Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Maar dat vind ik al heel wat voor mijn doen.Lynske78 schreef:Wij zijn tweeverdieners met allebei een flink salaris. En theoretisch gezien kunnen we elke maand een flink bedrag sparen. Maar op de een of andere manier gaat het elke maand op.
Heeft iemand misschien serieus een spaartip voor mij?
Lynske78 schreef:Wij zijn tweeverdieners met allebei een flink salaris. En theoretisch gezien kunnen we elke maand een flink bedrag sparen. Maar op de een of andere manier gaat het elke maand op.
chipieke schreef:Wij zijn tweeverdieners en hebben een mooi spaarpotje. Hoeveel ga ik hier niet openbaar in de groep gooien maar komPer 18 juli is dat spaarpotje leeg
(huwelijk) en dan beginnen we gewoon opnieuw.
Mijn ouders hebben ook geen spaarpot. Dat kan ook niet, mijn vader werkt, moeder niet en er wonen nog 4 zussen en een broer van mij thuis.
Quellian schreef:Paard weg doen is nooit een optie geweest, ook omdat mijn paarden voor mij geen luxe zijn. Ik rij niet, ik heb niets met paarden, ik hou van mijn dieren en daarbij; ik heb de belofte gemaakt om voor ze te zorgen, eeuwige trouw, liefde en respect voor mijn dieren.
Lynske78 schreef:Wij zijn tweeverdieners met allebei een flink salaris. En theoretisch gezien kunnen we elke maand een flink bedrag sparen. Maar op de een of andere manier gaat het elke maand op.
Heeft iemand misschien serieus een spaartip voor mij?
Leef dus absoluut niet ruim, kan niet eens lekker winkelen, maar we zijn dus aan het sparen voor een huis. SuperSmurf schreef:Maar ik vind wel; het bedrag dat in de openingspost genoemd werd ( 20.000 euro dus ) is echt niet zo heel makkelijk bij elkaar te sparen. Ik moet er een hoop voor laten ( lees; eigenlijk alles.. het geld dat ik over heb gaat naar mijn paarden ) en ik moet het echt van mijn vriend hebben die eind van de maand de boodschappen betaalt...

Ik verdien wat meer en werk full time.