éøö¹

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

siskeh

Re: éøö¹

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 18:11

@nijn: als je het niet weet, hoop ik dat mijn broertje, je nog verder kan helpen!
(maar probeer het eerst zelf nog maar ff:P)

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 18:17

Whaha ik denk wat is dit nou ??? ik lees het en *proest* hahaha nou hopelijk is je pc straks weer helemaal goed, wees blij dat je geen chinees meer typt in ieder geval :')

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 19:15

Het is jammer dat je niet dichterbij woont :)
Heb jij niet een toetsenbord met een fn-toets? Moet je even goed zoeken, maar als er zo'n toets op zit, kan die ook soms rare functies geven aan allerlei knoppen.
Zoiets als dit, maar kan hij overal zitten:
http://img227.imageshack.us/img227/20/w ... 807vn9.jpg

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 19:33

Fn toets heb ik niet :n
Die ken ik wel van mn laptop maar is hier nergens te bekennen :n

Iedereen die mee denkt i.i.g. super bedankt!

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 19:43

Slotje lijkt me nuttig...

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 19:47

Sorry meisjes, even een miscommunicatie :D

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 19:48

Tnx :)

Zullen we anders gewoon afspreken dat ik zelf wel even pb/tem als het probleem is opgelost? :))

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 19:52

Op vakantie in griekenland geweest nijn? :P

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 09:36

Nijn schreef:
Probleem is inderdaad nog niet helemaal verholpen, ik heb nu steeds 3 keuzes:
1: Typen zoals ik gisteravond deed
2: Typen zoals ik nu doe, alles waar ik op klik opent in een nieuw scherm, tabbladen werken opeens ook niet meer. Scrollfunctie verkleint of vergroot alleen maar.
3: Alle toetsen krijgen een functie om dingen op de pc te openen, zoals mijn documenten, downloads etc etc.

Het blijft me intrigeren :) Je zegt dat je 3 keuzes hebt... hoe maak je die keuzes? Hoe switch je van de ene naar de andere modus?

Wat voor toetsenbord heb je? Hoort het bij een laptop (dit heb je geloof ik wel beantwoord maar met de smileys, is wat onoverzichtelijk vandaar dat ik het nog even vraag?
Welk merk? Heeft het toetsenbord ook nog extra functies of speciale knoppen?
En de lampjes op je toetsenbord (die zitten meestal rechts/bovenaan), zijn die aan of uit?
Heb je een USB-toetsenbord of een gewoon? (Een USB-toetsenbord heeft een rechthoekig platte stekker, een normaal toetsenbord heeft een ronde stekker.) Of is het toevallig draadloos?

Ik vraag nog even door, ben ook aan het zoeken hoor. Het heeft toch iets met een soort sticky keys te maken, want modus twee klinkt typisch als een shifttoets zelfs al krijg je dus niet de verkeerde letters, en modus 3 is wat er zou kunnen gebeuren als je de alt of de windowstoets ingedrukt zou hebben.
Welke browser heb je trouwens? En wat gebeurt er als je Word start en daarin probeert te typen, krijg je dan hetzelfde?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 09:39

probeer de num lock toets eens.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 18:23

Geniaal topic :')

kan je helaas niet helpen....

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 18:25

ik ook niet _O-

vond de titel al zo raar :+

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 20:28

Probleem is gevonden, tis een malware :(
Zit helaas in mn internet verbinding en daar ga ik zelf niet mee prutsen, dus moet nog even moeilijk doen :+

bokken123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:42

haha, :D Kwam het net te lezen. Gelukkig is het opgelost ;)
Ja, je kunt beter niet gaan prutsen voordat je internet het helemaal niet meer doet. :+

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:44

Vervelend Nijn! In elk geval weet je wat het is voor je voor niks een nieuw toetsenbord gekocht hebt, maar het is wel vreselijk irritant. Bedankt trouwens dat je het nog even gemeld hebt, mocht iemand anders het ook krijgen, dan komt die hopelijk sneller op het goede spoor.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 20:45

Ja idd, overigens vond de gewone virusscanner 'm niet en de malwarebyte ook niet, heb het pas gevonden met Prevx. :j

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 21:57

Shadow0 schreef:
Nijn schreef:
Probleem is inderdaad nog niet helemaal verholpen, ik heb nu steeds 3 keuzes:
1: Typen zoals ik gisteravond deed
2: Typen zoals ik nu doe, alles waar ik op klik opent in een nieuw scherm, tabbladen werken opeens ook niet meer. Scrollfunctie verkleint of vergroot alleen maar.
3: Alle toetsen krijgen een functie om dingen op de pc te openen, zoals mijn documenten, downloads etc etc.

Het blijft me intrigeren :) Je zegt dat je 3 keuzes hebt... hoe maak je die keuzes? Hoe switch je van de ene naar de andere modus?
Met CTRL + SHIFT en CTRL + ALT

Wat voor toetsenbord heb je? Hoort het bij een laptop (dit heb je geloof ik wel beantwoord maar met de smileys, is wat onoverzichtelijk vandaar dat ik het nog even vraag?
Het is een PC waar ik op zit.
Welk merk? Heeft het toetsenbord ook nog extra functies of speciale knoppen?
Trust, er zit 1 knopje op die ik niet ken waar ik overigens ook mee kan switchen, staan 2 poppetjes op, 1 gewoon en 1 ondersteboven.
En de lampjes op je toetsenbord (die zitten meestal rechts/bovenaan), zijn die aan of uit? Heb geen lampjes.
Heb je een USB-toetsenbord of een gewoon? (Een USB-toetsenbord heeft een rechthoekig platte stekker, een normaal toetsenbord heeft een ronde stekker.) Of is het toevallig draadloos?
Is een ronde paarse stekker, er hangt ook nog een USBdingetje aan maar die zit niet in de PC, zou dat het kunnen zijn?

Ik vraag nog even door, ben ook aan het zoeken hoor. Het heeft toch iets met een soort sticky keys te maken, want modus twee klinkt typisch als een shifttoets zelfs al krijg je dus niet de verkeerde letters, en modus 3 is wat er zou kunnen gebeuren als je de alt of de windowstoets ingedrukt zou hebben.
Welke browser heb je trouwens? En wat gebeurt er als je Word start en daarin probeert te typen, krijg je dan hetzelfde?
Als ik in Word typ kan ik gewoon typen, het gebeurd enkel wanneer ik op internet zit.

Helaas is de gevonden malware niet wat het probleem veroorzaak ;(
Vandaar maar even in het vet antwoord op de vragen.

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 12:42

het is misschien een beetje dom;
maar kan je een plaatje of foto hier neerzetten van je toetsenbord? dan krijg je een beetje een beeld van hoe het in elkaar zit en wat voor knopjes er op zitten :)
(ter verduidelijking)