Caira, kun je alsjeblieft goed kijken naar de mensen als je ze ziet....
Ben érg benieuwd of al onze vooroordelen gebaseerd op het soort auto ook écht waar zijn....
Ik kom overigens niet meer bij als het ook écht zo is....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IKbenEllen schreef:Caira schreef:Dus mijn situatie is oerstom? Nah vind ik eigenlijk wel meevallen. Iedereen kan zien dat het een eigen erf is, kijk als de mensen straks terugkomen en er blijkt een noodsituatie te zijn, prima. Maar anders....
Nee ik bedoel dat het oerstom is dat die mensen niet gezien zouden hebben dat het eigen terrein is.![]()
Maar wat "anders"?![]()
Wat als die mensen terug komen en zeggen, oh sorry, dat hadden we niet gezien?
Mindfields schreef:en ik gok een jaar of 50.... mét bontje op het zadel niet te vergeten
EN zo'n houdertje voor een routekaart op het stuur.
En vergeet de heuptasjes niet.
Misser schreef:Zelfs als het domheid is mogen die mensen daar wat mij betreft best voor 'gestraft' worden, daar leren ze dan misschien van dat opletten geen kwaad kan.
Joto schreef:Al is het visite van de buren.. Nog ff lekker een uurtje je auto er voor laten staan als ze weg willlen misschien genezen ze dan
MLoeser schreef:Joto schreef:Al is het visite van de buren.. Nog ff lekker een uurtje je auto er voor laten staan als ze weg willlen misschien genezen ze dan
Nou zoiets had mijn oom destijds (woont ook op een boerderij) Die had zijn rangerover er achter gezet. De man van wie de auto was werd zo kwaad dat hij achteruitrijdend gin inbeuken op de auto van mijn oom...
MLoeser schreef:Joto schreef:Al is het visite van de buren.. Nog ff lekker een uurtje je auto er voor laten staan als ze weg willlen misschien genezen ze dan
Nou zoiets had mijn oom destijds (woont ook op een boerderij) Die had zijn rangerover er achter gezet. De man van wie de auto was werd zo kwaad dat hij achteruitrijdend gin inbeuken op de auto van mijn oom...
Caira schreef:Nou krijg ik inmiddelss een beetje de indruk dat het visite van de buren is. Van dezelfde buurman waarvan de bouwvakkers vorig jaar onze voortuin als openbaar toilet gebruikten.
IKbenEllen schreef:Misser schreef:Zelfs als het domheid is mogen die mensen daar wat mij betreft best voor 'gestraft' worden, daar leren ze dan misschien van dat opletten geen kwaad kan.
Echt waar, moet je ze dan straffen met een rekening van een paar 100? Want ik schat zo in dat wegslepen op zondag dat kost![]()
Vind mezelf weinig haatdragend dan
kazary schreef:Kun je deze niet met de juiste gegevens photoshoppen?
Geen parkeer vergunning lijkt me wel een goede omschrijving
http://egbert.kingmanet.nl/wp-content/u ... 110307.jpg
MLoeser schreef:Wendy15 schreef:Dan heeft die vást een groot probleem met de poltie gehad...
Die had bij mij iig niet zo makkelijk ervan af gekomen
Dat is er ook wel gekomen, maar als je de auto net nieuw hebt is het niet echt grappig
MLoeser schreef:Nou zoiets had mijn oom destijds (woont ook op een boerderij) Die had zijn rangerover er achter gezet. De man van wie de auto was werd zo kwaad dat hij achteruitrijdend gin inbeuken op de auto van mijn oom...
Joto schreef:MLoeser schreef:Nou zoiets had mijn oom destijds (woont ook op een boerderij) Die had zijn rangerover er achter gezet. De man van wie de auto was werd zo kwaad dat hij achteruitrijdend gin inbeuken op de auto van mijn oom...
Dan bellen we oom agent toch even?
Auto is maar blik..Dat vergeten sommige mensen nog wel eens