Clips, gaat het niet te ver?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:40

yep ik vind t ook te ver gaan bij spuiten en slikken en een ander programma was daar een discussie over of het niet te ver geen.. en of dat niet onbewust het beeld verandert van jongeren 1 man beweerde van niet maar nou ey!! moet jij eens de vragen en gedachtes zien van jonge mensen!!!! die dr alllemaal net mee beginnen...das best heftig soms.

is nu eenmaal dat wij mensen voor een groot deel erg gevoelig zijn voor mode en trent en hoe de andere het doen moet het....

ik vind het verschikkelijk....als ze dat nodig hebben om hun muziek de verkopen is het triest

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 11:51

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 12:37

Er was ook een liedje uit 94/95. Put your ass on my face, i like the way your p*ssy tastes... etc...
Kon echt niet. Wie kent hem nog?

Anoniem

Re: Clips, gaat het niet te ver?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 12:39

Als je je eraan stoort, wegzappen dan. Opgelost. :j

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 13:15

Suzanne F. schreef:
Er was ook een liedje uit 94/95. Put your ass on my face, i like the way your p*ssy tastes... etc...
Kon echt niet. Wie kent hem nog?

Outhere Brothers - Wiggle Wiggle

Volgens mij bedoelde je die, die zingt mijn broertje nu nog regelmatig :+

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=71RzvXQ7 ... re=related

Mijn broertje zingt trouwens alleen dat wiggle wiggle stukje hoor :P

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:13

Oja die was het.
Je had ook: Don't want no short thick man (of dick man??) }:0

___Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 14:31

Anthea schreef:
Als je je eraan stoort, wegzappen dan. Opgelost. :j

Dat is wel waar, maar dan kijkt iemand anders er wél naar, en dat mag niet :P Haha.

Ik vind dat de TS'er gelijk heeft!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 08:51

Ik moet eerlijk zeggen als ik kon dansen zou ik graag in zon clip willen dansen.

Bakken met geld verdienen met hoerig dansen waarbij je uiteindelijk niks laat zien? Dat is hoe de wereld draait hé.
Jammer genoeg kan ik niet dansen. :+

Overigens stoor ik me niet zozeer aan zulke clips, ook niet aan het feit dat 12 jarigen het kunnen zien.
Het gaat er namelijk om hoe het kind het interpreteerd en het accepteerd en er mee omgaat en DAT dames en heren komt allemaal neer op opvoeding.
Als je je kind alles gaat verbieden maak je alles spannender en aantrekkelijker.

Ik ben zelf heel vrij opgevoed en ben nu zo netjes als ik weet niet wat :+ . Nooit de drang gehad om wild te doen kwa roken/drank/drugs enz. Maar ben heel erg open minded. Daar ben ik mijn ouders dankbaar voor.
Zo ken ik ook een meisje die dit soort clips niet mocht kijken want dat was "bah" en werd ze erg beschermd nu doet ze van alles stiekem achter de rug om van de ouders.

De wereld draait nu eenmaal op seks. Ook kinderen moeten dat 'leren' en het ligt ana de ouders hoe je er mee omgaat.

Overigens vind ik de teksten zorgwekkender, ik keek net wat clips en zie nu dat ik als 10 jarige heb rond gezongen over lick my pussy en dergelijke. :=

SunnyBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:44

Suzanne F. schreef:
Oja die was het.
Je had ook: Don't want no short thick man (of dick man??) }:0

"Dick" dus.
Kortom: Zangeres wilde geen man met een kleine toedeledokie :D

Heb hem zelf zo rond mijn 11e vaak hard meegezongen, besef ik nu :=

Verder ben ik het met veel mensen eens. Erger me dood aan "dat soort" clips en kijk om deze reden ook geen TMF etc. (meer).