Afrijstress, lotgenoten!! (deel3)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Paintlinger

Re: Afrijstress, lotgenoten!! (deel3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 13:57

Haha, dat heb ik dus ook solitair....het vliegt voorbij... :j

Succes met je theorie :)

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:25

dani_spit schreef:
Ik was ook vreselijk zenuwachtig. Tijdens het rijden zakte het wel een beetje nog. M'n instructeur zat ook van ja normaal kijkt ze wel beter maarja, het kijken was deze keer gewoon echt niet goed genoeg.

Ik zou ook wel de weg op durven alleen. Zal wel even raar zijn maar heb ook alleen nog maar een papiertje nodig...

Ja, hebben we aardig dezelfde dingen. Het werd ook iets minder tijdens het rijden, maar niet genoeg. waar heb jij afgereden eigenlijk?

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:17

Ik heb in Spijkenisse afgereden. Geeneens snelweg want was toch al gezakt. Was ook als eerste terug op CBR en de 2e die terug was was ook gezakt hoorde ik.

Waar reed jij af dan?

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:20

Amersfoort. Ik was vet laat pas terug. Volgens mij waren bij mij vet veel geslaagd, maar eerlijk gezegd niet echt op gelet dus eigenlijk kan ik het ook neit zeggen.

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:21

Ik heb afgereden in Leeuwarden. Ik was heel laat terug toen ik gezakt was, volgens mijn vader werd mijn instructeur ook wat nerveus toen het zo lang duurde.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:22

Ik meld me hier ook!
Ik moet 10 Juni afrijden := :=

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:24

Nativa schreef:
Ik heb afgereden in Leeuwarden. Ik was heel laat terug toen ik gezakt was, volgens mijn vader werd mijn instructeur ook wat nerveus toen het zo lang duurde.

Zal de mijne vast ook hebben gehad :P . Hij gaat het de volgende keer ook niet meer zeggen. Ik moet elke keer alles meenemen ( was mijn idee :+ hij heeft het wel eens vaker gedaan) en dan kan ik dus ook niet van te voren stressen. Hij maakt nu wel weer een afspraak.

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:25

Haha, ja snap ik dat je instructeur nerveus werd. Ik heb er ongeveer 25 minuten over gedaan incl bevraging van de knopjes in de auto. Maar ik wist eigenlijk al na de ingreep dat ik gezakt was maar ik dacht komop nog ff goed doorrijden misschien vind hij het dan niet zo belangrijk maar dat was helaas toch niet zo.

Ik hoop echt dat ik snel weer op mag, want ik weet dat ik het gewoon kan. Morgen gaat hij meteen een nieuw examen aanvragen en dan nog een paar lesjes tussendoor om de laatste puntjes op het kijken te zetten.

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:26

Reden jullie instructeurs dan trouwens niet mee en waarom niet? Ik wilde namelijk juist graag dat mijn instructeur mee ging zodat hij wist wat er fout was gegaan zodat we daar evt nog goed op konden oefenen.

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:27

Ik mag 4 juni weer, hoop dat het dan beter gaat.

Ik was dik 40 min weg. Mijn examinator had zon controleur bij zich, dus mijn instructeur mocht niet mee.

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:31

Heel veel succes iedereen!

Ik heb mijn rijbewijs nu dik anderhalve maand en het is heerlijk :D Moest 24 februari om 08:00 afrijden en in een keer gehaald. Het was te simpel wat ik moest doen, kwam doordat het druk was op de weg. Had ook niet op de snelweg gereden :).

Een tip die ik mee kan geven is heel overdreven kijken. Overal naar kijken, alles in de gaten houden (steeds in je spiegels kijken, en heel goed vooruit kijken)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:23

Wat balen voor de gene die niet geslaagd zijn... Ik weet echt heel goed hoe jullie je voelen! Volgens mij heb ik het wel eerder gezegd, maar ik heb met mn auto 4x af moeten rijden voordat ik het had (dus 3x gezakt). Het is heel poedersuiker, maar je moet gewoon door blijven zetten. Enne, neem je instructeur mee! Dat is echt veel handiger, ik heb nl ook een keer een discussie gehad met een examinator en het was mijn woord tegen dat van haar, want mn instructeur was er niet bij. Heel vervelend!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:26

Gefeliciteeerd voor de geslaagden !! En een knuffel voor de gezakten..

Ik kreeg gister m'n nieuwe afrij datum te horen, nou ik mag nog wel een poosje wachten!
Baal d'r enorm van! Cbr met z'n nieuwe veranderingen zodat de wachtlijsten korter moeten worden, maar ondertussen worden ze alleen maar langer !! :( Hoerencbr! (Sorry heb er inmiddels geen andere woorden meer voor!)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 18:46

balen voor de gezakte(n)
en de geslaagden gefeli tuulk :*

mijn instructeur reed mee trouwens, idd omdat hij dan zou weten wat fout ging als ik zakte :)

ik heb vandaag voor 't eerst in een gróte bus gereden (VW transporter) met meteen 7 studenten erin!! en voor t eerst sinds een maand (auto ophalen) weer snelweg
ging goehoed!! :D ben echt trots! :D

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:52

gefeliciteerd voor de geslaagden en balen voor de gezakte mensen,, maar volgende x beter :D

ik moet morge ook weer, jammer genoeg voor de 5de x :S ben het helemaaaaaaaaaaaaaal zat, en ben nu ook nog is vet verkouden en steeds traanogen, dus word wat morgen :S

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:49

Ja ik hoop ook snel weer te mogen aangezien ik weet dat ik het (ook) kan ;)
Misschien idd wel handig dat hij de volgende keer meegaat. Hij gaat het mij overigens niet vertellen wanneer het is, kan ik me ook niet druk maken van te voren ;) Moet gewoon elke week alle zooi meenemen!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:03

Na mijn rijdipje van vorige week ging mijn rijles van deze week gelukkig goed :)
Ik niet bijgelezen maar wil wel de geslaagden feliciteren :)

Dador_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 12:00

Is er iemand misschien de 2e x geslaagd ?
Ik moet morgen weer afrijden voor de 2e keer, kan goed rijden daar niet van ik plaatste alleen een verkeerde opmerking waardoor ik gezakt was. Maar volgens mij slaagt er niemand na de 2e x ? Of heb ik het verkeerd ?? (wat ik hoop !)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 12:02

:wave: om kwart over 2 weer les....weer 4 uur!! :z

Hopelijk gaat het net zo lekker als gisteren :j

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 13:05

ik ben vandaag wéér gezakt voor de 5de x.. baaaaaaal enorm en de moed is ook beetje gezakt :(..

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 13:05

kips :(:)
Hoe komt het dat je steeds zakt?

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 13:12

Dat is wel heel erg rot kips...
Ben je al de hele tijd bij dezelfde instructeur? Anders raad ik je dat heel erg aan direct te doen. En je kan nu toch ook staatsexamen doen? Of hoe ze dat noemen? Daar doen ze het allemaal wat rustiger aan en krijg je nog een kans als iets niet helemaal lekker ging.

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 13:12

kijkgedrag, d8 het vandaag wel goed ging maar niet dus.. als je te weinig kijkt is niet goed en als je teveeeeeeel en overdreven kijkt is ook nie goed :-S

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 13:14

@ muisbal.. dit was 2de x dat ik voor staatsexamen moest ma het blijft ongeveer hetzelfde qua cbr-examen alleen ze nemen iets meer de tijd ervoor en je krijgt extra kans... en ja ben altijd bij dezelde instructeur gebleven, hij vind het ook jmmr dat ik niet slaagde.... hij zij nog tegen de eximinator,, toen we vanochtend hierheen reden kon ik gewoon met ogen dicht naast der zitten,,

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 13:40

jeetje balen kips, Maar niet opgeven meid! komt echt allemaal wel goed.