marialva schreef:Frank schreef:Hahaaha! Helemaal mee eens..
Er zijn toch wel érg veel vrouwen in NL die je liever niet in een rijbroek ziet...
zonder rijbroek kan ook hoor geen probleem![]()
![]()
Welk van de twee ben jij nu?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
vanja schreef:Ik als man ben toch gezegend dat alle Nederlandse vrouwen er zo uit zien...
Geen dikke konten in rijbroeken, heerlijk lichaam, stoer, slim en sexy...
Helaas.. wij mannen moeten nog even verder dromen over de Nederlandse vrouw

Narya schreef:Vanochtend las ik dit topic en toen wist ik het nog niet. Net zag ik Ned Kelly. Mijn conclusie is dat Heath Ledger en Orlando Bloom méér de aandacht trekken dan hun paarden
)! Hij reed ook in 1 scene. Ik vraag me nog steeds af of hij alles zelf gedaan heeft en of hij een beetje heeft leren rijden (nooit gevraagd
).

mairead schreef:Narya schreef:Vanochtend las ik dit topic en toen wist ik het nog niet. Net zag ik Ned Kelly. Mijn conclusie is dat Heath Ledger en Orlando Bloom méér de aandacht trekken dan hun paarden
Ik heb die film ooit gedownload en laatst ook op TV gezien. Je hebt wel gelijk wat dat betreft: ik moet bekennen dat ik ook niet echt op de paarden heb gelet...
Beetje off-topic: Een leraar van me (hij is een Australiër) speelde trouwens ook in de film (als constable Fitzpatrick, die zeg maar 'de schurk' was in het eerste gedeelte van de film...)! Hij reed ook in 1 scene. Ik vraag me nog steeds af of hij alles zelf gedaan heeft en of hij een beetje heeft leren rijden (nooit gevraagd
).
Doe ze mij dan ook maar beide! flyfly schreef:Dames, knoop dit in je oren, voor degene die dan voor de knappe man gaan, een knappe man heb je nooit alleen!!!!!