Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
2misty2 schreef:Hoi,
Zoals de titel heb ik mijn auto verkocht. Ik werd vanavond gebeld dat die gelijk dezelfde avond aan de kook was gegaan en de koppakking kapot was enz. Nu vroegen ze of ik wou delen in de kosten van de reparatie. Iemand ook zoiets meegemaakt? Weet niet wat ik nu moet doenhij is bij mij altijd goed geweest en de reparaties die gebeurt zijn heb ik gemeld bij de verkoop. ""zucht"
Zo wie zo ga ik even met me pa overleggen vanavond, maar vind dit nogal ***!
breezy302 schreef:wat een toeval zeg, 3 uur geleden heeft mijn broer zijn auto verkocht en werd nu net opgebeld door de koper dat de auto kapot is. Hij is er wel naartoe om te kijken wat hij eraan kan doen en anders geeft hij het geld terug en neemt de auto weer.
Erg asosociaal als je garantie tot op de oprit geeft..
Ik denk niet dat je je veel zorgen moet maken als je weigert te betalen.. 

Chiqa schreef:nou dan weet ik niet in welk land jij leeft hoor Sul, want die regels kennen wij hier in autoland niet althans niet bij de branches waar ik werk (BOVAG)
SunnyBL schreef:Klinkt mij ook een beetje als bluf: Wie gaat er nou een advocaat inschakelen voor een auto van 600 euro????
Telefoontje naar die man/vrouwe kostte waarschijnlijk al meer
breezy302 schreef:wat een toeval zeg, 3 uur geleden heeft mijn broer zijn auto verkocht en werd nu net opgebeld door de koper dat de auto kapot is. Hij is er wel naartoe om te kijken wat hij eraan kan doen en anders geeft hij het geld terug en neemt de auto weer.
Erg asosociaal als je garantie tot op de oprit geeft..