randalinpony schreef:Goldenflower schreef:
Daar zou ik echt nooit van mijn leven opkomen. Dat is wel slim bedacht.
Ja, maar ik heb dan ook nooit sex met mijn ex.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polivy schreef:laetitia schreef:Las net een onderzoek dat mannen goede sex in een relatie heel erg belangrijk vinden (een van de belangrijkste dingen) maar dat ze nooit een relatie langer lieten duren alleen maar vanwege die goede sex. Het gaat ze uiteindelijk om echte liefde, niet om pure sex.
Dus als een vent je echt terug wilt en echt gek op je is, zal hij nooit als eerste om sex vragen als hij je komt smeken hem terug te nemen!
Die laatste conclusie kun je denk ik niet trekken op basis van dat daarboven. Denk juist dat wanneer mensen terug bij elkaar komen seks erg snel weer aan de orde is (over het algemeen). Denk ook dat seks ook een soort bezegeling kan zijn wanneer je het weer met elkaar wilt proberen.
Polivy schreef:Oeh dat is een lastige inderdaad. Moet je wel echt de complimenten geven dat je geen seks met 'm hebt etc. Ook geen zoenen? Respect hoor! Ik heb dat niet gekund, in een hang naar 'dat wat we hadden', denkend dat ik dat grotendeels zou kunnen vinden in seks met mijn ex. Zo blij ook dat ik dat seksgebeuren heb afgekapt.
Heb hem op een gegeven moment helemaal afgekapt. Mail, sms, hyves, noem maar op. En nu langzaamaan weer een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje contact. Weet namelijk nog niet zeker of ik daar helemaal aan toe ben en dat aan kan, maar zie ik wel. Maar ben zo blij dat we elkaar niet in het echt zien, want dan is er meteen die spanning weer enzo, en dat uitdagen etc. Zo'n automatisme
Polivy schreef:Zoezi schreef:Aan de andere kant, sluit vrouwen niet uit. Ik ken er wel een paar die wanhopig op die manier probeerde hun vriend terug te krijgen.
Maarrrr sex om iemand terug te krijgen dat werkt toch niet? Of wel?
Zeker niet. Denk dat het respect op een gegeven moment in veel gevallen ook verdwijnt. Iig te weinig wordt om nog een relatie te hebben.
_Question schreef:Ik denk wel dat het heel makkelijk zal gaan. Als je bij elkaar bent om nog even te praten is het zo gebeurd.
Ik durf niet te zeggen dat ik het nooit zal hebben...
Margreetje schreef:lor1_1984 schreef:Ik ben nog hardstikke gek op/met m'n ex, maar een relatie werkt voor ons niet.
Wel is er nog vrij veel lichamelijke aantrekkingskracht, dus zo'n 2x in het jaar (hooguit) zien we elkaar en gaan we met elkaar naar bed.
Dan mag ik toch hopen dat je geen vaste relatie hebt?
lor1_1984 schreef:Als 1 van ons een relatie heeft, gaan we gewoon niet met elkaar naar bed ofzo.
Margreetje schreef:_Question schreef:Ik denk wel dat het heel makkelijk zal gaan. Als je bij elkaar bent om nog even te praten is het zo gebeurd.
Ik durf niet te zeggen dat ik het nooit zal hebben...
Hangt er echt vanaf op wat voor manier je uit elkaar bent gegaan.
Als ik nu met m'n ex zou afspreken dan weet ik 100% zeker dat ik geen sex met hem zou willen, dat is een afgesloten boek
Margreetje schreef:lor1_1984 schreef:Als 1 van ons een relatie heeft, gaan we gewoon niet met elkaar naar bed ofzo.
Heb je wel eens gehad dat 1 van jullie tussentijds een relatie had?
Dat lijkt me dan ook een lastige situatie als er toch nog lichamelijke aantrekkinskracht tussen jullie is, zowel voor je ex als voor je nieuwe vriend.