sex met je ex...??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:13

randalinpony schreef:
Goldenflower schreef:

Daar zou ik echt nooit van mijn leven opkomen. Dat is wel slim bedacht. :D

Ja, maar ik heb dan ook nooit sex met mijn ex. :D

:))

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:20

Polivy schreef:
laetitia schreef:
Las net een onderzoek dat mannen goede sex in een relatie heel erg belangrijk vinden (een van de belangrijkste dingen) maar dat ze nooit een relatie langer lieten duren alleen maar vanwege die goede sex. Het gaat ze uiteindelijk om echte liefde, niet om pure sex.

Dus als een vent je echt terug wilt en echt gek op je is, zal hij nooit als eerste om sex vragen als hij je komt smeken hem terug te nemen!

Die laatste conclusie kun je denk ik niet trekken op basis van dat daarboven. Denk juist dat wanneer mensen terug bij elkaar komen seks erg snel weer aan de orde is (over het algemeen). Denk ook dat seks ook een soort bezegeling kan zijn wanneer je het weer met elkaar wilt proberen.

Ik bedoel er mee dat een man die jou terug wilt omdat hij jou echt leuk vindt, dat hij niet meteen op sex aanstuurt. Het kan uiteindelijk gebeuren, maar het moet niet de intentie van jullie ontmoeting zijn.
(En ik hou het al bijna 5 maanden vol om mijn ex, waar ik nog gevoelens voor heb, niets qua sex te geven. En hij houdt het al bijna 5 maanden vol om contact met mij te houden. Toch ben ik er nog steeds niet uit of hij uiteindelijk zo'n jager is dat hij koste wat het kost mij nog een keer in bed wil krijgen of dat hij ook nog echte gevoelens voor mij heeft en romantischer intenties heeft :\ ).

Polivy

Re: sex met je ex...??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:23

Oeh dat is een lastige inderdaad. Moet je wel echt de complimenten geven dat je geen seks met 'm hebt etc. Ook geen zoenen? Respect hoor! Ik heb dat niet gekund, in een hang naar 'dat wat we hadden', denkend dat ik dat grotendeels zou kunnen vinden in seks met mijn ex. Zo blij ook dat ik dat seksgebeuren heb afgekapt.
Heb hem op een gegeven moment helemaal afgekapt. Mail, sms, hyves, noem maar op. En nu langzaamaan weer een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje contact. Weet namelijk nog niet zeker of ik daar helemaal aan toe ben en dat aan kan, maar zie ik wel. Maar ben zo blij dat we elkaar niet in het echt zien, want dan is er meteen die spanning weer enzo, en dat uitdagen etc. Zo'n automatisme :D

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:26

Tja, mijn ex en ik zijn met goed overleg uit elkaar gegaan omdat die gevoelens er niet echt waren maar we hebben nog regelmatig seks, gewoon voor de seks.
Daarbij komt ook dat hij mijn lichaam beter kent dan iemand anders en het dus fijner is dan effe een one-night-stand (ook geprobeert).
Hij heeft er geen extra gevoelens bij en ik ook niet, zo kan het dus prima

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:29

Idd prima dan reininglover! En dat beter kennen is zooooooo waar :D

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:47

Polivy schreef:
Oeh dat is een lastige inderdaad. Moet je wel echt de complimenten geven dat je geen seks met 'm hebt etc. Ook geen zoenen? Respect hoor! Ik heb dat niet gekund, in een hang naar 'dat wat we hadden', denkend dat ik dat grotendeels zou kunnen vinden in seks met mijn ex. Zo blij ook dat ik dat seksgebeuren heb afgekapt.
Heb hem op een gegeven moment helemaal afgekapt. Mail, sms, hyves, noem maar op. En nu langzaamaan weer een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje contact. Weet namelijk nog niet zeker of ik daar helemaal aan toe ben en dat aan kan, maar zie ik wel. Maar ben zo blij dat we elkaar niet in het echt zien, want dan is er meteen die spanning weer enzo, en dat uitdagen etc. Zo'n automatisme :D

Ik wil pas sex met iemand als iemand echt voor mij gaat. Anders kan ik het gewoonweg niet (one night stand is anders). Ik blokkeer gewoon. En het is lastig, want ja we draaien nu al 5 maanden om elkaar heen, niet wetende wat we nu van elkaar willen en we zoeken elkaar ook nog wel eens op. Dan kan ik het niet laten om bij het afscheid hem steeds opnieuw op zijn mond te kussen en even te knuffelen...waarop die arme jongen opgewonden raakt en dan echt wilt gaan zoenen enzo. Ik houd hem dan altijd af, en hij is ook verstandig om dan op tijd weg te gaan voordat hij echt zin krijgt.
Paar weken geleden heb ik hem keihard van me afgeduwd omdat hij een nogal uuh kinky opmerking :o maakte...

Arme jongen stond de laatste keer dat we elkaar opzochten (ging bij hem eten) bij het afscheid op een hele veilige afstand en bleef daar stokstijf staan! Hij zei: Ja anders duw je me straks weer ineens weg!
Daarna nog mailtje gehad met dat hij express op afstand is blijven staan en dat het zo beter was toch?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 23:10

Dat is wel een beetje sneu, if I may say so. O:)

Seks met m'n ex? Nee. Absoluut niet. Maar zij en ik zijn dan ook met knallende ruzie uit elkaar gegaan. :Y)

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 08:42

Misschien doen vrouwen gewoon te moeilijk over sex en mannen te makkelijk???
Ik vind het altijd een gezeur hoor, dat eeuwige trouw. Ik bedoel, wie ik 10 jaar geleden was, dat was toch een heel ander persoon als ik nu ben.
Nu ben ik gewoon leuk :P

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 11:26

Polivy schreef:
Zoezi schreef:
Aan de andere kant, sluit vrouwen niet uit. Ik ken er wel een paar die wanhopig op die manier probeerde hun vriend terug te krijgen.

Maarrrr sex om iemand terug te krijgen dat werkt toch niet? Of wel?

Zeker niet. Denk dat het respect op een gegeven moment in veel gevallen ook verdwijnt. Iig te weinig wordt om nog een relatie te hebben.

Dat is zelfs al zo als het niet om een ex gaat. Veel mannen hebben weinig respect voor meisjes die meteen mee het bed in duiken. Misschien vergeten ze dan ook gewoon naar de rest te kijken.

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 11:33

Ik denk wel dat het heel makkelijk zal gaan. Als je bij elkaar bent om nog even te praten is het zo gebeurd.
Ik durf niet te zeggen dat ik het nooit zal hebben...

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 13:26

_Question schreef:
Ik denk wel dat het heel makkelijk zal gaan. Als je bij elkaar bent om nog even te praten is het zo gebeurd.

Hangt er echt vanaf op wat voor manier je uit elkaar bent gegaan.
Als ik nu met m'n ex zou afspreken dan weet ik 100% zeker dat ik geen sex met hem zou willen, dat is een afgesloten boek :evaw:

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 14:52

Margreetje schreef:
lor1_1984 schreef:
Ik ben nog hardstikke gek op/met m'n ex, maar een relatie werkt voor ons niet. :n
Wel is er nog vrij veel lichamelijke aantrekkingskracht, dus zo'n 2x in het jaar (hooguit) zien we elkaar en gaan we met elkaar naar bed.

Dan mag ik toch hopen dat je geen vaste relatie hebt? :o

Als 1 van ons een relatie heeft, gaan we gewoon niet met elkaar naar bed ofzo. ;)

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:05

Voor sommige exen is het zelfs al te veel moeite om normaal te doen tegen een ex, of excuses aan te bieden om de dingen die gebeurd zijn. Laat staan sex. Ik vraag me af na hoeveel tijd zulke mensen dan kunnen vergeven. Ik snap best dat sommige mensen hun "verleden willen afsluiten" maar denk dan ook eens aan de wederpartij! Niet iedereen zit zo simpel in elkaar.
Maar toch blijf ik erbij dat over sex te moeilijk gedaan wordt!

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:30

lor1_1984 schreef:
Als 1 van ons een relatie heeft, gaan we gewoon niet met elkaar naar bed ofzo. ;)

Heb je wel eens gehad dat 1 van jullie tussentijds een relatie had?
Dat lijkt me dan ook een lastige situatie als er toch nog lichamelijke aantrekkinskracht tussen jullie is, zowel voor je ex als voor je nieuwe vriend.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:53

tsss met sommige mensen blijf je die aantrekkingskracht houden..Heb een tijdje iets gehad met een gozer en daar heb ik tot de dag van vandaag nog een zwak voor. Wegens omstandigheden is dat toen niet goed gegaan, en hij heeft nu al weer een poos een vriendin. Maar die spanning hangt nog steeds tussen ons in en niet alleen vanaf mijn kant. Dus mocht hij vriendinloos worden dan weet ik het wel :D

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:18

Margreetje schreef:
_Question schreef:

Hangt er echt vanaf op wat voor manier je uit elkaar bent gegaan.
Als ik nu met m'n ex zou afspreken dan weet ik 100% zeker dat ik geen sex met hem zou willen, dat is een afgesloten boek :evaw:

Ja dat klopt, het ligt er ook aan hoe je allebei bent, hoe je uit elkaar gaat (met ruzie of eigenlijk meer van we willen wel verder maar het kan niet door de afstand etc)

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 20:18

randie schreef:
tsss met sommige mensen blijf je die aantrekkingskracht houden..

Jaaa DAT geloof ik zeker! Ik heb dat ook met iemand :j :j :j Dat is de reden dat ik bepaalde mannen niet meer wil zien. Die zijn een bedreiging voor mijn huwelijk. In feite ben ik dan slim genoeg mezelf te beschermen.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 20:25

Margreetje schreef:
lor1_1984 schreef:

Heb je wel eens gehad dat 1 van jullie tussentijds een relatie had?
Dat lijkt me dan ook een lastige situatie als er toch nog lichamelijke aantrekkinskracht tussen jullie is, zowel voor je ex als voor je nieuwe vriend.

Ja, das ook al gebeurt.
En dan kiezen we ervoor om elkaar te zien, maar zonder seks oid, of elkaar niet te zien.
Is helemaal afhankelijk van de situatie op dat moment. ;)

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 20:26

Raar is dat toch eigenlijk he, dat je echt een zwak voor sommigen kan hebben..

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 21:19

Ja ik vind het vooral heel erg irritant!

Maarre voor de exsexers: spreken jullie dan gewoon droog af om sex te hebben met elkaar? Of komt het er gewoon toevallig van?

Gebruiken jullie elkaar dan als "bootiecall" of kom je elkaar toevallig tegen ergens in de kroeg en gaat het daarna verder?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 00:07

In mijn geval was het beiden. Al was het niet van: ik heb zin in seks, dus ik kom zo langs, maar begon beetje met plagen en vertellen waar we wel zin in hadden en dan spraken we af voor een tijd en plaats. Of idd gelegenheden waar we elkaar dan zagen en die aantrekkingskracht er was en we dan langzaam toenadering zochten en uiteindelijk ergens buiten belandden :D _O-

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 00:33

ze zeggen sex met je ex is het best, en dat is ook zo.. maar om je ex daarmee terug te nemen, dat vind k niet echt t beste idee, heb het zelf ook gedaan maar het is niet voor niks je ex, bij mij heeft het niet geholpen maar er zullen vast verhalen zijn waar t wel bij geholpen heeft en erg gelukkig zijn met hun ex,

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 11:55

Sex met je ex is het best omdat je weet wat je aan elkaar hebt wat dat betreft. Als de sex niet goed was in de relatie, geloof ik ook niet dat sex met je ex dan wel goed is ;)

Het heeft ook zeker te maken met de manier waarop je uit elkaar bent gegaan. Mijn vriend en ik zijn tussendoor ook 3 maanden uit elkaar geweest (hij moest even nadenken...), maar na 2 maanden elkaar toch weer opgezocht. Van het een kwam het ander en een maandje alleen sex gehad, en toen maar besloten weer bij elkaar te komen, en nu zijn we alweer bijna anderhalf jaar samen.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 12:30

lnda_ schreef:
ze zeggen sex met je ex is het best, en dat is ook zo..

Ooooo? Nou, ik zal het onthouden!

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 12:34

Ik ken alleen het liedje wat inmiddels meer dat 10 jaar geleden gezongen werd:
Max don't have sex with your ex, it will make your live complex, oooooh max. :+