Je beste versiertip?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marij

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:19

Hmm, wordt steeds gezelliger hier :D _O-

Marij

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:20

Hmm, wordt steeds gezelliger hier

Marij

Re: Je beste versiertip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:21

Whaaa... PC blijft alles maar in meervoud versturen !! Help... :(

Marij

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:21

Whaaa... PC blijft alles maar in meervoud versturen !! Help... :(

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:22

haha gooi hem het raam uit :+

Nu nog een flesje wijn erbij,nog meer van die verhalen en ik hoef niet meer naar de sportschool :Y)

Marij

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:25

Hmm... hij is van t werk :P kan t raam niet uit. Ik post wel weer als ik veilig achter me eigen laptopje zit. Maar t begint hier iig aardig melig te worden :D

Marij

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:25

Hmm... hij is van t werk :P kan t raam niet uit. Ik post wel weer als ik veilig achter me eigen laptopje zit. Maar t begint hier iig aardig melig te worden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:28

ik kijk op actieve berichten en ineens staat dees boven aan wat leuk zeg.
Ik heb al bijna 8 jaar een relatie dus aan t versieren benk nie meer, maar voor die tijd kon ik er wel wat van :D
Ik heb t geluk dat ik redelijk grote borsten heb dus die gebruikte ik dan ook altijd :+
Liep alijd rechtop, borsten naar voren en dan was de rest nog maar t halve werk.
Een keertje knipogen enzo en je had ze om hoor :P

Alleen nu ik een relatie heb vallen de borsten nog steeds op bij de mannen en krijg ik aandacht die eigenlijk niet zo gewenst is :+
Maar t versieren ging me dus eigenlijk altijd wel heel makkelijk af :D

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:33

haha van dat probleem heb ik ook weleens last ja..kan verdomd vervelend zijn als je de mannen niet moet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:36

ja idd en het ze laten merken dat je ze niet moet helpt nie altijd hahhahahaha
Was pas in hollywood, kwmam er de heletijd een kerel van achter tegen me aandansen ( en vriendje stond aan de bar drinken t bestellen ) en ik steeds voor hem weglopen en hij kwam steeds terug! hahhaa een vriend van me keek hem al vuil aan, hielp ookal niet hahhahaa toen wkam me vriend eraan en ben ik overdreven tegen hem aan gaan dansen en toen liep die kerel met een pruillipje weg :D

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 13:07

Hebben jullie dat nooit dat je soms lekker voor gelogen word en dat je na die tijd erachter komt! Misschien beetje rare vraag zo, maar laatst spraken 2 mannen mijn vriendin en mij aan! Beetje praten enzo, ze waren redelijk op leeftijd. Dus ik vroeg op een gegeven moment van, moeten jullie zo midden in de nacht niet bij vrouw en kinderen zijn... straks zijn ze bang!! Nee.. ze hadden geen vrouw en geen kinderen, dus ze konden mooi stappen!! :P

Mijn vriendin en ik staan maandje later naar koetsenoptocht te kijken en wie kwam daar voorbij fietsen met 2 koters en vrouw, juist, 1 van die kerels! Laatst kwamen we ze weer tegen en toch ff gevraagd hoe het met de kids was, hihi.. ze wisten niet hoe hard te weg moesten komen!! :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 13:15

HAHA jaaaa idd!!!
bij mij jaartje terug ook zo'n gozer.. achterin de 20 denk?
die zat te ouwehoeren met mij maar ik vond m niet zo :+ dus verder met een vriendin en hij gaf zn nr enzo!
toen smste hij haar: heey hoe is het? de dag erna..

dus zij terug: goed, zullen we wat afspreken?
hij; nee kan niet.. : ( ik ben getrouwd.. : (

zagen we hem de week erop lopen met zn vrouwtje en kindje in kinderwagen... gatver!!!!!!!!!! :(
je zal maar zo'n vent hebben!

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 13:17

Triest eigenlijk he..het vertier maar buiten de deur zoeken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 13:17

weet je nog saskia... met die smid ahahahha

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 13:20

Whaaaa ja :D

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 13:38

Hahahaha wat een geniaal topic! :D
Ik weet niet of ik een natural flirt ben, het gaat me op zich makkelijk af maar ik kan de mannen ook heeeel gemakkelijk van me af jagen :P
Gister ook op stap geweest met groep kerels, die waren allemaal zo dronken als wat. Op een gegeven moment stonden ze tegen ons aan te rijden als gekken.. Ik heb er gewoon 1 een klap voor zn kop gegeven en toen was het afgelopen. Maar mijn vriendinnen die niks zeiden hadden er behoorlijk last van..

Ik vind het zelf altijd erg leuk om te zien hoeveel je voor elkaar kunt krijgen. Hoe ver ze voor me willen gaan.. Met een lief glimlachje en beetje zwoel kijken :D
Maar ik weet meestal wel wanneer ik moet stoppen zodat ze niet het verkeerde idee krijgen..

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 14:08

Maar het is bijna weekend!! (nog 2 uurtjes werken) En dan.... heb veel feestjes op het programma staan, zal ik alle tips en trucs is ff uitproberen!!!

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 14:15

Daantjuh88 schreef:
Maar het is bijna weekend!! (nog 2 uurtjes werken) En dan.... heb veel feestjes op het programma staan, zal ik alle tips en trucs is ff uitproberen!!!

Dat ga ik morgen avond ook maar eens doen }>

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 15:29

Ik had gister zo'n ouwe banketstaaf achter mijn hol aanlopen, zat telkens over mijn rug te aaien en niks hielp 8)7 De eigenaar wou hem al naar huis sturen, maar hij luisterde gwn niet. Ik ben hem maar snel gepeerd naar mijn drankje :+ Voorderest onderweg nog allerlei mensen aangesproken en echt de grootste lol gehad omdat ze flyers aan het uitdelen waren, maar er stonden alleen vrouwen op de foto, dus ik een heel banketstaaf ophangen dat ik dat nergens op vond slaan, waarom stonden er nou geen leuke mannen op de foto? Ja dat wisten ze niet, maar er waren toch echt mannen binnen, ik moest maar even een kijkje gaan nemen. Alleen ik wist niet dat het een draaideur was, en er scheen een knop te zitten die ik niet kon vinden, toen voelde ik me wel een dom blondje, maar uiteindelijk was het best grappig :+ Ben ook gelijk weer naar buiten gerend, vind het nml een rottent, niet mijn soort volk ;)

M_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 15:48

Als meisje van 15, 1.60 groot en een C cup kom ik ook goed voor de dag hoef weinig te doen voor aandacht van mannen :+
Alleen erg lastig als je dan va iemand af wilt maar die zo blijft plaken..

Ga vanavond ook uit zal eens wat trucs proberen :P

_Henrieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 17:25

Ik hoef de trucs niet meer te proberen :=

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 17:30

Mijn vriendin heeft een keer serieus aan iemand gevraagd toen ze redelijk zat was: "gaan we eerst praten en dan zoenen of eerst zoenen of dan praten?" Niet echt een goede openingszin maar toen ik dat hoorde heb ik zo hard gelachen!

Mijn eigen beste openingszinn... Is er eigenlijk geen, meer jezelf open opstellen en laten zien dat je tevreden bent met jezelf, dan komt de aandacht vanzelf :)

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 17:33

Sentido schreef:
Hahahaha wat een geniaal topic! :D
Ik weet niet of ik een natural flirt ben, het gaat me op zich makkelijk af maar ik kan de mannen ook heeeel gemakkelijk van me af jagen :P
Gister ook op stap geweest met groep kerels, die waren allemaal zo dronken als wat. Op een gegeven moment stonden ze tegen ons aan te rijden als gekken.. Ik heb er gewoon 1 een klap voor zn kop gegeven en toen was het afgelopen. Maar mijn vriendinnen die niks zeiden hadden er behoorlijk last van..

Ik vind het zelf altijd erg leuk om te zien hoeveel je voor elkaar kunt krijgen. Hoe ver ze voor me willen gaan.. Met een lief glimlachje en beetje zwoel kijken :D
Maar ik weet meestal wel wanneer ik moet stoppen zodat ze niet het verkeerde idee krijgen..

Hahaha hier moet ik toch wel even om lachen. Even iemand een klap verkopen alsof je het wekelijks doet :D

_Henrieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 18:08

Ik mishandel mijn vrienden dagelijks. maar dat hebben ze gewoon nodig :=

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 18:31

Haha doe ik ook soms hoor :')

Geweldig topic :')

Eerst praten en dan zoenen of eerst zoenen en dan praten?
Haha, zou ik ook gezegd kunnen hebben _O-