Lief hoor.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Nu weet ik niet of je daar dan daadwerkelijk zelf moet gaan kijken voor post of dat dat rondgebracht wordt, in het eerste geval had m'n vriend z'n kaart misschien volgend jaar eens opgehaald, waarschijnlijk na aandringen van mij om eens in de postkamer te gaan kijken 
, maar je moet wat als je doordeweeks op je kamer zit denk ik dan maar
), maar daar heb ik dus de Special Edition van gevonden en nu krijgt 'ie een grote box met een poster (die 'ie mooi in z'n kazernekamer kan hangen, hoef ik 'm niet te zien
), een extra uitbreiding van het spel en nog een boekje over de geschiedenis, 't is een oorlogsspel namelijk. Hoe kan het ook anders 

Mooi dat het een geslaagde verrassing was, en gefeliciteerd met je mannetje natuurlijk
haha
jilleroo schreef:geniaal gewoon xD
Maethoriel schreef:Dat dacht ik dus ook al Cookies, is wel weer duidelijk dat die mannen soms lekker op de hoogte zijnNu weet ik niet of je daar dan daadwerkelijk zelf moet gaan kijken voor post of dat dat rondgebracht wordt, in het eerste geval had m'n vriend z'n kaart misschien volgend jaar eens opgehaald, waarschijnlijk na aandringen van mij om eens in de postkamer te gaan kijken
Iemand vroeg wat m'n echte cadeau was: Een lekker luchtje en hij wilde graag één of ander nieuw computerspel (, maar je moet wat als je doordeweeks op je kamer zit denk ik dan maar
), maar daar heb ik dus de Special Edition van gevonden en nu krijgt 'ie een grote box met een poster (die 'ie mooi in z'n kazernekamer kan hangen, hoef ik 'm niet te zien
), een extra uitbreiding van het spel en nog een boekje over de geschiedenis, 't is een oorlogsspel namelijk. Hoe kan het ook anders
En afgelopen zondag al heeft 'ie, ook een beetje voor z'n verjaardag alvast, zo'n persoonlijk fotoboek gekregen met alle foto's van ons van het afgelopen jaar
Wel enorm schattig, normaal bellen we iedere dag even in de loop van de avond, en nu belde hij net na het eten al, want: 'Ik moest je toch even bellen hoor, vond het zo lief, je kaart, ik voelde me echt jarig hoor, ook al zit ik hier! Zullen we vanavond ook nog even bellen, want dit was natuurlijk extra...' Daar doe je het uiteindelijk voor

(das niet helemaal oorlog maar toch xD )
.
Hier zouden ze wel een uitzondering voor maken!