Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Question schreef:Ik zat een beetje door het topic heen te kijken en zie vooral mensen die zeggen dat ze lang haar mooi vinden.
Zijn er ook die kort haar mooi vinden? (puur uit interesse! Heb ook niet alle reacties gelezen dus sorry als ik ergens overheen heb gelezen)
_Question schreef:Ik zat een beetje door het topic heen te kijken en zie vooral mensen die zeggen dat ze lang haar mooi vinden.
Zijn er ook die kort haar mooi vinden? (puur uit interesse! Heb ook niet alle reacties gelezen dus sorry als ik ergens overheen heb gelezen)

RedPassion schreef:_Question schreef:Ik zat een beetje door het topic heen te kijken en zie vooral mensen die zeggen dat ze lang haar mooi vinden.
Als het iemand staat (Pink vind ik zo'n voorbeeld) is kort haar prachtig.
Maar als ik er over nadenk val ik toch meestal op lang(er) haar.
Voor mij moet een vrouw wel vrouwelijk zijn als in; ronde weelderige vormen hebben, kleding dragen die haar vormen benadrukken en (een beetje) make-up dragen. Maar ik houd zeker niet van tutjes, de middenweg is mooi.
Op blond val ik zelden en ik kijk een keertje extra naar een vrouw met een gothic/rock- achtige stijl die rood of zwart haar heeft en haar ogen redelijk zwaar heeft opgemaakt.

Sommige mensen staat kort haar nu eenmaal goed. Maar ik vind wat langer mooier.
Ik vind dichtplamuren sowieso niets.... mascara en eyeliner kan ik wel waarderen.
Loop ik zelf ook vaak mee rond, vrij donkere ogen, gewoon omdat ik het mooi vind staan.
Maar naturel kan ook mooi zijn vind ik.
Of tenminste bi zijn....
Ik ben zelf ook niet de knapste dus heb ook eigenlijk niets te eisen.
Maar als ik vlinders voel, dan voel ik die...

evanescence schreef:Ja, ik zat het ook door telezen, en toen dacht ik ook van wow! best nog wel veel. Maar net wat Bente zegt, het kan ook gewoon zijn wat ze er mooi aan vinden.
Ja maar die 'tutjes', geven het ook niet echt snel toe dat ze bi zijn. Volgens mij. Of naja minder snel.
Want hier in het jongerecenterum is meer als de helft bi. en iedereen weet het ook.
Buiten dat leek het een tijdje terug (nu misschien ook nog wel) "in" te zijn om biseksueel te zijn (en dan vooral in de alternatieve scene). Maar ik moet zeggen dat ik buiten die scene ook niet veel meiden ken die lesbisch of biseksueel zijn.
Denk ook dat het wel een beetje komt, omdat je meer van de zelfde style weg heb.
En ik vind het zelf persoonlijk, veel mooier, veel losser.