Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) Suzanne F. schreef:MarcoBorsato schreef:Ik kijk geen gtst...wat is een Maxime
Een Maxime is een hele slinkse achterbakse stoker die altijd zelf het slachtoffer speelt, van niks weet en heel aardig doet maar mensen heel gemeen achter hun rug erin luist.
suze_ schreef:maar ben het er wel mee eens dat hyves naar gebruikt kan worden door mensen. toen mn lief zn ex er achter kwam dat ie mij had en gelukkig was, kon ze het ook niet nalaten zn hele hyves vol te spammen met de meest nare dingen.. zo triest
Karin schreef:suze_ schreef:maar ben het er wel mee eens dat hyves naar gebruikt kan worden door mensen. toen mn lief zn ex er achter kwam dat ie mij had en gelukkig was, kon ze het ook niet nalaten zn hele hyves vol te spammen met de meest nare dingen.. zo triest
Bij mensen die zo tekeergaan op mijn Hyves (of in mijn mailbox) zorg ik dat ze héél snel uit mijn vrienden- c.q. contactenlijstje zijn vertrokken. Daar heb je een verwijder- of blokkeerfunctie voor.
Het gedrag van zulke mensen heb je niet altijd in de hand, maar je kunt jezelf er wel tot op zekere hoogte tegen beschermen.
mn lief had alles toen nog openstaan voor iedereen... daarna heeft ie de boel ook behoorlijk afgeschermd
Cyntje schreef:Ik irriteer me meer aan de mateloos irritante doorstuurmailtjes, zojuist staat mijn inbox op 365 mailtjes die ik nog moet verwijderen,... maar met 30 per dag word ik daar echt moedeloos van
En gadgets waarin je vermeld hebt staan dat je daar niet op zit te wachten helpen toch niet
Voor de rest heeft mijn lijst ook het welbekende mailtje met 'bedankt voor de zoveel jaar ongeluk in de liefde - stuur dit door anders eet een grote dinosaurus je op, het is mij ook gebeurd!' gekregen. (als in 'kap met die troep')

Karin schreef:Toen er nog geen internet bestond hoorde je dat soort dingen (over vroegere vrienden/klasgenoten/etc.) toch ook gewoon via via? En nog steeds hoor, ik heb echt niet iedereen met wie ik vroeger bevriend ben geweest in een vriendennetwerk staan. Dat soort dingen hoor ik via mensen met wie ik nog wel contact heb, of via mijn ouders, via collega's... Daar heb ik geen internet voor nodig. Het is maar net wat je verwachtingspatroon is.

Suzanne F. schreef:Een Maxime is een hele slinkse achterbakse stoker die altijd zelf het slachtoffer speelt, van niks weet en heel aardig doet maar mensen heel gemeen achter hun rug erin luist.
ArabianRanch schreef:Suzanne F. schreef:Een Maxime is een hele slinkse achterbakse stoker die altijd zelf het slachtoffer speelt, van niks weet en heel aardig doet maar mensen heel gemeen achter hun rug erin luist.
hahah ja, welkom to real live. Zo'n iemand kende ik ook... ben blij d'r verwijderd te hebben uit mijn leven, geeft veel rust
(had op de middelbare school ook weleens te maken met achterbakse rotwijven maar naarmate ik ouder word kom ik ze haast niet meer tegen!
Ik ben pas 22... Maar inderdaad, sinds de middelbare school ken ik geen rotwijven meer... Soms mis ik dat hoor, hartstochtelijk ruzie maken in de kantine en dan op sugababes rotberichten sturen naar elkaar