Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Macusa schreef:Quellian schreef:Ja Macusa, alles kun je omdraaien, ook jouw naam! Jij maakt aannames dat TS liegt, niet zo fraai
Nee, ik maak nergens aannames dat TS liegt. Dat lees jij tussen de regels door. Ik heb zelfs gezegd dat TS misschien zelfs wel 100% gelijk heeft. Wat ik alleen niet zo fraai vind zijn alle waardeoordelen die ik hier voorbij heb zien komen. Het ergste is nog dat er verschillende Bokkers zijn dat allemaal maar klakkeloos overnemen en meegaan in deze tendens.
Macusa schreef:Citaat:Hij hoeft nooit meer om een vodka-orange te vragen, dat kan ik je wel zeggen...
. Arme kids!
pairadice schreef:Macusa, ik snap dat je het geen pas vindt hebben hoe TS haar schoonzus afschildert. Ik had in haar plaats mijn verhaal ook zeker niet op bokt geplaatst, en als ik het al had gedaan onder een schaduwaccount. Ik vind het ook goed dat je haar uitnodigt het verhaal van twee kanten te bekijken. Echter, als ze heeft aangegeven dat zij haar schoonzus het beste kent, en meent dat de man van haar schoonzus geen aggressieve alcoholist is, en samen met de kinderen in dezen het slachtoffer is, hebben wij geen enkele reden om aan dat verhaal te blijven twijfelen. Wij kennen de situatie namelijk niet, en de TS wel....
Macusa schreef:Je kunt nooit een oordeel vellen als de tegenpartij niet gehoord is.