Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
kan t raam niet uit. Ik post wel weer als ik veilig achter me eigen laptopje zit. Maar t begint hier iig aardig melig te worden

dus verder met een vriendin en hij gaf zn nr enzo!

De eigenaar wou hem al naar huis sturen, maar hij luisterde gwn niet. Ik ben hem maar snel gepeerd naar mijn drankje
Voorderest onderweg nog allerlei mensen aangesproken en echt de grootste lol gehad omdat ze flyers aan het uitdelen waren, maar er stonden alleen vrouwen op de foto, dus ik een heel banketstaaf ophangen dat ik dat nergens op vond slaan, waarom stonden er nou geen leuke mannen op de foto? Ja dat wisten ze niet, maar er waren toch echt mannen binnen, ik moest maar even een kijkje gaan nemen. Alleen ik wist niet dat het een draaideur was, en er scheen een knop te zitten die ik niet kon vinden, toen voelde ik me wel een dom blondje, maar uiteindelijk was het best grappig
Ben ook gelijk weer naar buiten gerend, vind het nml een rottent, niet mijn soort volk

Sentido schreef:Hahahaha wat een geniaal topic!
Ik weet niet of ik een natural flirt ben, het gaat me op zich makkelijk af maar ik kan de mannen ook heeeel gemakkelijk van me af jagen
Gister ook op stap geweest met groep kerels, die waren allemaal zo dronken als wat. Op een gegeven moment stonden ze tegen ons aan te rijden als gekken.. Ik heb er gewoon 1 een klap voor zn kop gegeven en toen was het afgelopen. Maar mijn vriendinnen die niks zeiden hadden er behoorlijk last van..
Ik vind het zelf altijd erg leuk om te zien hoeveel je voor elkaar kunt krijgen. Hoe ver ze voor me willen gaan.. Met een lief glimlachje en beetje zwoel kijken
Maar ik weet meestal wel wanneer ik moet stoppen zodat ze niet het verkeerde idee krijgen..