Lovely schreef:Hoezo word IK persoonlijk, hebben jullie niet gezien hoeveel persoonlijke informatie ts over zichzelf op dit forum gooit, hoezo ben ik dan persoonlijk als ik daar mijn mening over geef? Als je dat niet wilt, dan moet je het gewoon met je persoonlijke comfortzoneleden bespreken om steun te krijgen en niet op een forum met 90.000 leden.
Chiqua, ik denk dat we van ts een heel eenzijdig verhaal te horen hebben gekregen en dat het zelfs jou zal verbazen wat de andere partij hierover te vertellen heeft. Ik vind ook niet dat ze bij hem moet blijven, maar ik zie alleen de logica van de reden niet zo. Kijk, als ze klaar is met die gast, moet ze gewoon weggaan. Maar nu wordt de reden gegeven dat het vertrouwen is beschaamd, maar hij heeft haar helemaal niet bedrogen! Zeg dan gewoon dat je je relatie zat bent, of geef er een andere goede reden aan, maar dit is kolder.
Ja maar dat is heel anders als zeggen dat ze een baby op de wereld smijt, dat ze de kinderen gebruikt om die vent gek te maken, erg banketstaaf gezegt van je. Ik snap dat het helemaal niet de bedoeling is om kinderen te nemen als je relatie al niet lekker loopt en ik vind ook dat ze erg ver gaat in haar controles maar die opmerkingen van jou slaan kant noch wal en dan bedoel ik die 2 die ik eerder heb genoemt.

Maar nu is alles opgelost
.