Hartstikke gezellig, tussendoor nog ergens wat drinken. Een paar jaar geleden vond het afschuwelijk (o.a. een totáál andere smaak), maar nu gaat het prima samen.
Net zo leuk als met vrienden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Altijd al gevonden: mevrouw kan echt 3 uur in dezelfde winkel doorbrengen, je hebt de kans niet om het pashokje uit te komen wat ze blijft maar aanzetten met: kijk, pas dit óók nog even
pff en ze sleept er constant de verkoopster bij, trekt de gordijntjes zo open met: even kijken 

)
moet eerlijk zeggen dat ik het liefst alleen winkel, of met mijn zusje, maar met mams is het ook best gezellig
ben overigens 19. 
Zolang passen als je wilt, zonder zuchtende mensen aan de andere kant van het gordijn. Toch nog even terug naar die winkel wat eigenlijk te ver lopen is
. 
Ze pikt op één of andere manier altijd superleuke dingen uit het rek die ik over het hoofd gezien heb. Als ik met vriendinnen winkel kom ik altijd met veel minder thuis, dan wanneer ik met mijn moeder eropuit ben.
Welshcobfan schreef:Ik vind het echt een straf om met mama te winkelenAltijd al gevonden: mevrouw kan echt 3 uur in dezelfde winkel doorbrengen, je hebt de kans niet om het pashokje uit te komen wat ze blijft maar aanzetten met: kijk, pas dit óók nog even
pff en ze sleept er constant de verkoopster bij, trekt de gordijntjes zo open met: even kijken
Hopeloos
echt een straf!
(dus als wij gaan winkelen maken wij regels)
Ik ga liever met pa de stad in, die is lekker praktisch
Bij pa staat iets leuk of niet leuk, er is geen: 'het is wel aardig' zoals mijn moeder dat altijd zegt
BounceBabe schreef:Met mijn moeder zal ik niet snel de stad ingaan.
Ik schaam me niet voor haar, maar ik vind haar toch irritant want ze zoekt heel anders naar kleding dan mij.
Het liefst ga ik nog alleen. Alles in mijn eigen tempo.
Heerlijk. Na 2 winkels van mij gingen we dan naar 2 winkels voor hem
Om het voor hem ook leuk te houden. Nu mijn vader in een rolstoel zit is het allemaal niet meer zo makkelijk en doe ik het ook eigenlijk niet meer. Het enige wat ik nog wel doe samen met hem, is lekker naar de paardenkeuring gaan in de Groningse binnenstad op 28 augustus
Daarna koffie drinken en broodje eten bij de V&D
Die vind het namelijk ook leuk..