(Net) samenwonenden, stel me ajb gerust!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Viootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 11:58

Hahaha wat een ellende zeg die troep! Maar ik begrijp uit je verhaal verder in het topic dat er al een deel is opgeruimd? Maarre nee dit is niet normaal (al moet ik wel zeggen dat ik een enorm nette vriend heb)! Ach ja...als je maar van elkaar houd toch? :+

Bellona_K

Re: (Net) samenwonenden, stel me ajb gerust!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:05

TS, het gaat er niet om wat WIJ er van vinden maar wat JIJ er van vind! ;) Als jij vind dat dit niet normaal is, ga een hartig woordje met je vriend praten en zorg er voor dat jullie er samen uitkomen, zodat jij je weer ok voelt in jullie huis. Succes!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:11

Oh lord, wat een bende ...
Met mijn smet vrees zou ik gek worden daar.
Gewoon echt even flink vertellen dat dit echt gewoon niet te doen is.. en als hij het opgeruimd heeft wil ik fotos.... soort voor en na hihi

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:14

logisch dat je vriend boos is. Jij woont bij hem in, jij zeurt constant dat het een troep is ( dat WIST je al) Je zet vervolgens op internet hoe erg hij wel niet is, met fotos nog wel! In plaats van met hem normaal te praten en afspraken te maken, goh.. vind je t gek dat t zo loopt.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:21

pinuts schreef:
logisch dat je vriend boos is. Jij woont bij hem in, jij zeurt constant dat het een troep is ( dat WIST je al) Je zet vervolgens op internet hoe erg hij wel niet is, met fotos nog wel! In plaats van met hem normaal te praten en afspraken te maken, goh.. vind je t gek dat t zo loopt.

haha dat dacht ik ook even. En als je al wist dat het zo'n mess was, had dan van te voren al even afspraken gemaakt van, prima dat samen wonen, maar niet als er halve auto's in het huis rondslingeren. Had direct een schoonmaak rooster gemaakt etc. Ik bedoel het is dan wel zijn huis, maar je leeft er wel samen in.
Ik ben zo blij dat mijn vriend een uber schoonmaker is... en dan wonen we nog niet eens samen :+

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:46

geloof dat ik wat heb gemist? Waar staat dan dat hij boos is?

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:01

BarbaLala schreef:
_O- hahahaha, nee niet eens!!!

Ja hij was de bende zelf ook wel zat, maar was onwijs boos dat ik dit topic had aangemaakt, "omdat ik er ook wat van kan", zal best, maar hij is de overtreffende trap ;)

Supersmurf; daar dus, hij heeft het topic gelezen en was 'not amused.."

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:20

oooow ok dat heb ik dus inderdaad gemist! En ik maar zoeken zeg..

Hoe kan t dan dat ie dit topic gelezen heeft?

Tsja.. zou zelf denk ook wel boos zijn als ik t was geweest, maar goed, ik zou er zelf ook niet in kunnen leven en moet eerlijk zeggen dat ik vaak ook eerst even mijn gal spuw in 'mijn' huiskamer topic :+

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 11:28

hahahahaha ik zie mijn vriend in jou vriend :P
en hij kan zich zooooo hopeloos aanstellen als ik het laat liggen :P
kun je even helpen ?
nee ik ruim achter jou kont alles op :P..
nu doe je het zelf maar.,.
en ALTIJD een dankjewel willen als hij is een keer heb opgeruimt :P
man man mannen zijn te vergelijk met varkens echt ongelovelijk :P

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 11:36

Wat vreselijk zeg dat je hiermee moet leven.
Je stelt je echt niet aan :(:) .
Ik denk dat het tijd is voor een erg goed gesprek met manlief!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 11:40

Citaat:

Ben hier wel een beetje mee eens eigenlijk. Zoals ik het begrijp moet de TS uit haar kamer en kan niet terecht bij haar ouders. Optie
die over blijft bij vriendlief intrekken. Een beetje dankbaarheid zal wel op zijn plaats zijn denk ik..En als het van te voren al zo was
had ik toch echt een andere kamer gezocht ;). No way dat ik in zon puinzooi ga wonen. Sterker nog als ik dit aantref bij iemand
waarmee ik date, komt er al geen vervolg date meer!

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 11:51

..dit is net zoals dat programma 'HELP mn man is klusser"...manlief denkt met een gerust hart dat ie het klussen tot duizend jaar kan uitstellen, ziet ie opeens heel zn klerezooi op tv!..ik vind het een goeie grap..tuurlijk zijn mannen dan boos, dat zijn ze altijd als je ze op de feiten drukt, dat komt dat kleine dreinende mannetje weer naar boven...Tuurlijk de TS had dit kunnen weten maar aan de andere kant, zo leven is ook niet echt gezond en hij kan zich toch ook wel even indenken dat dit niet leuk is om zo te beginnen met samenwonen, hij had ook een bloemetje kunnen neerzetten ipv een heel motorblok! en daarbij!!!!!..even een ander puntje, daar ligt wel een cadeau van 140 euries op de bank te slingeren, het is nogal respectloos!...( en ik heb geen hekel aan mannen hoor, in de verste verte niet! ;-) maar wel aan het feit dat voor elk stukje wat ze niet doen, een excuus is..ze kunnen ook eens zelf initatief tonen!!!..zijn volwassen mannen hoor)

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 11:59

Wat vind jij zelf hiervan ?
daar zou je eens over moeten praten denk ik..

ik woon ook samen maar hier zijn wel afspraken gemaakt in het begin, over wie wat doet en wat er wel en niet in een huis 'hoort' !
ik heb ook een ''klusser'' als vriend maar dat wil niet zeggen dat ik onderdelen van auto etc in mn huis wil hebben..
heb mn paardenspullen ook niet in huis.

Ik zou op de manier zo jullie nu leven, niet willen leven,
het is ook niet gezond omdat je dit naar mijn idee niet schoon kan houden met al die rommel erin.

geen hem zn eigen 'hok' of kamertje en houd de rest voor jezelf,
misschien is dat een idee ??

Succes ermee in elk geval.
Grtjs Tineke