Wat zeg je?!! (in je slaap)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy1978

Re: Wat zeg je?!! (in je slaap)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 23:40

Ooow wat een grappig topic dit hahahaha

Ik heb zelf 2 leuke dingen meegemaakt
1 van mezelf
toen was ik 15 ofzo en had een vriendje

Hij zou die nacht bij me slapen, maar dat ging toen op een of andere manier niet door.
Iedereen lag te slapen ben ik dus (blijkbaar) mijn bed uitgegaan
lichten aangedaan en overal gaan zoeken
in mijn laden, in mijn kasten, onder mijn bed
in de woonkamer en toen naar mijn ouders slaapkamer in de kasten.
Mijn ma vroeg: Wat doe je?
Dus ik: Ja... ik ben (naam ex) kwijt!
kan hem Nergens meer vinden! (Zwaar beledigd ook nog volgens mijn ma. Ze zei: ga maar slapen, je vind hem morgen wel weer...
:')

En andere keer met andere ex:
We gingen bij vrienden van mij slapen om daar te kunnen stappen.
Na het stappen gingen we naar hun huis
dus s nachts
is mijn ex blijkbaar (in zijn onderbroek) naar mijn vrienden gegaan, die sliepen in de slaapkamer daarnaast.
Daar ging hij op de bedrand zitten
en deed zijn onderbroek uit
en wilde (aan haar kantje) in bed stappen!
Dus mijn vriendin zei: Huh... wat doe jij nou
ga naar je bed joh

Dus hij stond weer op (vergat zijn onderbroek)
is naar de kamer daarnaast gelopen en ging op de bureau stoel zitten (zo een op wieltjes) en is daar heen en weer gaan rijden in die kamer op de laminaatvloer
Na half uur werd hij blijkbaar wakker en heeft hij zich diep geschaamd aan het ontbijt...
En wij lagen echt HELEMAAL in een deuk (uiteraard nadat mijn vriendinnetje erachter kwam dat hij aan het slaapwandelen was)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 23:43

haha, wat grappig allemaal hier joh.

Ik heb alleen die gekke dingen na een nacht doorhalen met de nodige drankjes erbij. Mijn moeder belde me om te vragen hoe het was (maar ik lag op dat moment dus te slapen) dus..

Mam: Hoii, hoe is het
Ik: Jahoor, wel goed (op een kennelijk erg zielige manier)
Mam: Is er wat? Is Robert er wel (mn vriend)
Ik: Neehoor. Robert moest nog even naar de ijzerfabriek..:?

Mijn vriend is trouwens ook een ster in praten in zijn slaap. Gisternacht zij hij ineens keihard z'n achternaam. Een paar weken daarvoor begon hij over een tropisch aquarium.. heel apart :P

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 23:51

ik hou ook altijd hele verhalen. Als ik dan vroeger wel eens bij een vriendinnetje sliep, dat de ouders zelfs kwamen kijken wat ik allemaal aan het doen was. Maar weet daar zelf dan helemaal niks meer van.

Heb ook wel eens toen ik bij een vriendin aan het logeren was tegen haar in mijn slaap gezegd dat ze moest ophoepelen uit mijn huis, ik kon zo toch niet slapen? Gelukkig kon ze er wel om lachen.
Volgens mijn vriend klets ik ook altijd heel wat af.

Een vriendin van mij doet het ook.We kwamen een keer terug van vakantie en sliepen bij elkaar op de kamer. Zegt ze opeens hardop in haar slaap: we moeten nu terug want ik heb nog niet genoeg foto's gemaakt. Sliep verder en kwam even later weer met allerlei uitspraken.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 00:04

Geweldig topic _O-

Zelf praat ik ook heel veel in mijn slaap maar onthoud het slecht :+

Vroeger sliep ik met mijn zus op een kamer en sliep ik altijd met een dekentje ipv een knuffel. Ben ik 's nachts naar mijn zus gelopen en aan haar dekbed gaan trekken met de woorden 'geef mijn dekentje terug'!!

Ook een keer na een feestje, bleef een vriendin slapen, bleef ik volhouden dat mijn haarelastiekje om mijn enkel zat en ik hem er niet meer vanaf kreeg!!

Mijn zus heeft een keer gedroomd dat ze aan het parachute springen was :)) Ze sliep toen alleen in een hoogslaper (echt tegen het plafond dus geen stapelbed oid) en is er echt uitgesprongen... Heeft haar wel een paar blauwe plekken opgeleverd :D :P

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 00:20

Mijn vriend houdt hele gesprekken met mij als ie half slaapt, maar dat weet ie dan zelf de volgende morgen niet meer :')
Heel handig :')

Vriendlief heeft sowieso rare acties in bed :P
Hij: mumbeldemompeldewouwel...
Ik: zeg je nou?
Hij: mumbeldemompeldewouwel...
Ik: He? Wat zég je nou?
Hij: IK ZEG HET NOG ÉÉN KEER! mumbeldemompeldewouwel..
... je kon me opvegen daarna :')

Hij: Neej, pas nou op!
Ik: Wattes?
Hij: jaa, al die vietnamezen!
Ik: wat is er mee dan?
Hij: Die zijn hartstikke snel met die karts!
Ik: hahahaha wattes?
Hij: Ja die vietnameesies in die karts, moet je voor oppassen hoor, die zijn hartstikke snel!
... Maar de volgende ochtend wist ie van niks _O-

Suus88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 01:36

heb ook een paar keer gepraat in me slaap.
een keer dat we op vakantie waren, sliep samen met me moeder in een caravan, blijk ik hardop gezegd te hebben: "Mam ga nou inparkeren". dit vertelde me moeder de volgende dag wist van niks meer. en zo heeft me broer ook is verteld dat ik een keer keihard heb liggen gillen in me slaap :? .
nog een keer op vakantie zei ik in me slaap: gvd nou moet ik nog naar de wc ook.. Nee ik ga niet, ja ik ga wel, nee ik ga niet en toen werd ik dus wakker en ging naar de wc _O- :')

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 05:57

Ik ben ook een echte prater in mijn slaap.
Ik kan hele gesprekken voeren met mn vriend, waar ik de volgende dag niets meer vanaf weet, snorry lief, ik sliep :+

Mn vriend zegt ook dat je mij nooit moet tegenspreken. Ik vraag vaak dingen en dan zegt mn vriend maar snel 'ja' of 'nee' (net was het beste is), want als hij iets vraagt van 'wat zei je?' of 'dat is toch niet zo?', dan schijn ik erg boos te worden (in mn slaap) :Y)

En een voorbeeld.. tja ik praat zoveel, maar 1 ding wat me altijd wel bijgebleven is, is dat mn vriend zei 'wel trusten lief, ik hou van jou' en toen zei ik (in mn slaap dus he ;) :D ) 'Wat kan mij dat nou schelen, rot op!' :o :o :D
Oepsie, ik weet niet waar ik over aan het dromen was, maar gelukkig had vriendlief in de gaten dat ik sliep en we hebben er de volgende ochtend erg om moeten lachen :D

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 17:10

Oh ik denk dat ik elke dag wel wat te brabbelen heb maar ik zal even de grappigste dingen vertellen die ik heb gehoord. Het meeste is namelijk niet verstaan baar.

Het blijkt dat ik een keer heb geschreeuwd naar me pinpas?
En dat ik een keer heel hard in me slaap naar fockingworst heb lopen roepen ( ik vind het wel erg lekker :p )

Nou dit vind ik erg grappig zelf : Op vakantie hebben wij in de caraval drie hang bedjes boven elkaar daar sliepen me broer zus en ik toen we nog klein waren ik was die nacht dus andersom dan normaal in me hangmatje gaan liggen ik ben dus in me slaap uit me bed gestapt maar aan de verkeerde kant dus ik zat vast tussen de muur van de caravan en het hangmatje ( zitten ijzeren buizen om heen ) Het blijkt echt dat ik heb lopen schreeuwen en bleren maar in de ochtend wist ik er echt helemaal niks meer van!

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 18:00

Ik zit rechtop in mn bed.
Vriend schrikt zich dood en vraagt wat er is.
'Geef me 2 eieren'
mn vriend: Wat moet je daarmee, het is 3 uur 's nachts ?!'
Ik: 'Geef me nou 2 eieren'
hij: 'Wat moet je met 2 eieren?'
Ik (lichtelijk geirriteerd): Laat maar !
En toen ben ik weer gaan liggen. :+

En ook een keer lag ik op m'n nachtkastje te rommelen, m'n vriend: Wat is ?
Ik: En bedankt ! :D
Het was carnaval geweest en bij de winkel waar ik gewerkt heb, hadden ze ook carnavalskleding, en ik stond van 9 tot 5 achter de kassa die super druk was. :+

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 18:07

Haha staan leuke tussen!

Ik ben 1x naar benede gelopen in me slaap en "hoi" gezegd tegen mijn ouders en toen ben ik weer naar bed gegaan haha!

Me ex ging ook een keer midden in de nacht recht overeind zitten en hij was aan het wijzen naar de muur en brabbelde wat, heb hem gewoon weer naar achter geduwt en toen sliep hij weer verder haha!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:44

3 jaar terug was ik met vriendinnen in Spanje op vakantie. Een avond was ik moe, dus ik ging vast slapen. Toen ze terugkwamen van t stappen, schijn ik halfwakker te zijn geworden. Vervolgens sprak ik de legendarische woorden: 'Max, I'm spanish!' Geeeeeen idee waarom, mijn hond heet Max, maar de rest? We hebben er iig erg om gelachen (nog steeds trouwens haha)!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:48

Oh, en ooit, laaang geleden, was ik op vakantie met mn familie. Ik sliep samen met mn zus in een kamertje met een schuin dak, als we rechtop gingen zitten, stootten we ons hoofd. Op een nacht riep ik ineens uit het niets: 'Maamaaa!'. Ik ging rechtop zitten, waardoor ik dus keihard met mn kop tegen die planken van het plafond kwam. Vervolgens riep ik: 'Maamaaa, auw!!', en viel ik weer achterover om verder te slapen. Volgens mij heeft dat er hi-la-risch uitgezien :P

Mrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:53

Geweldig dit topic :P Ik ben ook een actieve slaper! Ik klets heel wat af, daarnaast schijn ik ook nog eens te zingen in mijn slaap :D (gelukkig slaap ik dan)
Maar ik wil nog wel eens mijn vriend wakker maken met mijn 'gebrabbel'.

Midden in de nacht.
Ik: Whaaa, doe het licht aan, doe het licht aan!
Hij: Waarom? (slaperig, heb hem wakker geschreeuwd)
Ik: Doe nou het licht aan!
Hij: *doet licht aan* wat is er dan?
Ik: Ik voel nattigheid.
Hij: *kijkt* Ik zie niks hoor.
Ik: Oké. En vervolgens sliep ik lekker verder :Y)

Ik heb ooit tijdelijk in de crisisopvang gezeten en had daar een kamergenootje. In die tijd kon ik dus niet meer naar m'n verzorgpaardje toe. Ik schijn hele nachten over dat paard verteld te hebben. En ze hield niet eens van paarden :P

Midden in de nacht schreeuwen dat er spinnen komen is ook heel leuk. En dan ook nog wild slaan naar die onzichtbare spinnen :')

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:58

Mijn vriend praat heel erg veel in zijn slaap. Ik niet zo (tenminste niet dat ik weet)

Mijn vriend kon ik laatst blij maken met 1 woord..

Opeens, hij: Zeg nou JA
Ik: Hoezo?
Hij: zeg nou JA
Ik: waarom dan?
Hij: Zeg nou JA!
Ik: Nee
Hij: Zeg nou JA
Ik: Ja? :?
Hij: Dankje *slaap :Z *

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:59

Ik schijn ook wel eens beneden een snoepje te hebben gehaald voor mijn keel omdat ik daar last van had. Mijn ouders zijn er nog steeds van overtuigd dat ik hartstikke wakker was. Maar ik weet er helemaal niks meer van hoor! :+

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:00

Ik heb een keer mijn moeder geroepen, en toen vroeg ik aan d'r; Mam, waar blijft mijn drinken nou?
En toen ging ik weer verder slapen :')

Dit had ze me toen die volgende dag verteld, wist er zelf helemaal niks van :+

En mijn zusje praat ook vaak in d'r slaap.. Eens een keer werd ze wakker en roepte ze; BRAAND! BRAAAND!

_O-

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:11

Haha,

Ik sliep een keer bij mijn vriend op de bank en toen begon ik:
Ik: 'En 1 croque monsieur, dat is 3,60 alstublieft'
Hij: Huh?
Ik: 3.60 alstublieft
Hij: Waarom?
Ik: voor de croque, meneer
Hij: ik heb geen croque
Ik: Nicole!! Die vent wil niet betalen!
En toen werd ik stil

Mijn vader is er een crack in. Gisteren hadden we erover dat we goesting hadden in een ijsje en hij stelde voor om naar de nachtwinkel te gaan. Mama en ik wouden dat niet dus was hij in slaap gevallen voor de tv
Ineens vraagt hij:
'Suus heb je het adres al gevonden?'
'welk adres?'
'voor die ijsjes'
'adres voor ijsjes?'
'ja, ik wil toch ijs'
'maar die hoef je niet te halen hoor'
'potverdomme, moet ik alles zelf doen?'
En hij sliep weer vredig verder.

Mijn ex was altijd aan het zeuren dat ik hem moest knuffelen en hij bleef doorpraten tot die een knuffel kreeg. Als ik hem die dan gaf liet die mij niet meer los en moest ik hem wakker maken om niet half gestikt te worden.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:13

haha, mn vriend gaat altijd uit het niets dingen zeggen van:
Blijf van me af, aai me niet :=

En ik vertel altijd me hele dag :=

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:21

Grappig topic!!

Ik ben ook altijd heel druk in mijn slaap.

Toen ik vroeger een keertje bij mijn nichtje sliep ben ik ineens opgestaan en haar kamer uitgerend, de overloop over en toen naar de kamer van mn neef. Rukte zijn kamerdeur open en riep EN NOU OPHOUDEN MET MOSSELEN ETEN..... Neef schrok zich dood :=
Tjah...

En datzelfde nichtje vroeg een keer in dr slaap of ik al mijn vingers nog had. Toen ik antwoorde dat ik ze allemaal nog had (mee praten met mensen die slapen is altijd leuk :P ). Zei zij dat die van haar dan waarschijnlijk nog in de supermark lagen. Ik kwam niet meer bij van het lachen :')

_Jeann

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:22

Haha leuk dit.

Het schijnt zo te zijn dat ik vroeger zei; Ik wil cakeee

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:58

Haha ik herinner me opeens dat mijn moeder eens héél boos was geworden omdat ik 's avonds rond een uur of 12 nog op was geweest, want ik had de telefoon opgenomen. Was een oud buurvrouw geweest, waren mijn ouders op visite geweest en daarna door naar iemand anders, maar mijn moeder had de telefoon laten liggen.

Ik weet van niks, kan me écht niet herinneren dat ik een telefoon opgenomen heb haha! Gesprek was ook raar geweest volgens de buurvrouw :P

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:51

Ik schijn ook wel te praten, al valt het volgens mij wel mee in een vertrouwd bed. :+
Als ik op vakantie ben en met andere mensen op de kamer lig (misschien ook wel als ik alleen ben, maar dan hoort niemand het) dan krijg ik wel vaak te horen dat ik weer eens de weg kwijt was 's nachts.
Vraag dan altijd waar ik ben. :') Alleen als je me dan geen antwoord geeft dan blijf ik ook maar doorvragen, maar als je gewoon vertelt waar ik ben dan slaap ik weer rustig verder. :+

Solar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:57

Hahaha, ik praat ook veel, maar een gesprek tussen een half-wakkere mij en mijn diep slapende vriend:
Hij: ....Ik moet naar de wc.
Ik: wat zeg je?
Hij: ik moet naar de wc!
ik: Echt? Oh ik wil een beetje water, ik loop met je mee
*ik sta op en loop naar de deur*
Hij: wc....
ik: kom je nog?
Hij: MOETNAARDEWCMOETNAARDEWCMOETNAARDEWCMOETNAARDEWC
Ik: :oo ja nou kom dan!
Hij: zzzZZZzz.....

:')

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:10

O help, ik kom echt niet meer bij van sommige verhalen :')

Heb van de week al iets over m'n vriend gepost, en naar aanleiding van dit topic toch eens vragen of ik ook praat in m'n slaap :P
Volgens hem wel, hoewel het meestal niet verstaanbaar is.. Verder ben ik volgens m'n vriend heel regelmatig mijn pinpas kwijt 's nachts... :+
En lachen, doe ik ook heel veel :')

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:44

Ik lag een keer te mompelen in mijn slaap toen ik nog samenwoonde.. toen vroeg mijn ex aan mij: "wat is er? slaap je?" (ik was net in slaap gevallen..)
toen zei ik "ja, het is zó raar om met een andere jongen te zoenen!" hahah en toen zei ie "WAT zei je daar?" haha en toen was ik klaarwakker :P

ik kan niet eens meer vertellen met wie ik dan aan het zoenen was in mijn droom :o haha