?
Mensen zijn omnivoren, eten vlees en planten. Net zoals een kat vlees eet. Wij staan nou eenmaal bovenaan de voedselketen en wij eten vlees dus ja er gaan dieren dood voor ons. Net als een leeuw in Afrika ook een impala doodmaakt om op te eten.
Dat is de natuur.
Katten doodmaken om er tassen van de maken, dat is niet de natuur. Dat is belachelijk, gestoord gewoon.
(Wil geen vega- wellus nietus discussie opwekken maar ik zie echt totaal geen verband tussen deze dingen).
dwaallicht schreef:Als ik erover nadenk is dat ook wel hypocriet. Wat niet wegneemt dat ik noooooit een handtasje zou willen maken van mijn katten, dus die kunnen nu wel weer onder de bank vandaan komen
Quellian schreef:dwaallicht schreef:Als ik erover nadenk is dat ook wel hypocriet. Wat niet wegneemt dat ik noooooit een handtasje zou willen maken van mijn katten, dus die kunnen nu wel weer onder de bank vandaan komen
Nah... ik denk dat die van mij met z'n allen de voordeur tegen houden als ik thuis kom, heb hele wilde plannen met ze
Kim90 schreef:Zij kopieert het gedrag van de slagers, gekken, enz. Dus draagt ze naar mijn mening, nu alleen maar uit: ik ben net zo erg als die andere mensen.
Welshcobfan schreef:De meeste mensen vangen al niet eens meer hun eigen vis, laat staan dat ze moeite erin gaat steken om van een kat een tasje te maken. Dat kost echt veel tijd en is niet echt fris werk.