Wat geef jij aan je moeder dit jaar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

willeke_x

Re: Wat geef jij aan je moeder dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 07:10

Waarschijnlijk ga'k samen met m'n zussen iets kado doen aan mams. Ze verdient het wel om eens in de bloemetjes gezet te worden, want ze is de meest fantastische mams ter wereld :)

Loffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 20:53

willeke_nijs schreef:
Waarschijnlijk ga'k samen met m'n zussen iets kado doen aan mams. Ze verdient het wel om eens in de bloemetjes gezet te worden, want ze is de meest fantastische mams ter wereld :)

Hey Willeke, hier ga ik je toch eventjes dimmen want zo denk ik ook over mijn mams en er kan er maar 1 de fantastiste zijn :P

Haha effe gek zijn doet geen pijn hé
Ben normaal niet tegen die 'opgelegde' feestdagen maar deze neem ik er graag bij.

Ik ga mijn ouders uitnodigen eens lekker te gaan eten. Gaat weer een leuke dag worden :+ (zo heb ik er ook iets aan, vind bloemen niet zo lekker :+ )

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 21:05

Ik vind dat een raar excuus..
Ik geef mijn moeder niets, want het is moederdag.
Wat maakt het uit dat het commercieel is, toch leuk al die pakketjes van Dove etc. Het gaat om het idee, niet of het in de media aangedikt wordt of niet.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 22:21

Vissen voor in de vijver :+

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 00:01

Niets := Wat ik wist niks. En ik wilde haar wel wat bijzonders geven aangezien ik het per post moet versturen naar Duitsland waar ze woont.. Dus ik wacht nog even tot haar verjaardag binnen kort kan ik nog wat bedenken in die tussentijd :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 00:18

Begin dit jaar zag ze een leuke theepot met katten erop (ze is helemaal kattengek en naast dat ze er 8 heeft,spaart er dan ook alles van). Alleen had ze niet genoeg geld bij zich. Ik wel. Hij was afgeprijst en kon het niet aan zien dat ze hem mis zou lopen. Zei dus meteen alvast voor moederdag ;)

Nu heb ik nog een goedkoop kleinigheidje kunnen vinden. Dus dat krijgt ze aanstaande zondag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 00:21

Ik heb een theepot gekocht. :+

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 07:29

Ik heb mijn moeder al 3 jaar niet meer gezien :n
De vrouw van mijn pa ga ik er niet speciaal voor opzoeken :n
Ze geven er beide niet veel om. Voor de 1 ben ik geen dochter en de andere is geloof ik vergeten dat ze kinderen heeft.
Ik ben zelf wel mama, en ik krijg een Pandora armband, uitgezocht door mijn dochtertje :j :D

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 08:47

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 08:50

Wij wisten het dit jaar niet (ik doe altijd met broer, zus en de partners)
En aangezien moeders al weken loopt te zeuren om nieuwe verf, geven we haar goede verf (voor schilderijen) En maken we allemaal een uberkinder tekening :D dat vond ze vroeger ook altijd leuk, dus we hebben gezamelijk besloten dat ze dat nu ook maar moet vinden :P

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 09:10

Grote bos bloemen en een boltaartje :P

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 09:31

Mijn vader geeft haar een geur Givenchy Ysatis en daarbij koop ik een douche gel van hetzelfde. Meer zit er helaas niet in denk ik zo te zien aan de prijzen :Y)

MissyTara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 09:34

mijn vriend is van huis uit kok, dus we gaan heel uitgebreid koken voor haar....

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 11:24

Ik geef helemaal niks, heb geen contact meer met mijn moeder.
Scheelt weer geld :D

Enige wat ze kan krijgen is een trap onder dr hol.
Als ze het lief vraagt tenminste }:)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:39

Ik heb zo'n boekje gehaald: We always get our sin too.
Mijn broer heeft deel 1 en daar heeft ze toen zo hard om moeten lachen, dat ze maar deel 2 van me krijgt :D
Ik kreeg 1 euro korting EN een extra cadeautje bij de Expo :o Dus als je nog iets zoekt.. ;)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:41

mijn moeder gaat een senseo krijgen :)

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:43

DIT:

Ik wil mijn moeder het prachtigste cadeau ooit geven...

Achtergrond:
Mijn moeder is op vrij jonge leeftijd haar moeder verloren aan zelfmoord. Vorig jaar heeft ze hele dagen en nachten in angst gezeten om mij, ivm zeer ernstige depressie en zelfmoordgedachtes. Ik lijk heel veel op haar zelf maar ook op haar moeder ivm mijn depressies...

Ineens kreeg ze vorig jaar weer contact met haar neefje, die ze 40 jaar niet had gezien. Haar neef heeft haar kisten vol gegeven met brieven, dagboeken en tekeningen van haar oma, wie zij enorm lief had. Haar neef heeft die kisten met al die brieven en dagboeken altijd bewaard, en hun oma dus ook.

Mijn moeder is op dit moment bezig om de vele brieven, dagboeken en tekeningen van haar oma door te nemen en ontdekt steeds meer over haar moeder en over zichzelf als kind en puber (want haar oma schreef echt alles op! en bewaarde ook echt alles van het familiebezit...er zijn zelfs hele oude brieven uit 1830-1837 van haar overovergrootmoeder aan haar overgrootmoeder).

Mijn moeder komt steeds meer tot de conclusie dat de 4 generaties vrouwen heel veel verbanden en lijnen naar elkaar hebben, en ziet overal overeenkomsten.

Mijn moeder vindt dit heel mooi om te zien (ik zelf een beetje bedreigend! maar gaat nu om mijn mamsie) en ze krijgt eindelijk het gevoel echt tot een familie te behoren (welke ze verder nooit heeft gehad naast haar overleden oma en moeder).

Idee:
Ik wil een prachtig kunstwerk laten maken van de 4 generaties vrouwen: haar oma, haar moeder, zijzelf en ik (haar dochter). Dit kunstwerk zal dan bestaan uit fragmenten uit dagboeken van elke vrouw (mijn moeder en ik hielden ook dagboeken bij), fragmenten uit briefwisselingen naar elkaar verwerkt in een schilderij.
Het idee is om alles op doek te zetten. Het moet vrij abstract zijn, en vrij simpel, met mooie warme kleuren die absoluut niet mogen schreeuwen...

Inmiddels een kunstenares gevonden die het gaat maken...!

http://www.susanlambeck.exto.nl/site/in ... uctie.html

Is niet voor moederdag trouwens maar voor haar verjaardag ;-)

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 19:02

V/d week een geurtje gehaald en vandaag nog een plant waarvan ze aangaf hem zo mooi te vinden, een paarse Calla. :D

Zondag zijn wij alleen niet thuis, want de 11e zijn mijn ouder 25 jaar getrouwd en ze hebben het zo beraamd dat ze in het geheim een uitstapje hebben gepland. Dus dubbelop feest. Heb alleen daarvoor nog geen cadeau...... :\

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 19:05

Ik heb net drie dvd's gekocht van tv-series. Eentje van Judge John Deed, Dalziel and Pascoe en één van Inspector Morse. Mijn moeder is gek op die Britse detectives en ik vind ze ook leuk, dus kan ik ze zelf ook af en toe stelen :D

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 19:06

Wat een prachtig idee laetitia! :) Ben heel benieuwd naar haar reactie.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 19:07

PardoesJessi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 19:14

Ik knutsel iets in elkaar samen met mijn dochtertje van net 3.
Het gaat mij idd niet om de middenstand te spekken maar om het idee dat je aan je mama hebt gedacht.
Ik heb ook al weer een pakje liggen van mijn dochtertje van wat ze op het Kinderdagverblijf heeft gemaakt.
Ik vind dat vele malen leuker als een pakje uit de winkel...

Simone96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 19:33

Ik doe dit jaar samen met mn broertje wat geven. :)
We hebben een bos bloemen en een douchegel+maskertje+kaarsiets gevonden wat al heel mooi met elkaar verpakt was.
Is weer is wat anders dan elk jaar bruisballen :=

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 19:34

Een grote aardbeienplant!

Normaal doe ik niets aan moederdag, dierendag etc, dit keer neem ik zondag wel wat mee. Ik heb geen badkamer momenteel (verbouwing) en heb nu al een paar keer gedouchd bij haar. als dank voor de overlast een hele grote aardbeienplant.

Laititia, prachtig kado wat jij gaat geven!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 19:43

Mijn broer en ik zijn eruit!
Gister heb ik een nieuw steentje voor in haar ring gekocht
en een pandora bedel en morgen laten mijn broer en ik nog
2 foto's van ons samen afdrukken met een mooi lijstje erbij. :)