Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Nijn schreef:Probleem is inderdaad nog niet helemaal verholpen, ik heb nu steeds 3 keuzes:
1: Typen zoals ik gisteravond deed
2: Typen zoals ik nu doe, alles waar ik op klik opent in een nieuw scherm, tabbladen werken opeens ook niet meer. Scrollfunctie verkleint of vergroot alleen maar.
3: Alle toetsen krijgen een functie om dingen op de pc te openen, zoals mijn documenten, downloads etc etc.
Je zegt dat je 3 keuzes hebt... hoe maak je die keuzes? Hoe switch je van de ene naar de andere modus?

Shadow0 schreef:Nijn schreef:Probleem is inderdaad nog niet helemaal verholpen, ik heb nu steeds 3 keuzes:
1: Typen zoals ik gisteravond deed
2: Typen zoals ik nu doe, alles waar ik op klik opent in een nieuw scherm, tabbladen werken opeens ook niet meer. Scrollfunctie verkleint of vergroot alleen maar.
3: Alle toetsen krijgen een functie om dingen op de pc te openen, zoals mijn documenten, downloads etc etc.
Het blijft me intrigerenJe zegt dat je 3 keuzes hebt... hoe maak je die keuzes? Hoe switch je van de ene naar de andere modus?
Met CTRL + SHIFT en CTRL + ALT
Wat voor toetsenbord heb je? Hoort het bij een laptop (dit heb je geloof ik wel beantwoord maar met de smileys, is wat onoverzichtelijk vandaar dat ik het nog even vraag?
Het is een PC waar ik op zit.
Welk merk? Heeft het toetsenbord ook nog extra functies of speciale knoppen?
Trust, er zit 1 knopje op die ik niet ken waar ik overigens ook mee kan switchen, staan 2 poppetjes op, 1 gewoon en 1 ondersteboven.
En de lampjes op je toetsenbord (die zitten meestal rechts/bovenaan), zijn die aan of uit? Heb geen lampjes.
Heb je een USB-toetsenbord of een gewoon? (Een USB-toetsenbord heeft een rechthoekig platte stekker, een normaal toetsenbord heeft een ronde stekker.) Of is het toevallig draadloos?
Is een ronde paarse stekker, er hangt ook nog een USBdingetje aan maar die zit niet in de PC, zou dat het kunnen zijn?
Ik vraag nog even door, ben ook aan het zoeken hoor. Het heeft toch iets met een soort sticky keys te maken, want modus twee klinkt typisch als een shifttoets zelfs al krijg je dus niet de verkeerde letters, en modus 3 is wat er zou kunnen gebeuren als je de alt of de windowstoets ingedrukt zou hebben.
Welke browser heb je trouwens? En wat gebeurt er als je Word start en daarin probeert te typen, krijg je dan hetzelfde?
Als ik in Word typ kan ik gewoon typen, het gebeurd enkel wanneer ik op internet zit.