Met je moeder de stad in

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 21:34

Ben ook 18 en ga nog wel eens met mams shoppen ;) Hartstikke gezellig, tussendoor nog ergens wat drinken.
Een paar jaar geleden vond het afschuwelijk (o.a. een totáál andere smaak), maar nu gaat het prima samen.
Net zo leuk als met vrienden :j

vuurneon

Re: Met je moeder de stad in

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 21:44

Ik vind het echt een straf om met mama te winkelen :+ Altijd al gevonden: mevrouw kan echt 3 uur in dezelfde winkel doorbrengen, je hebt de kans niet om het pashokje uit te komen wat ze blijft maar aanzetten met: kijk, pas dit óók nog even :+ pff en ze sleept er constant de verkoopster bij, trekt de gordijntjes zo open met: even kijken :+
Hopeloos :=
echt een straf!
(dus als wij gaan winkelen maken wij regels := )
Ik ga liever met pa de stad in, die is lekker praktisch :P
Bij pa staat iets leuk of niet leuk, er is geen: 'het is wel aardig' zoals mijn moeder dat altijd zegt :=

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 21:55

ik vind het ook altijd heel gezellig. Mijn moeder heeft een modernere kledingsmaak als mij :P Zij draagt altijd dat wat in de mode is, ik draag liever een spijkerbroek met een shirtje, haha. Ik ga niet graag met vrienden, ga liever met mijn moeder :D

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 22:06

ik ben nu 18 en ben altijd gezellig met mama naar de stad geweest.
Doe het niet vaak, maar heb me er nooit voor geschaamd.

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 22:10

Ja hoor! Ik ga ook met regelmaat met mijn moeder de stad in :) moet eerlijk zeggen dat ik het liefst alleen winkel, of met mijn zusje, maar met mams is het ook best gezellig :) ben overigens 19.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 08:18

Ik doe het ook (ben 20jaar).Gezellig :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 08:23

en nu de moeders: met je dochter de stad in? Gezellig, of niet leuk.
Hier is het van beide een beetje, de winkels met die vreselijke muziek en dito kleding sla ik graag over, maar lekker een beetje rondsnuffelen en daarna wat gezelligs eten/drinken op een terrasje vind ik wel weer erg leuk!!!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 08:25

Ik ga alleen met me ma naar de stad als ik ook echt nieuwe kleren nodig heb, en zij vind dat ik dat niet zelf mag betalen ofzo :+
Maar meestal ga ik toch met me zus, die heeft iets meer verstand van kleding enzo :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:43

Ik vind het ook heeeeeerlijk om alleen te gaan hoor :j Zolang passen als je wilt, zonder zuchtende mensen aan de andere kant van het gordijn. Toch nog even terug naar die winkel wat eigenlijk te ver lopen is :+

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:56

Ga straks met mams de stad in :)

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 11:00

Gister nog gedaan. Soms is t een succes en soms niet. Gister had ik leuke dingetjes gevonden en ging ze zeggen; Ja dat trek je toch nooit aan. Dus ik zo alles aan de kant gegooit; Ja dan toch fijn niet 8)7 .
Moeders heeft gemiddeld 5 maten groter dan mij; ik heb 38 :=
Dus ik krijg altijd alles wat zíj aan zou trekken het hokje in gegooit. Maar verder heel gezellig hoor :)

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 11:00

ik vind het niet erg hoor, eerst wel altijd, ze pakte altijd de 'verkeerde' kleren uit het rek, die ik dus niet leuk vind, moeder op een gegeven moment chagerijnig omdat ik elke keer nee zei..
nu gaat het prima en vind ik het erg gezellig :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 11:03

Ik vind daar niets mis mee. Ik doe het niet vaak ofzo, maar als we beide naar de stad moeten dan gaan we gewoon samen hoor!

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 11:13

Ik ga ook wel met mijn moeder de stad in, niet zo vaak, maar het komt wel voor.
Ook soms wel wat irritaties van beide kanten, maar dat neem ik dan voor lief haha. Ik vind altijd dat mijn mams te lang voor de rekken blijft staan en mijn mams vindt weer dat ik te snel door de winkel raas haha

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 11:18

Ik ga heel vaak met mijn moeder winkelen :D Ze pikt op één of andere manier altijd superleuke dingen uit het rek die ik over het hoofd gezien heb. Als ik met vriendinnen winkel kom ik altijd met veel minder thuis, dan wanneer ik met mijn moeder eropuit ben. :)

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:03

Ik ga zelfs wel eens met mijn opa :D
Ben 15 jaar en schaam me daar echt niet voor :)

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 16:27

Welshcobfan schreef:
Ik vind het echt een straf om met mama te winkelen :+ Altijd al gevonden: mevrouw kan echt 3 uur in dezelfde winkel doorbrengen, je hebt de kans niet om het pashokje uit te komen wat ze blijft maar aanzetten met: kijk, pas dit óók nog even :+ pff en ze sleept er constant de verkoopster bij, trekt de gordijntjes zo open met: even kijken :+
Hopeloos :=
echt een straf!
(dus als wij gaan winkelen maken wij regels := )
Ik ga liever met pa de stad in, die is lekker praktisch :P
Bij pa staat iets leuk of niet leuk, er is geen: 'het is wel aardig' zoals mijn moeder dat altijd zegt :=

Haha net of ik het zelf geschreven heb! Alleen heb ik geen contact met mijn pa, dus valt dat stukje af bij mij!

J_anita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 18:24

Heerlijk! Gezellig een dagje met moeders de stad in!! Lachen gieren brullen! :D

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 18:27

Met mijn moeder zal ik niet snel de stad ingaan.
Ik schaam me niet voor haar, maar ik vind haar toch irritant want ze zoekt heel anders naar kleding dan mij.
Het liefst ga ik nog alleen. Alles in mijn eigen tempo. ;)

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 13:27

BounceBabe schreef:
Met mijn moeder zal ik niet snel de stad ingaan.
Ik schaam me niet voor haar, maar ik vind haar toch irritant want ze zoekt heel anders naar kleding dan mij.
Het liefst ga ik nog alleen. Alles in mijn eigen tempo. ;)

Ja heerlijk.
Ik kan het goed vinden met mn mams, maar met winkelen heb ik het met een paar uur gehad en word ik narrig.
Dan ishet voor beide partijen een drama.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 14:17

vroeger ging ik ook heel erg vaak met mijn vader hoor :j Heerlijk. Na 2 winkels van mij gingen we dan naar 2 winkels voor hem :+ Om het voor hem ook leuk te houden. Nu mijn vader in een rolstoel zit is het allemaal niet meer zo makkelijk en doe ik het ook eigenlijk niet meer. Het enige wat ik nog wel doe samen met hem, is lekker naar de paardenkeuring gaan in de Groningse binnenstad op 28 augustus :j Daarna koffie drinken en broodje eten bij de V&D :D

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 14:23

gisteren nog, ik had niks te doen en we zouden eventjes naar haarlem iets halen.. Toen we daar waren, kwamen we erachter dat er bloemencorso was ofzo. toen zijn we doorgereden naar Amsterdam en er een gezellig middagje van gemaakt :D

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 14:24

Ik ga meestal met mijn vriend :) Die vind het namelijk ook leuk.. :o
Ga meestal alleen met mijn moeder naar een ''grotere stad'' zoals Utrecht bijv.

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 14:27

Ik vind dat wel gezellig :)

Daarna gaan we meestal ook nog ergens iets eten of wat drinken. Dan zie ik mijn moeder ook nog eens :P

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 14:29

Heel soms, maar ik word er altijd knettergek van, 'hoe vind je dit, en dit, en dit dan?', hoeft van mij allemaal niet, ik zoek lekker mijn eigen kleding uit, en ga het liefst dan ook alleen op stap, hoef toch weinig winkels langs want ik weet waar ik mn kleding kan vinden die ik hebben wil. :)