Waar val jij op bij vrouwen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:55

Hmmm, maakt niet zo veel uit eigenlijk. Denk me een paar vriendinnen in, sommige zie ik niet voor me met kort haar anderen weer niet met lang haar.
Het is maar wat je past denk ik! Maar echt kort van stekeltjes vind ik niet heel charmant over het algemeen.

x_Anne_x

Re: Waar val jij op bij vrouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:57

Echt dat hele korte kan ik ook heel mooi vinden hoor

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 21:02

_Question schreef:
Ik zat een beetje door het topic heen te kijken en zie vooral mensen die zeggen dat ze lang haar mooi vinden.
Zijn er ook die kort haar mooi vinden? (puur uit interesse! Heb ook niet alle reacties gelezen dus sorry als ik ergens overheen heb gelezen)

Jawel, maar ben toch meer van wat langer haar denk ik. Ligt er wel aan bij wie..... stekeltjes vind ik drie keer niks, maar ook niet bij mannen. :n

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 21:03

Ik val meer op kort haar :D

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 21:06

Ik vind het wel heel mooi! Hoewel echt stekeltjes zoals OoappeloO al zei, niet echt mijn ding zijn.. :)
Maar over het algemeen ligt het bij mij meer aan de uitstraling.. :)

:D

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 21:52

Als ik een man zou zijn (dan wordt het nog moeilijk om te verzinnen want ik val absoluut niet op vrouwen) zou ik voor een typ als Kat von D. gaan of Dita von Teese.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 22:12

Die zijn ook wel te doen ja casperrr. :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 23:12

_Question schreef:
Ik zat een beetje door het topic heen te kijken en zie vooral mensen die zeggen dat ze lang haar mooi vinden.
Zijn er ook die kort haar mooi vinden? (puur uit interesse! Heb ook niet alle reacties gelezen dus sorry als ik ergens overheen heb gelezen)

Als het iemand staat (Pink vind ik zo'n voorbeeld) is kort haar prachtig. :j
Maar als ik er over nadenk val ik toch meestal op lang(er) haar.

Voor mij moet een vrouw wel vrouwelijk zijn als in; ronde weelderige vormen hebben, kleding dragen die haar vormen benadrukken en (een beetje) make-up dragen. Maar ik houd zeker niet van tutjes, de middenweg is mooi. ;)

Op blond val ik zelden en ik kijk een keertje extra naar een vrouw met een gothic/rock- achtige stijl die rood of zwart haar heeft en haar ogen redelijk zwaar heeft opgemaakt.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 07:50

RedPassion schreef:
_Question schreef:

Als het iemand staat (Pink vind ik zo'n voorbeeld) is kort haar prachtig. :j
Maar als ik er over nadenk val ik toch meestal op lang(er) haar.

Voor mij moet een vrouw wel vrouwelijk zijn als in; ronde weelderige vormen hebben, kleding dragen die haar vormen benadrukken en (een beetje) make-up dragen. Maar ik houd zeker niet van tutjes, de middenweg is mooi. ;)

Op blond val ik zelden en ik kijk een keertje extra naar een vrouw met een gothic/rock- achtige stijl die rood of zwart haar heeft en haar ogen redelijk zwaar heeft opgemaakt.

O:)

Haha. Maar ben het met je eens trouwens, volgens mij hebben wij best dezelfde smaak als ik dit zo doorlees. :j Sommige mensen staat kort haar nu eenmaal goed. Maar ik vind wat langer mooier. :)
Tutjes heb ik ook niets mee, beetje make-up is niet erg..... maar houd niet van dichtplamuren. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:32

Tja, wat make-up betreft maak ik wel onderscheid. Ik vind vrouwen die het dragen omdat ze zonder te onzeker zijn en zichzelf echt dichtplamuren doorgaans niet aantrekkelijk. Maar vrouwen die het dragen voor dat beetje extra; zo'n sexy blik door die donker opgemaakte ogen... :9 :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 17:31

Precies. :D Ik vind dichtplamuren sowieso niets.... mascara en eyeliner kan ik wel waarderen. :) Loop ik zelf ook vaak mee rond, vrij donkere ogen, gewoon omdat ik het mooi vind staan. ;) Maar naturel kan ook mooi zijn vind ik. :)

Evanescence8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 17:37

Fiffill schreef:
Precies. :D Ik vind dichtplamuren sowieso niets.... mascara en eyeliner kan ik wel waarderen. :) Loop ik zelf ook vaak mee rond, vrij donkere ogen, gewoon omdat ik het mooi vind staan. ;) Maar naturel kan ook mooi zijn vind ik. :)

Ja ik ben het met je eens Kan ook niet anders, ik ben gothic :9

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 17:44

Ach ik ben nooit zo into "ik ben dit!" maar wil men mij in een hokje stoppen dan is het meestal alto/goth/die kant op. Niks mis mee toch? :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 18:58

Wow, heb even het topic doorgelezen en het valt mij toch wel op dat er veel bokkers op vrouwen vallen. :') Of tenminste bi zijn....

Ik vind kort haar sowieso 10x niets bij vrouwen. Soms staat een kapsel wel leuk maar zelf zou ik het nooit kort hebben. Haarkleur maakt mij niets uit, uiterlijk eigenlijk ook niet maar ze moet wel uitstraling hebben. Er moet 'iets' zijn wat mij aantrekt. Innerlijk vind ik heel belangrijk want uiterlijk doet er over 50 jaar niets meer toe. ;) Ik ben zelf ook niet de knapste dus heb ook eigenlijk niets te eisen. :D Maar als ik vlinders voel, dan voel ik die...:)

Maar natuurlijk heb ik ook droomvrouwen. :')
Angelina
Peta Wilson
Rachelle Lefevre
Alyssa Milano

Maar idd, geplamuurd hoeft voor mij ook niet, gewoon wat mascara en lipgloss vind ik al genoeg...heb ik zelf ook.
Als je het er namelijk allemaal afhaald is iemand opeens zo mooi niet meer. ;)
Althans, niet in uiterlijk. ;)

Maar dat geld ook voor mannen, uiterlijk is niets als het innerlijk niet mooi is.

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:02

Nou geef mij maar meer iets natuurlijks.
Gewoon oogpotlood, mascara en eyeliner kan best. Maar z'n laag van een cm ongeveer. Nee dankje. :)
En toch heb ik ook iets met alternatief en die richting enzo.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:04

Volgens mij vallen er niet zoveel bokkers op vrouwen hoor, maar noemen ze gewoon vrouwen die ze mooi vinden? Maar kan het mishebben. :Y)

Wel mooie dames Bella. :j

Enne een stoere chick vind ik gewoon al een stuk lekkerder dan zo'n "tutje". :9

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:06

Oh nou ja. :')

En Angelina vind ik anders een stoere chick. :=
Vooral op een motor. :=

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:07

Ja, ik zat het ook door telezen, en toen dacht ik ook van wow! best nog wel veel. Maar net wat Bente zegt, het kan ook gewoon zijn wat ze er mooi aan vinden. :)

Ja maar die 'tutjes', geven het ook niet echt snel toe dat ze bi zijn. Volgens mij. Of naja minder snel.
Want hier in het jongerecenterum is meer als de helft bi. en iedereen weet het ook.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:07

:j Maar val toch zelf eerder op meer "alternatieve" meiden. :D Maar is ook zo met jongens. Gewoon kwestie van smaak. ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:09

evanescence schreef:
Ja, ik zat het ook door telezen, en toen dacht ik ook van wow! best nog wel veel. Maar net wat Bente zegt, het kan ook gewoon zijn wat ze er mooi aan vinden. :)

Ja maar die 'tutjes', geven het ook niet echt snel toe dat ze bi zijn. Volgens mij. Of naja minder snel.
Want hier in het jongerecenterum is meer als de helft bi. en iedereen weet het ook.

Ligt er ook aan, soms is het gewoon de leeftijd... veel pubers experimenteren gewoon veel. :) Buiten dat leek het een tijdje terug (nu misschien ook nog wel) "in" te zijn om biseksueel te zijn (en dan vooral in de alternatieve scene). Maar ik moet zeggen dat ik buiten die scene ook niet veel meiden ken die lesbisch of biseksueel zijn. ;)

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:11

Ja, dat heb ik ook. :P Denk ook dat het wel een beetje komt, omdat je meer van de zelfde style weg heb.
De zelfde intresses enzo. :) En ik vind het zelf persoonlijk, veel mooier, veel losser.

Naja ik weet niet of het nou iets is om maar als of tedoen, om er bij tehoren. Naja ik kan me iniedergeval niet voor stellen dat ik even bi zou worden, om er bij tehoren. Ik ben het gewoon. :Y)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:14

Oh, Jennifer Morrison en Olivia Wilde uit House vind ik ook wel erg leuk. :9

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:16

Bellatrix schreef:
Oh, Jennifer Morrison en Olivia Wilde uit House vind ik ook wel erg leuk. :9

Ja die zijn leuk :~ naja house zijn ogen zijn ook leuk.. :+ Maar dat is een man..xD

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:19

House is idd ook leuk. :+
Maar weer heel anders. :')

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:24

Bellatrix schreef:
House is idd ook leuk. :+
Maar weer heel anders. :')

Haha ja heel anders, maar in die serie is hij gewoon cool 8-)
Naja die vrouwen in de serie zijn best knap.. *D